Autoimmuunisairaudet
Onko sulla jokin tuohon kategoriaan menevä sairaus? Jos on niin mikä ja miten oireillut ja mitä hoitoja/lääkkeitä käyttänyt? Mulla diagnosoitiin hiljalleen SLE..
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kolme autoimmuunisairautta. Nyt kun olen viime vuonna tutkinut rokotteita, olen tullut samaan tulokseen kuin rokotteita yli 20 vuotta tutkinut lääkäri Sherri Tenpenny, joka sanoo, että rokotteet ovat aina olleet bioase, joiden tarkoitus on sairastuttaa, steriloida ja tappaa ihmisiä. Ensin se kuulosti ihan mahdottomalta, mutta kun tutkin asiaa, niin löysin Robert F. Kennedyn tekemän yhteenvedon CDC:n tutkimuksista, joissa oli 55 tutkimusta joka osoitti että rokottamattomat lapset ovat terveempiä kuin rokotetut.
Kaikki nämä taudit ovat tulleet rokotusten jälkeen, sikapiikistä tuli pernisiöösi anemia, joka alkoi oireilemaan kaksi vuotta piikistä. Muut aiemmat tulivat kun sain kerralla monta tehosterokotusta. Kaikkiin on elinikäinen lääkitys, ja ilman niitä kuolee, hitaasti mutta varmasti. SLE taas on sellainen, että voi elää ilman lääkettäkin jos on lievä, mutta voi kuolla kaikista lääkkeistä huolimatta, se siis yksi noista kolmesta.
Refluksitautikin tuli sikapiikin jälkeen mutta en tiedä onko se autoimmuunitauti. Yskin yöt mahahappoa niin että tyynyliinasta paloi värit pisaroiden ja läiskien kohdalta. Ensin ihmettelin mistä läiskät tulevat kun eivät lähteneet pesussakaan.
Ja tosiaan, koronarokotteita ei tullut mieleenkään ottaa! Influenssarokotteitakaan en aio enää ottaa.
Mitä sait tetanus-piikin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme autoimmuunisairautta. Nyt kun olen viime vuonna tutkinut rokotteita, olen tullut samaan tulokseen kuin rokotteita yli 20 vuotta tutkinut lääkäri Sherri Tenpenny, joka sanoo, että rokotteet ovat aina olleet bioase, joiden tarkoitus on sairastuttaa, steriloida ja tappaa ihmisiä. Ensin se kuulosti ihan mahdottomalta, mutta kun tutkin asiaa, niin löysin Robert F. Kennedyn tekemän yhteenvedon CDC:n tutkimuksista, joissa oli 55 tutkimusta joka osoitti että rokottamattomat lapset ovat terveempiä kuin rokotetut.
Kaikki nämä taudit ovat tulleet rokotusten jälkeen, sikapiikistä tuli pernisiöösi anemia, joka alkoi oireilemaan kaksi vuotta piikistä. Muut aiemmat tulivat kun sain kerralla monta tehosterokotusta. Kaikkiin on elinikäinen lääkitys, ja ilman niitä kuolee, hitaasti mutta varmasti. SLE taas on sellainen, että voi elää ilman lääkettäkin jos on lievä, mutta voi kuolla kaikista lääkkeistä huolimatta, se siis yksi noista kolmesta.
Refluksitautikin tuli sikapiikin jälkeen mutta en tiedä onko se autoimmuunitauti. Yskin yöt mahahappoa niin että tyynyliinasta paloi värit pisaroiden ja läiskien kohdalta. Ensin ihmettelin mistä läiskät tulevat kun eivät lähteneet pesussakaan.
Ja tosiaan, koronarokotteita ei tullut mieleenkään ottaa! Influenssarokotteitakaan en aio enää ottaa.
Mitä sait tetanus-piikin jälkeen?
Sain monta piikkiä kerralla joista osa oli kolmoisrokotteita, joten en tiedä mikä/mitkä niistä johtivat mihinkin. Autoimmuuni kilpirauhastulehdus tuli josta kilpirauhasen vajaatoiminta.
Minulla on autoimmuunisairauksista diagnosoitu astma, refluksitauti, levottomat jalat, Lichen planus, endometrioosi ja fibromyalgia. Narkolepsiaa on epäilty mutta hypersomniaksi määritelty.
Lääkkeet minulla on vain astmaan. Kassikaupalla kipulääkkeitä, happosalpaajia ja ties mitä linimenttiä on tullut käytettyä ja usko lääketieteeseen on mennyt. Minkäänlaista hoitoahan ei saa (paitsi niitä toimimattomia, päätä ja kehoa sekoittavia lääkkeitä), joten olen itse joutunut etsimään parannuskeinot.
Refluksitauti pysyy kurissa raakaravinnolla, joka on muutenkin parantanut parin vuoden aikana yleistä terveydentilaani hurjasti.
Punajäkälää hoidan lysiinillä.
Levottomiin jalkoihin on auttanut tuhti rautalisä sekä E-vitamiini nukkumaan mennessä.
Endometrioosin oireet katosivat gluteenin käytön lopettamisen myötä.
Fibromyalgiakipuihin paras apu on löytynyt joogasta ja meditaatiosta, jotka tuntuvat rauhoittavan immuunijärjestelmää muutenkin.
Olen ottanut kaksi rokotetta. Kolmatta en ehkä ota. Ensimmäisen piikin jälkeen sain punajäkälädiagnoosin (tosin en voi tästä sanoa, oliko se saanut alkunsa jo ennen rokotusta). Toisesta piikistä tuli massiiviset kuukautishäiriöt ja puolen vuoden hypersomniaputki. Olen aikoinaan saanut influenssarokotteen seurauksena äänihuulihalvauksen.