Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijoilta pitäis lapset ottaa pois!

Vierailija
28.06.2015 |

Sairasta tupakoida raskaana ja lasten läsnäollessa!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt.
[/quote]
Mä tiedän siinä tapauksessa mm. todella tyhmän ja sivistymättömän wt-lääkärin.

Vierailija
22/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:23"]Kunpa joku olisikin ottanut minut pois silloin joskus.
T: yhden tupakoivan ja yhden alkoholistin/tupakoivan lapsi
[/quote]
Mä jouduin sijaiskotikierteeseen tupakoivien vanhempien kuoltua (ei liittynyt tupakointiin). Mun elämä siitä lähtien aina 18v asti oli helvettiä. Mä olisin mielellään pitäny ne tupakoivat vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:18"]

Mielummin alkoholia käyttäviltä lapset pois.

[/quote]

Ai niiltäkin jotka juo kohtuudella? No siinähän olisi järkeä...

Vierailija
24/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreinäkin on outoja idiootteja.röökaus paljastaa että ihmisellä ei ole minkäänlaista selkärankaa ja jossain kohti viiraa.kukaan täysjärkinen ei polta.jokainen tupakoiva haluaisi lopettaa vaan kun ei pysty.kuka vapaaehtoisesti maksaa tollasesta myrkystä.

Vierailija
25/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt.
[/quote]
Mä tiedän siinä tapauksessa mm. todella tyhmän ja sivistymättömän wt-lääkärin.
[/quote]
Kansamme on myös äänesnyt wt-tyypin, jolla on lastensa ikäinen puoliso, ihan koko maan keulakuvaksi.
Jos tuo puoliso on hänen lastensa ikäinen, niin sittenhän senkin voisi hakemassa pois.

Vierailija
26/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]

En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt.

[/quote]

Et sitten taida paljon ylemmistä piireistä ihmisiä tuntea. Kyllä täällä poltetaan, joskin tietysti vähemmän. Senhän kertovat tilastotkin. 

Vierailija
27/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sitten onkin taas aika mennä parvekkeelle nauttimaan makoisasta tupakasta.

Vierailija
28/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pois kaikilta jotka kuvittelee olevansa edelleen omana itsenään ja erillinen henkilö. Jos joku kehtaa harrastaa jotain tai herra nähköön viedä lapset hoitoon päästäkseen vaikka baariin! Napanuora pitäisi leikata vasta siinä vaiheessa kun lapsi on muuttamassa pois kotoa.

Vierailija
29/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:18"]Olen itse tupakoitsija(mies) mutta kyllä meinasin lentää perseelleni kun tuntematon äiti ensin pistää lapsen turvaistuimessaan autoon, hyppää viereen ja pistää nortiksi ahtaassa auton sisätilassa. Ei kyllä tulis mieleenkään kenenkään lapsen vieressä tupakoida. 

Tahtoo sanoa, että ei me kaikki tupakoitsijat aivan mulkkuja olla vaikka olemme tyhmyyksissään joskus tämän aloittaneet.
[/quote]
Samaa mieltä. Tupakoin itsekin (olen nainen, jos sillä on merkitystä) mutta en koskaan altistaen lasta enkä IKINÄ polttaisi autossa lapsen kanssa. Todellakaan. Vaikka riippuvainen olenkin, en nyt hitto niin huonossa jamassa etten selviäisi tasan niin kauan ilman tupakkaa kuin tarve vaatii - varmasti voisin lopettaakin, jos motivaatio olisi oikea. Ikävä kyllä siihen ei nyt löydy tarpeeksi motivaatiota, mutta sen verran kuitenkin etten myrkytä lastani.
[/quote]

Vaihdatko myös vaatteesi joka kerta kun käyt tuopakalla? Ainakin ennen kun otat lapsen syliin?
Minua oksettaa vanhemmat jotka polttaa ja sitten ottavat lapsen syliin. Minustakin se aikuinen haisee kamalalle, mutta kyllähän ne lapsi raasut ovat tottuneet siihen hajuun. Tosin hajua pahempi on että ne myrkyt tarttuvat vielä niistä vaatteista. Esim. Vauvaa ei saisi nukuttaa perhepedissä jossa nukkuu aikuinen joka on polttanut tupakkaa.

Vierailija
30/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tykkää myös "polttaa" kun olen parvekkeella sauhuilla. Ottavat tupakat suuhun ja ovat polttavinaan, mutta en tietenkään sytytä niitä. Meiltäkin pitäis sit vissiin hakea lapset pois :DD

Vierailija
31/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt.
[/quote]
No sinä et ainakaan äidinkielentunnilla ole viihtynyt, että turha nimitellä muita, kun ei itse osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
32/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain pitää tupakoiva vanhempani. Kamalaa olisi jos hyvästä kodista olisi minut lapsena revitty pois, turhaan vieläpä. Olen terve. N33

Vierailija
33/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt.
[/quote]
No sinä et ainakaan äidinkielentunnilla ole viihtynyt, että turha nimitellä muita, kun ei itse osaa edes kirjoittaa.
[/quote]

:D

Vierailija
34/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollu kauheeta jos mut ois isän luota viety vaan koska se tupakoi. Onneks en oo tän ajan lapsi :D

Vierailija
35/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatko myös vaatteesi joka kerta kun käyt tuopakalla? Ainakin ennen kun otat lapsen syliin?
Minua oksettaa vanhemmat jotka polttaa ja sitten ottavat lapsen syliin. Minustakin se aikuinen haisee kamalalle, mutta kyllähän ne lapsi raasut ovat tottuneet siihen hajuun. Tosin hajua pahempi on että ne myrkyt tarttuvat vielä niistä vaatteista. Esim. Vauvaa ei saisi nukuttaa perhepedissä jossa nukkuu aikuinen joka on polttanut tupakkaa.
[/quote]Tsiisus...oikeesti hei

Vierailija
36/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas parvekkeelle nauttimaan nikotiinista tupakan muodossa. Nam.

Vierailija
37/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa hakemaan! Pakkaan vaatteet ja hammasharjat kaikille mukaan. Kai teille vielä neljä mahtuu?

Vierailija
38/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:59"]
[/quote][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:59"]
[/quote]

Miten ihmiskunta onkaan selvinnyt hengissä tänne asti...?

Vierailija
39/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:18"] [/quote][/quote] Vaihdatko myös vaatteesi joka kerta kun käyt tuopakalla? Ainakin ennen kun otat lapsen syliin? Minua oksettaa vanhemmat jotka polttaa ja sitten ottavat lapsen syliin. Minustakin se aikuinen haisee kamalalle, mutta kyllähän ne lapsi raasut ovat tottuneet siihen hajuun. Tosin hajua pahempi on että ne myrkyt tarttuvat vielä niistä vaatteista. Esim. Vauvaa ei saisi nukuttaa perhepedissä jossa nukkuu aikuinen joka on polttanut tupakkaa.

[/quote]

Joillakin on ihan aitoa tuskafestaria koko elämä.

Notta ristus sentään.

Vierailija
40/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

Meillä lapset tykkää myös "polttaa" kun olen parvekkeella sauhuilla. Ottavat tupakat suuhun ja ovat polttavinaan, mutta en tietenkään sytytä niitä. Meiltäkin pitäis sit vissiin hakea lapset pois :DD

[/quote]

Voi luoja. Opetatko sinä lapsillesi että polttaminen on hyväksyttävää ja hienoa? Olet todella kuvottava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän