Nauttivatko naiset, kun mies nuolee heidän peräaukkoaan?
Kommentit (100)
Tarpeeksi kiimassa nautin todellakin. Peppu pystyssä kieltä pyllyyn ja sormia/dildoa pimppiin. Pään sekoittavia orgasmeja.
Jälkeenpäin hiukan jopa nolottaa, miten paljon nautin.
tykkään todella siitä että mun mies nuolee minua takaa. Ihanaa on se.
Joskus olen herkutellut hieromalla klittaa samaan aikaan, kyllä minä siitä orkun saan, varsin helposti.
Lopettakaa tuo hehkutus, kohta kaikki miehet haluaa nuolla peppureikää!!!
No kukapa siitä ei tykkäisi! En laukea sillä mutta esileikkinä kiihottaa, kun mies työntelee kieltään peppureikääni.
Älkää käyttäkö vessapaperia ja nuolkaa sitten omaa sormea.
Siit saa hyvät naurut ja syyn lähtee takas raflaa jos joku skremma sitä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Älkää käyttäkö vessapaperia ja nuolkaa sitten omaa sormea.
Miksi kukaan niin tekisi? Oletko päästäsi vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kinkyä ja kiihottavaa ja sitä kautta nautinnollista.
Kinkyä ja kiihottavaa olisi kahden miehen kanssa, jossa toinen naisi munallaan pilluuni, ja toinen kielellään pyllyyni.
Noista jos saisi valita niin mieluummin olisin se kielimies :P
Vierailija kirjoitti:
No kukapa siitä ei tykkäisi! En laukea sillä mutta esileikkinä kiihottaa, kun mies työntelee kieltään peppureikääni.
Laukeaisitko suristin klitalla samaan aikaan?
Semmosia suristimia on jossa on pehmeä pallo päässä ja se piiskaa peräaukkoa sillä. Tuntuu todelta hyvältä ja voi laittaa housujen sisään perseen kohdalle niin ei tartte käsiä vaan voi nauttia peräaukon piiskaamisesta tuntikausia!
Tämän ketjun innoittaman aion tarjota miehelle tänään nuoltavaa. Hän on ilmaissut aiemmin haluavansa nuolla peppuani mutta vielä ei olla toteutettu tätä. Olisiko hyvä niin että istun ensin naamalla ja nuoletan pillua ja siirrän siitä pikkuhiljaa peppua lähemmäs suuta? Yleensä mies hyväilee sormin mun peppua kun istun naamalla.
On se kiihottavaa, ja nautin kyllä. Jos vain estot ei estä, niin olen aika varma, että kuka tahansa nauttisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun innoittaman aion tarjota miehelle tänään nuoltavaa. Hän on ilmaissut aiemmin haluavansa nuolla peppuani mutta vielä ei olla toteutettu tätä. Olisiko hyvä niin että istun ensin naamalla ja nuoletan pillua ja siirrän siitä pikkuhiljaa peppua lähemmäs suuta? Yleensä mies hyväilee sormin mun peppua kun istun naamalla.
Kuulostaa hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet vaimoni. Kohta saunaan ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet vaimoni. Kohta saunaan ja...
Hahah, pelkään pahoin etten ole. Kuumottaa kyllä että mieheni lukisi näitä ja tunnistaisi tekstini.
Vierailija kirjoitti:
No nyt ensimmäisenä tulee mieleen oma vaimo, joka ei pahemmin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tykkäämisen puute johtuu korvien välistä, mutta ei kiihottavan tunteen puutteesta. Pari miestä on ensin nuollut pipariani, mutta kieli on siitä siirtynyt pyllylleni. Peppuni on erogeeninen alue, tykkään kun sieltä kosketaan, ja sieltä nuoleminen on ollut fyysisesti kiihottavaa. Päässäni jokin panee kuitenkin hanttiin: joku haluaa nuolla, ja nuolee, mun peppureikää - ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tykkäämisen puute johtuu korvien välistä, mutta ei kiihottavan tunteen puutteesta. Pari miestä on ensin nuollut pipariani, mutta kieli on siitä siirtynyt pyllylleni. Peppuni on erogeeninen alue, tykkään kun sieltä kosketaan, ja sieltä nuoleminen on ollut fyysisesti kiihottavaa. Päässäni jokin panee kuitenkin hanttiin: joku haluaa nuolla, ja nuolee, mun peppureikää - ällöttävää.
Ymmärrän! Minulla oli aivan sama juttu. Jokin esto siinä oli vaikka kiinnostikin kokeilla. Mieheni on jo monesti puhunut että haluaisi kokeilla nuolla mun peppua ja mä olen ollut periaatteessa halukas kokeilemaan mutta silti miettinyt että ei kai nyt peppua. Kypsyttelin ajatusta pitkään ja aloin tulla sinuiksi sen kanssa. Pari viikkoa sitten mietin että tämä on se ilta ja suihkussa käydessä pesin pepun erityisen hyvin. Mies oli samoilla linjoilla, sillä seksin edetessä en ehtinyt edes ehdottaa sitä miehelleni, kun hän mua nuollessaan sanoi että haluaisi nuolla myös peppua. Ja tottakai olin messissä! Se oli just niin ihanaa kuin ajattelinkin. Täytyi vaan päästä siitä estosta ensin yli. Kannustan sulattelemaan asiaa.
Sopivassa (kiimaisessa) mielentilassa nautin. Oikeastaan se menee usein niin, että viimeistään kun kieli on tunkeutumasssa pyllyyni, olen juuri sellaisessa kiimassa,
Nautin naisena kovasti siitä kun isokaluinen mies lipaisee kielellään kikkareista ja sinappista hanuriani.