Tupakoitsijoilta pitäis lapset ottaa pois!
Sairasta tupakoida raskaana ja lasten läsnäollessa!
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt. [/quote] Mä tiedän siinä tapauksessa mm. todella tyhmän ja sivistymättömän wt-lääkärin.
[/quote]
Ai että oikein yhden tiedät? Voi huoh tätä wt-logiikkaa...
Elikkäs: Tiedä että joku lääkäri on joskus polttanut tupakkaa ---> kaikki tupakkaa polttavat ovat lääkäreitä.
Ei se kuule ihan noin mene :DDD
Mää uppaan!
Mua kyrsii ihan suunnattomasti se kun vauvan pappa polttaa tupakkansa ihan siinä max 5metrin päässä vauvasta! Ymmärrän sen etten voi joka ikisel vastaantulijalle mennä motkottamaan siitä tupakasta eikä mun tarviikkaan, mutta jos siihen vauvan viereen haluaa tulla niin vois mun mielestä jättää se helkutin rööki siks aikaa muualle.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]
Meillä lapset tykkää myös "polttaa" kun olen parvekkeella sauhuilla. Ottavat tupakat suuhun ja ovat polttavinaan, mutta en tietenkään sytytä niitä. Meiltäkin pitäis sit vissiin hakea lapset pois :DD
[/quote]
Voi luoja. Opetatko sinä lapsillesi että polttaminen on hyväksyttävää ja hienoa? Olet todella kuvottava!
[/quote]
En opeta erikseen, mutta minkäs teet lasten leikeille. Leikkiväthän lapset joskus sota- ja kaahailuleikkejäkin.