Nauttivatko naiset, kun mies nuolee heidän peräaukkoaan?
Kommentit (100)
Miksi kysyä, jos lupaa vastausta kun toinen vastaa. Ja itse katoaa tämän jälkeen? Naisellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
En nauti kuin korkeintaan henkisesti siitä vallan tunteesta, jos mies nuolee alasti polvillaan peppuani kun nostan hameen helmaa ja pakotan miehen hiuksista sinne.
Se itse nuoleminen sinänsä ei aiheuta mitään nautinnon väristyksiä, toisin kuin peppuun sisälle työntyminen.
Kuulostaa kiihottavalta :P
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis jälleen kerran ottavat mutta eivät anna. Pidän perseen nuolemisesta itse, mutta tämä on mielenkiinoinen asia. MITÄ te itse asiassa teette miehen nautinnon eteen muuten kuin "meillä tehdään vaikka mitä". Tuostakin joku toisessa ketjussa kysyi, että mitä naiset tekevät. Siinä pyydettiin vastauksia, että mitä itse teet. Vastasi, mutta uhoavat naiset eivät.
Ei seksi ole mitään vaihtokauppaa. Moni mies haluaa itse nuolla ja on onnellinen kun saa nuolla. Esimerkiksi minä haluan nuolla vaimon peppua, se on yksi kiihottavimmista asioista mitä tiedän. En kuitenkaan halua, että vaimo nuolisi minua, eikä hän ole niin tehnytkään. Minulle koko jutun juju on siinä kevyessä alistumisen tunteessa, kun saan palvoa vaimoa kielelläni. Minun kohdalla siis vastaus kysymykseen ”mitä vaimo tekee?” on ”antaa nuolla”. Olemme tähän kumpikin tyytyväisiä, kummatkin saadaan mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nauti kuin korkeintaan henkisesti siitä vallan tunteesta, jos mies nuolee alasti polvillaan peppuani kun nostan hameen helmaa ja pakotan miehen hiuksista sinne.
Se itse nuoleminen sinänsä ei aiheuta mitään nautinnon väristyksiä, toisin kuin peppuun sisälle työntyminen.
Todellakin kiihottavalta. En ole ikinä kokeillut saavana tai antavana osapuolena, mutta tämän threadin lukemisen jälkeen kiinnostusta kyllä alkaa olla.
Kysymys niille, joiden pyllyä on nuoltu ja kieltä on työnnetty sisään: miten putsaatte pyllynne niin ettei se maistu siltä itseltään. Hyvän pesun ja suihkuttelun lisäksi, pitäisikö tehdä suolihuuhtelu? Ja pitäisikö se tehdä juuri ennen nuolentaa/kielellä työntelyä, ettei tavaraa tule "ulottuville"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kiihottavalta. En ole ikinä kokeillut saavana tai antavana osapuolena, mutta tämän threadin lukemisen jälkeen kiinnostusta kyllä alkaa olla.
Kysymys niille, joiden pyllyä on nuoltu ja kieltä on työnnetty sisään: miten putsaatte pyllynne niin ettei se maistu siltä itseltään. Hyvän pesun ja suihkuttelun lisäksi, pitäisikö tehdä suolihuuhtelu? Ja pitäisikö se tehdä juuri ennen nuolentaa/kielellä työntelyä, ettei tavaraa tule "ulottuville"?
Itse käytän käsisuihkua painaen suihkupään tiukasti pyllyäni vasten, ja annan lämpimän veden täyttää peräsuolen. Tämän jälkeen annan takapuolesta lentää vedet pönttöön, ja toista tämän niin kauan, että takapuolesta lentävä vesi on aivan kirkasta. Tärkeintä on yrittää pinnistää kaikki vesi pyllystä pois ennen kuin annan sen nuoltavaksi. Tämän jälkeen ei kuulemma tuoksu eikä maistu miltään.
Pierun haistattaminen päätä peräaukkoon painamalla on hienointa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pylly ei saisi maistua pyllyltä?
Todella nautin, vaikka en sitä 2-kymppisenä uskaltanut tunnustaa. Tosin silloin ei tiennyt vielä paljon muutakaan seksiin liittyviä omia mieltymyksiä. Pepun seutu on minulle todella herkkä alue ja pidän sieltä oikeen tehdystä hyväilystä olkoon sitten apuna kieli, sormi, lelu tai muna. Teen sen myös miehelle pyydettäessä..... Ja kyllä siihen normi pesu riittää....
Itse olen saanut muutaman kerran kielihoitoa pyllyyni ja se on ollut joka kerta villin kiihottavaa ja nautinnollista. Siksi halusin antaa tuota herkkua vaimolleni johon olen edelleen (12v jälkeenkin) aivan rakastunut. Alkuun hän oli hyvin estynyt, mutta melko nopeasti estot katosivat, ja hän antautui nautinnolle. Voin sanoa, että ainakin vaimoni nauttii kun nuolen hänen pyllyään, ja vähän työntelen kieltä sisään.
En nauti kun miehet yrittää nuolla mun pyllyä, mutta rakastan kun toinen nainen tekee sitä.
No ei se ole läheskään yhtä nautinnollista kun jos mies nuolee klitoristani. Tai panee isolla kalullaan pilluuni.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole läheskään yhtä nautinnollista kun jos mies nuolee klitoristani. Tai panee isolla kalullaan pilluuni.
Nautinnollisinta on saada samaan aikaan yhdeltä mieheltä luikertelevaa kieltä pyllyyn, ja toiselta isoa kalua pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis jälleen kerran ottavat mutta eivät anna. Pidän perseen nuolemisesta itse, mutta tämä on mielenkiinoinen asia. MITÄ te itse asiassa teette miehen nautinnon eteen muuten kuin "meillä tehdään vaikka mitä". Tuostakin joku toisessa ketjussa kysyi, että mitä naiset tekevät. Siinä pyydettiin vastauksia, että mitä itse teet. Vastasi, mutta uhoavat naiset eivät.
Ei seksi ole mitään vaihtokauppaa. Moni mies haluaa itse nuolla ja on onnellinen kun saa nuolla. Esimerkiksi minä haluan nuolla vaimon peppua, se on yksi kiihottavimmista asioista mitä tiedän. En kuitenkaan halua, että vaimo nuolisi minua, eikä hän ole niin tehnytkään. Minulle koko jutun juju on siinä kevyessä alistumisen tunteessa, kun saan palvoa vaimoa kielelläni. Minun kohdalla siis vastaus kysymykseen ”mitä vaimo tekee?” on ”antaa nuolla”. Olemme tähän kumpikin tyytyväisiä, kummatkin saadaan mitä halutaan.
Itsekin nuolen vaimoa takaa kuin henki siitä riippuisi, mutta ei siinä ole yhtään alistumisen tunteesta kyse. Jos tähänkin asiaan on pakko voimavaltasuhteet sotkettava, niin vaimohan siinä alistuu ku ujosti antaa herkkunsa tarjolle. Makuasioita, sanoi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin nuolen vaimoa takaa kuin henki siitä riippuisi, mutta ei siinä ole yhtään alistumisen tunteesta kyse. Jos tähänkin asiaan on pakko voimavaltasuhteet sotkettava, niin vaimohan siinä alistuu ku ujosti antaa herkkunsa tarjolle. Makuasioita, sanoi…
Minä nautin kun mieheni haluaa ja nauttii nuolla sekä pyllyäni, että pilluani. Pyllyni nuolemisesta en välttämättä laukea, mutta saan siitä ihanan kiimaisen olon jonka mieheni tyydyttää usein nuolemalla pilluani.
N42 kirjoitti:
Todella nautin, vaikka en sitä 2-kymppisenä uskaltanut tunnustaa. Tosin silloin ei tiennyt vielä paljon muutakaan seksiin liittyviä omia mieltymyksiä. Pepun seutu on minulle todella herkkä alue ja pidän sieltä oikeen tehdystä hyväilystä olkoon sitten apuna kieli, sormi, lelu tai muna. Teen sen myös miehelle pyydettäessä..... Ja kyllä siihen normi pesu riittää....
Kirjoitin tän töissä ja hymyissä suin lueskellut näitä kommentteja muistakin aiheista... Mutta kokopäivän ollu semmoinen kutina että tänään kyllä tarvii kieltä ja jotain muutakin. Äsken pissalla käydessä kosteus oli sitä luokkaa et meinasin jäädä sormelle😊
N42 kirjoitti:
N42 kirjoitti:
Kirjoitin tän töissä ja hymyissä suin lueskellut näitä kommentteja muistakin aiheista... Mutta kokopäivän ollu semmoinen kutina että tänään kyllä tarvii kieltä ja jotain muutakin. Äsken pissalla käydessä kosteus oli sitä luokkaa et meinasin jäädä sormelle😊
Huh huh. Käy ahdistaa housuissa, kun lukee kommenttejasi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko sotkea, mutta minulle juuri se on se kiihottavin juttu. Kukin tyylillään, pääasia että kummatkin ovat tyytyväisiä.
hyvä. hyvähomma, niin .. (AINAKIN yksi PAIKKA - maailmassa..) saa tästä, kaikesta: OIKEIN Hyvän Mielen. no, tietenkin: (ex-, ja tulevaisuuden..) sun KARVAINENI: omaKIELESI ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ..its OKEY?
Höpö höpö. Varmasti on naisia ja miehiä, jotka ovat itsekkäitä ja haluavat sellaista nautintoa mitä eivät ole itse valmiita antamaan takaisin, kuin on miehiä ja naisia jotka haluavat antaa intiimiä nautintoa, kuten kieltä pyllyyn, odottamatta vastapalvelusta. Se on jokaisen pariskunnan välinen juttu, ja jos molemmat tyytyväisiä, niin kaikki ok.