Miehen puute. Mikä auttaisi?
Jäin lomalle ja olen yksin siis en parisuhteessa. Lapsia pari. Ystävät ja työtoverit suunnitteli autuaallisesti kesälomaansa kuinka miehen kanssa tekevät sitä ja tätä. Minä ajattelin, että minä jään kaikesta paitsi.
Ja tämä hellyyden kaipuu on jotain älytöntä. Siitä puhe mistä puute.
Millä te yksinelävät ja sinkut helpotatte puolison puuttumista elämästänne?
Kommentit (18)
Ap. Monella on täysin rakkaudeton parisuhde. Ei kannata aina uskoa, mitä kaikki puhuvat.
Keskity villasukkien kutomiseen. Saat lämpimät sukat talveksi.
Mietinkin tuota sauvan tilausta. Penteleen teinit tuntuuvat valvovan vaan niin pitkäään että olisi aamuajat itselle.
Niinhän se voi olla että on tunnekylmiä liittoja. Ei kaikilla kuitenkaan, vielä toivon rakastavani.
Koiraa olemme miettineet, mutta koira ei aja autoa minun puolesta tai tee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan pelejä.
Pelimiehiä löytyy pelaamalla.
Sulla on lapset, meillä ei oo. Näillä mennään.
Neulominen on minun lempiharrastukseni!
Töihin en menee viiteen viikkoon.
ap
Lähde ap bilettämään. Voit löytää miehen.
Lapsistani olen äärettömän onnellinen ja kiitollinen. Ymmärrän, etteivät kaikki saa lapsia.
Ap
Ompa ihania vastauksia!
joo ollaan suunniteltu kaverin (sinkku) kanssa lähteä bilettämään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaan pelejä.
Pelimiehiä löytyy pelaamalla.
Herregud! Han är en spelman!
Olen tottunut jo tähän enkä kaipaa puolisoa. Nautin lomasta yksinäni ja matkailen.
Vaikea kaivata jotakin jota ei koskaan ole päässyt kokemaan, siis parisuhdetta ja puolisoa, seksistä en oo juurikaan koskaan pitänyt tai sitten on vaan ollut vääränlaisia tyyppejä silloin aikoinaan lyhyinä juttuina.
Minulla oli avioliitossa huono seksielämä, mutta sen jälkeen olen saanut kokea hyvyyttä. Sitä kaipaan. Harmi vaan, että miehen kanssa oltiin niin rikki teoistamme silloin, ettei meistä ollut uuteen rakkauteen. Eli jospa sinäkin kirjoittaja vielä koet rakkautta.
Ap
Siis emme olleet rikki teoistamme vaan eroistamme.
ap
Kissa tai koira