Nauttivatko naiset, kun mies nuolee heidän peräaukkoaan?
Kommentit (100)
Onhan se kinkyä ja kiihottavaa ja sitä kautta nautinnollista.
Kyllä minä tykkään.
Meillä satunnaisesti mies tyydyttää minua nuolemalla takaa, dildo sisään täytteeksi ja omat sormet klitalle. Näin saan todella herkullisen orgasmin
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kinkyä ja kiihottavaa ja sitä kautta nautinnollista.
Kinkyä ja kiihottavaa olisi kahden miehen kanssa, jossa toinen naisi munallaan pilluuni, ja toinen kielellään pyllyyni.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma mikä väittely! Saako tungettua kieltä perseeseen vai ei. Kokeilkaapa tuota huomenna työpaikan kahvipöydässä 😂
Niin, ajattele, todennäköisesti ihmiset ihan vakavalla naamalla kirjoittelee tänne näitä mielipiteitä.
Mietitäänpä sama tilanne työpaikan kahvipöytään 😂
Vierailija kirjoitti:
En mä siitä orgasmia saa, mutta kyllä se tuntuu todella kiihottavalta. En silti haluaisi seurustella miehen kanssa joka nuolisi mun persettä; ajattelisin, että kuinka monessa perseessä se kieli on ollut. Yhden yön jutuissa ja/tai tinder deittien kanssa tykkään siitä. Iso osa kiihotuksesta tulee siitä, kun ajattelen, että joku lähes tuntematon mies nuolee mun persettä. Puolet miehistä tekee niin kun annan ymmärtää, että haluan sitä.
Eli puolet tekee siis pyytämättäsi ja ottaa riskin siitä ettet pidä siitä.
Höh, miksi et sellaisen miehen kanssa tahtoisi seurustella, eikö tuo kerro enenmänkin siitä että haluaisit miehen jolla ei ole muita naisia ollut kuin sinä. Joku sellainen mies voi ollakin, joka tahtoo nuolla vain sun persettä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nautin. Reikäni on sievä ja vaalea.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Apteekki/436-starwhite-vaalennus…;
Tuo toimii paremmin kuin hammastahna.
Jos haluaa nuolla sievää ja vaaleaa niin sama nuolla sitten pillua. Pyllyn pitää olla kunnolla ruskea mahdollisimman leveältä alueelta. Ja sen pitää tuoksua ja maistua perseeltä eikä suihkusaippualta. M40
Mun mies nuolee ja on vuosien saatossa vihjaillut, että huonosti pyyhitty on kiihottavin. Siis annan sitä hänelle aina välillä. Kiihottaa minuakin.
En tapaile ulosteesta kiinnostuneita, se ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma mikä väittely! Saako tungettua kieltä perseeseen vai ei. Kokeilkaapa tuota huomenna työpaikan kahvipöydässä 😂
Turha tuosta on väitellä, kun se on itsestäänselvää että saa. Omakin kieleni on ollut syvällä naisen ahterissa.
Vierailija kirjoitti:
En mä siitä orgasmia saa, mutta kyllä se tuntuu todella kiihottavalta. En silti haluaisi seurustella miehen kanssa joka nuolisi mun persettä; ajattelisin, että kuinka monessa perseessä se kieli on ollut. Yhden yön jutuissa ja/tai tinder deittien kanssa tykkään siitä. Iso osa kiihotuksesta tulee siitä, kun ajattelen, että joku lähes tuntematon mies nuolee mun persettä. Puolet miehistä tekee niin kun annan ymmärtää, että haluan sitä.
Eikö olis kiva, jos sulla olis ikioma perseennuolija kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajattele, todennäköisesti ihmiset ihan vakavalla naamalla kirjoittelee tänne näitä mielipiteitä.
Mietitäänpä sama tilanne työpaikan kahvipöytään 😂
Eipä ole tapana seksiasioista työ- tai muidenkaan kaverien kanssa jutella. Mutta täällä ollaan anonyymeja, joten tilanne on ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, miksi et sellaisen miehen kanssa tahtoisi seurustella, eikö tuo kerro enenmänkin siitä että haluaisit miehen jolla ei ole muita naisia ollut kuin sinä. Joku sellainen mies voi ollakin, joka tahtoo nuolla vain sun persettä.
Naisten kanssa tuntuu olevan todella mahdotonta olla oikein, tekemällä (tai tekemättä) mitä pitää, tms. Usein tuntuu, että naisten toiveet ovat ristiriitaisia. Nainen tykkää pyllynsä nuolemisesta kun kyseessä on yhden yön nuolija, mutta ei jos pitäisi seurustella miehen kanssa. Loogisesti ko. nainen ei voi alkaa seurustelemaan jos hänellä on ollut yhden yön juttu hänen kanssaan, ja ko. yhden yön juttu on antanut naiselle jotain sellaista mistä nainen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä nuoleminen ei riitä, täytyy laittaa kieltä myös sisään.
Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa, täytyy olla oikea mielentila.
Itsekin tykkään, kun kieli pumppaa sisään ulos siinä suulla. Tuntuu mielettömän hyvältä ja kiihottaa valtavasti.
Olen ihan turvoksissa ja märkänä tuon käsittelyn jälkeen.
Toivottavasti teet miehelle saman. Hänkin taatusti pitäisi tuosta käsittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa tuntuu olevan todella mahdotonta olla oikein, tekemällä (tai tekemättä) mitä pitää, tms. Usein tuntuu, että naisten toiveet ovat ristiriitaisia. Nainen tykkää pyllynsä nuolemisesta kun kyseessä on yhden yön nuolija, mutta ei jos pitäisi seurustella miehen kanssa. Loogisesti ko. nainen ei voi alkaa seurustelemaan jos hänellä on ollut yhden yön juttu hänen kanssaan, ja ko. yhden yön juttu on antanut naiselle jotain sellaista mistä nainen nauttii.
Itse kuvittelisin että tilanne olisi nimenomaan toisinpäin. Eli että luotettava kumppani saisi nuolla pyllyä, yhtyä sinne jne. mutta yhden yön kumppani ei. Mutta en olekaan nainen eikä yhden yön jutut ole mun juttu, kokemusta niistä ei myöskään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tykkään, kun kieli pumppaa sisään ulos siinä suulla. Tuntuu mielettömän hyvältä ja kiihottaa valtavasti.
Tässä aihe oli "tykkääkö naiset kun mies nuolee heidän peräaukkoaan". Jos mies haluaa nuolla naisen pyllyä, ja nainen tykkää siitä, niin jo silloin molemmat saa mitä haluaa/mistä tykkää. Se ei tarkoita automaattisesti, että naisenkin pitäisi haluta nuolla, tai että mies tykkäisi siitä. Monet miehet ovat hyvin estyneitä, ja eivät todellakaan haluaisi, että heidän peräaukkoaan nuoltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä aihe oli "tykkääkö naiset kun mies nuolee heidän peräaukkoaan". Jos mies haluaa nuolla naisen pyllyä, ja nainen tykkää siitä, niin jo silloin molemmat saa mitä haluaa/mistä tykkää. Se ei tarkoita automaattisesti, että naisenkin pitäisi haluta nuolla, tai että mies tykkäisi siitä. Monet miehet ovat hyvin estyneitä, ja eivät todellakaan haluaisi, että heidän peräaukkoaan nuoltaisi.
Tai voi olla päinvastoin, että nainen haluaa nuolla miehen pyllyä, ja mies tykkää siitä, mutta kumpikaan ei halua kääntää asetelmaa toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin lähes kaikki miehet nauttisivat tuosta. Useimmat niin nyhveröitä, että eivät uskalla myöntää sitä. Pelkäävät loukkaavansa naista.
Vierailija kirjoitti:
En tapaile ulosteesta kiinnostuneita, se ei ole normaalia.
En tapaile normaaleja, se on tylsintä mitä voi olla.
Piilohomoiluun taipuva joka haluis omaa suoltaan nuolevan. En vaan ymmärrä miksi eivät tule kaapista ulos?! Miksi pitää naisia vaatia suostumaan tommosiin ällötyksiin.