Kuinka monta kertaa imuroit asuntosi
Kommentit (39)
Robotti imuroi 5 kertaa viikossa kun olen töissä.
En käytä imuria. Käytän sini-liinoja, joihin pöly tarttuu.
Robotti imuroi pari kertaa viikossa, itse imuroin joka kolmas viikko, silloin käyn läpi myös sohvat ja sängyn patjat.
Kerran. Lisäksi tuulikaappi rikkaimurilla tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En käytä imuria. Käytän sini-liinoja, joihin pöly tarttuu.
Kysymys olikin, MONTAKO KERTAA VIIKOSSA?
Joka päivä, kissoista lähtee karvaa. Menee n. 10 min per päivä. Kerran viikossa mopataan lattiat.
Kahdesti vuodessa yleensä. Joskus saattaa kyllä toinen kerta unohtua.
Kerran viikossa. Nyt en perjantaina viitsinyt imuroida ja häiritä naapureita., kun oli pitkäperjantai. Imuroin ensiviikolla.
Harvemmin minä meillä mitään imuroin. Eikä meillä koko taloa joka viikko imuroida, makuuhuoneet ja keittiö kerran viikossa, ja kesällä eteinen. Olohuoneet imuroidaan 2-3 kertaa kuukaudessa. Portaat imuroidaan, kun huomataan niissä paljon pölyä/roskaa. Työtiloja imuroidaan tarpeen mukaan.
Mutta ei se ole niin tarkkaa. Voidaan imuroida mitä tahansa huonetta useamminkin, jos tulee tarve, kuten lasinsirpalevahinko, tai vaihdetaan huonekaluja tai niiden paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti vuodessa yleensä. Joskus saattaa kyllä toinen kerta unohtua.
Aika normi suomalaiskoti !
En imuroi enää koskaan, robotti imuroi joka päivä.
0,4 kertaa, ehkä kerran kahdessa/kolmessa viikossa.
Pari kolme kertaa viikossa robotti imuroi.
Kerran viikossa. Tosin nyt on imuri hajonnut niin 0 kertaa. Pölyn määrä on lisääntynyt vaikka olen jatkanut pölynkerääjäliinoilla, joten kohta on pakko käydä imuriostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran vuodessa.
Hyi.
Koko kämppä kahdesti, useimmin keittiö ja eteinen. Teini imuroi joka toinen päivä huoneensa. Kyllä imuri on käytössä
Siivooja ..imuroi ja moppaa kerran kuukaudessa.