Olen 25-vuotias neitsyt, kerronko miehelle etukäteen?
Olen 25-vuotias neitsyt. Miehistä on aikaisempaakin kokemusta, mutta seksistä ei, koska olin seurakuntanuori ja kesti melkein yliopisto-opintojen loppuun ennen kuin pääsin kristillisistä kuvioista irti, vaikka uskon epäilyni alkoi paljon aikaisemmin.
Olen tapaillut muutaman viikon mukavaa miestä. Nyt tilanne alkaa olla se, että seksin harrastamista on vaikea enää luontevasti välttää ja tahdon kovasti itsekin.
En vain tiedä, pitäisikö minun kertoa miehelle neitsyydestäni etukäteen vai ei?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:41"]
Älä kerro! Minäkin olin ja olen edelleen aikuinen neitsyt. Tapailin kolmea miestä (erikseen, tietysti) ja jännitin niin paljon seksiä, että kerroin neitsyydestäni. Kuten sanoin, olen edelleen neitsyt.
[/quote]menikö miehiltä pupu pöksyyn? ei seisonut enää?
[/quote]
Mullahan on tuo nainen neitsyt vieläkin, ja kannattaa oikeasti kertoa, kyllä mies sen huomaa, jos ei ole ihan pösilö.
Aloimme hommiin ja sitten totesin että paikat on koskemattomat ja sanoin tästä, ja ei muuten seisonut enää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:03"]Kyllä se varmaan kannattaa kertoa. Ite ainakin kertoisin! Eipähän ainakaan mies kelailis et oon huono pano, jos jotain mokailisin enkä "osais" tehä oikein tai antaisin huonon BJ:n... Ymmärtää varmaan mieskin hoitaa hommat vähän eri asenteella ja tavalla. [/quote] Joo se onkin se olennainen, kauhee morkkis kun antaa huonon blow jobin. Täytitkö juuri 17
[/quote]
En, kiitos kysymästä. Mut kyllä mua ainakin hävettäis ja PALJON jos mies miettis miten huonon suihinoton sai. Niin monet kerrat kuullu tarinoita muijista, jotka ei osaa ottaa poskeen... Ite en haluu päätyy osaks näitä "listoja".
[/quote]
No minä en alennu ottamaan toisen pissimis vehkeitä suuhuni niin ei ole tuollaista ongelmaa