Oletteko saaneet unissa viestejä Jumalalta tai paholaiselta?
Kysymys on otsikossa. Itse olen saanut outoja viestejä unissa pari kertaa elämäni aikana, juuri vähän ennen heräämistä siten, että muistan sen unen tarkkaan. Ts. ääni on puhunut mulle suoraan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole outoa, että Kaikkivoipa Jumala, joutuu käyttämään unia ja kuiskauksia tuodakseen viestinsä ihmisille?
Kyllä Jumala teetti kirjankin, mutta harva viitsii lukea sitä. Raamatun lukeminen on kaikkein helpoin tapa keskustella Jumalan kanssa hereillä ja selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole outoa, että Kaikkivoipa Jumala, joutuu käyttämään unia ja kuiskauksia tuodakseen viestinsä ihmisille?
Kyllä Jumala teetti kirjankin, mutta harva viitsii lukea sitä. Raamatun lukeminen on kaikkein helpoin tapa keskustella Jumalan kanssa hereillä ja selvin päin.
Miksei Hän puhu suoraan? Eikö se olisi kaikkein loogisinta ja tehokkainta? Sanoisin vaan miljardille hindulle "Juttu on niin, että minä oon Jumala, tuo muu on höpöhöpöä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Hän puhu suoraan? Eikö se olisi kaikkein loogisinta ja tehokkainta? Sanoisin vaan miljardille hindulle "Juttu on niin, että minä oon Jumala, tuo muu on höpöhöpöä"?
Koska aika suuri osa ihmisistä ajattelisi tulleensa hulluksi, kuulevansa ja antaisi asian olla? Tai jopa hätääntyisi.
Jumala on melkoisen hienovarainen lähestyessään ihmistä, ja käyttää usein vuosikausia herätellessään meitä. Muu olisikin väkivaltaa ja pakottamista.
Toki alitajunta luo kaikenlaista olen aikanani nähnyt unen jossa pikachu ilmestyi kertomaan että on oikeasti jumala ja sähköllään käynnistänyt elämän maapallolle. Lapseni katsoivat joka päivä pokemonia. Jos siis lukee raamattua usein tai käy usein kirkossa niin miksi ei se tulisi alitajuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aika suuri osa ihmisistä ajattelisi tulleensa hulluksi, kuulevansa ja antaisi asian olla? Tai jopa hätääntyisi.
Jumala on melkoisen hienovarainen lähestyessään ihmistä, ja käyttää usein vuosikausia herätellessään meitä. Muu olisikin väkivaltaa ja pakottamista.
Puhutaanko nyt samasta Jumalasta, joka tappoi kaikki Egyptin esikoiset, räjäytti pari kaupunkia ja hukutti koko maailman?
Milloin Hänestä tuli hienovarainen?
Onko näistä hahmoista tieteellistä näyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Mun unistani ei ole mitään tieteellistå näyttöä. Ei ole siitäkään näyttöä, että vaikkapa huoneen lämpötila olisi laskenut, vaikka siltä minusta tuntui. Ne kylmät väreet liittyivåt johonkin, en tiedä, mihin (ehkä tunnekuohuun?).
Ap
2 kertaa nähnyt ylöstempaus unia,en molemmissa ole pelastunut joskus näen helvetistä unta, sinne varmaan joudun.
Mielkikuvituksen ja alitajunnan aiheuttamia ne unet. Eikä ole olemassa mitään paholaista jne.
En, koska en usko tuollaisiin jumalolentoihin.
t. Ateisti
Hmm. Olen kyllä kerran saanut "viestin" Jumalalta, tai pikemminkin hän on näyttänyt itsensä minulle ja tajuntani on hetkellisesti auennut. Olin silloin kyllä valveilla ja kyse ei ollut auditorisesta tai visuaalisesta ilmiöstä vaan sielun liikkeistä. Mitä tulee paholaiseen, hänet/sen olen myös nähnyt mutta hänellä/sillä ei ole hirveästi sanottavaa.
Minä näin unta, jossa oli pimeyden keskeltä tulvivaa valoa. Ääni sanoi minulle, että näemme seuraavan kerran kun toinen lapseni on neljä.
Tuskin tulee toista lasta, joten tämä uni taitaa olla uni toisten unien joukossa. Vähän erilaisempi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt samasta Jumalasta, joka tappoi kaikki Egyptin esikoiset, räjäytti pari kaupunkia ja hukutti koko maailman?
Milloin Hänestä tuli hienovarainen?
Synneistä seuraa rangaistus. Seuraavan kerran kun Jeesus tulee maan päälle niin hän tulee tuomitsemaan maailman. Meillä on vapaatahto tehdä syntiä, mutta sillä on seuraamuksia ihan samalla tavalla kuin esim ylinopeutta ajamisella autolla voi olla seuraamuksia. Maailma on täynnä syntiä nykyään. Vauvoja massamurhataan aborteilla. Ei me ihmiset olla hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tiedettä niin ota koronarokote.
Mistä tiedät ettei tämä viesti ole Jumalalta? Tässä on paljon enemmän tarttumapintaa.
Milloin tiedät, että viesti ei ainakaan ole Jumalalta?
Millä arvostelukyvyllä tiedät eron?
En tue enkä kiellä, vaan haluan tietää.
Universumi kommunikoi koko ajan sinun kanssasi mm. unien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne viestit ovat liittyneet seksuaalisuuteen ja tarkemmin sanoen homoseksuaalisuuteen. Eli Jumala kertoi hyväksyvänsä homoseksuaaliset taipumukseni, mutta viimeisimmässä paholainen vihjaisikin, että olikin vietellyt ja kiusannut minut tuntemaan tietyllä tavoin. Tunne oli todella voimakas ja kehon läpi meni kylmät väreet, palelin myös. En tajua, mikä juttu tuo oli. Aika ahdistunut olo oli, kun heräsin. Tarvitsen kohta jonkun manaajan avuksi. 🙂
Eikös täällä palstalla ollut joku manaaja ketju?
Olisi kiva kuulla lisää näistä saaduista univiesteistä tai vaikka enneunista.
Huolestuisin ja hakeutuisin terapiaan jos tuollaisia viestejä alkaisi tulla. On paranoidin skitsofrenian merkki ne.
En mutta käärmeistä näen jatkuvasti unia! Oon aina nähnyt kärmesistä unta, kun aistin petollisia ihmisiä ympärilläni, ehkä nuo käärmeet kuvaavat juuri petollisuutta 🐍🐍