Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25-vuotias neitsyt, kerronko miehelle etukäteen?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen 25-vuotias neitsyt. Miehistä on aikaisempaakin kokemusta, mutta seksistä ei, koska olin seurakuntanuori ja kesti melkein yliopisto-opintojen loppuun ennen kuin pääsin kristillisistä kuvioista irti, vaikka uskon epäilyni alkoi paljon aikaisemmin.

Olen tapaillut muutaman viikon mukavaa miestä. Nyt tilanne alkaa olla se, että seksin harrastamista on vaikea enää luontevasti välttää ja tahdon kovasti itsekin.

En vain tiedä, pitäisikö minun kertoa miehelle neitsyydestäni etukäteen vai ei?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin yöllä tärinöissäni miehelle viestin, kun en uskaltanut kertoa kasvokkain. Mies suhtautui ymmärtävästi, hän vastasi näin:

"OK, hyvä tietää. Kun haluat, otetaan rauhallisesti ja käytetään liukkaria. Hyvin se menee, älä turhaan jännitä. <3"

Vierailija
2/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan ja ymmärtäväisen kuuloinen mies, ottaa huomioon muttei tee asiasta mitään numeroa. Hyvin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro,!

Vierailija
4/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalineitsyydessä ei ole mitään hävettävää

Vierailija
5/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot!

Vierailija
6/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon jälkeen panolle, ok..

Vierailija
7/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mutta varaudu että miehelläsi alkaa seisoa paljastuksen jälkeen.

Vierailija
8/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain, ei siitä ainakaan mitään pahaa tapahtua ja se on myös selitys sille jos tunnet itsesi epävarmaksi tms. niin miehen on helpompi suhtautua.

Vierailija
9/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Todennäköisesti mies ei huomaa sitä. Kerro sitten vuosien jälkeen jos olette yhä yhdessä. Sitä saa pyytää hellyyttä vaikkei olisikaan ekaa kertaa hommissa

Vierailija
10/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kertomisella ole yhtään mitään väliä. Kerro, jos haluat epätavallisen pehmeää käsittelyä.

Vierailija
11/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, neitsyys olisi tuossa pienempi paha. Vakavampi asia on tuo uskis-menneisyys. Oletko siitä kertonut?

Vierailija
12/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Minäkin olin ja olen edelleen aikuinen neitsyt. Tapailin kolmea miestä (erikseen, tietysti) ja jännitin niin paljon seksiä, että kerroin neitsyydestäni. Kuten sanoin, olen edelleen neitsyt. 

Vierailija
13/22 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:41"]

Älä kerro! Minäkin olin ja olen edelleen aikuinen neitsyt. Tapailin kolmea miestä (erikseen, tietysti) ja jännitin niin paljon seksiä, että kerroin neitsyydestäni. Kuten sanoin, olen edelleen neitsyt. 

[/quote]menikö miehiltä pupu pöksyyn? ei seisonut enää?

Vierailija
14/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:54"]

Laitoin yöllä tärinöissäni miehelle viestin, kun en uskaltanut kertoa kasvokkain. Mies suhtautui ymmärtävästi, hän vastasi näin:

"OK, hyvä tietää. Kun haluat, otetaan rauhallisesti ja käytetään liukkaria. Hyvin se menee, älä turhaan jännitä. <3"

[/quote]

Kiva mies. Saat varmasti jatkossakin hyvää seksiä.

Vierailija
15/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan kannattaa kertoa. Ite ainakin kertoisin! Eipähän ainakaan mies kelailis et oon huono pano, jos jotain mokailisin enkä "osais" tehä oikein tai antaisin huonon BJ:n...  Ymmärtää varmaan mieskin hoitaa hommat vähän eri asenteella ja tavalla.

Vierailija
16/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa. Ymmärtääpä toinenkin paremmin, jos sinuun sattuu tms.

Vierailija
17/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:03"]Kyllä se varmaan kannattaa kertoa. Ite ainakin kertoisin! Eipähän ainakaan mies kelailis et oon huono pano, jos jotain mokailisin enkä "osais" tehä oikein tai antaisin huonon BJ:n...  Ymmärtää varmaan mieskin hoitaa hommat vähän eri asenteella ja tavalla.
[/quote]
Joo se onkin se olennainen, kauhee morkkis kun antaa huonon blow jobin. Täytitkö juuri 17

Vierailija
18/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mies parkaa, sullehan joutuu opettamaan ihan kaiken

Vierailija
19/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:03"]Kyllä se varmaan kannattaa kertoa. Ite ainakin kertoisin! Eipähän ainakaan mies kelailis et oon huono pano, jos jotain mokailisin enkä "osais" tehä oikein tai antaisin huonon BJ:n...  Ymmärtää varmaan mieskin hoitaa hommat vähän eri asenteella ja tavalla. [/quote] Joo se onkin se olennainen, kauhee morkkis kun antaa huonon blow jobin. Täytitkö juuri 17

[/quote]

En, kiitos kysymästä. Mut kyllä mua ainakin hävettäis ja PALJON jos mies miettis miten huonon suihinoton sai. Niin monet kerrat kuullu tarinoita muijista, jotka ei osaa ottaa poskeen... Ite en haluu päätyy osaks näitä "listoja".

Vierailija
20/22 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et kertoisi? Jos tuollaisesta ei voi puhua kumppanin kanssa, olisi hyvä pysähtyä miettimään haluaako sellaista suhdetta jossa ei voi olla avoin. Ja tuo huono suihinotto-juttu nyt on jo lähtökohtaisesti aika älytön, ihmiset kun tapaavat tykätä erilaisista jutuista myös seksissä, joten toisen hyvä suihinotto voi olla toiselle ihan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan