Vituttaa olla yksin kauniina kesäpäivänä.. Kukaan ei tahdo olla kanssani
Otsikossa jo se olennaisin.
Kaikki kaverit soitettu läpi jos joku lähtisi vaikka kävelylle tai jäätelölle tai ihan mitä vaan.
mutta ei, kaikilla on jo jotain, poikaystäviä, lapsia jne.
en ymmärrä miksei ne lapset ja miehet voisi tulla mukaan. Mutta kai mä olen vaan niin ei haluttua seuraa ja sovin pikemmin varaystäväksi kun näillä kavereilla on tylsää, silloinkin saaattaa tulla kutsu "lähdetkö kanssani sinne, kun kukaan muu ei lähde"
kaiken huippu oli kun soitin eräälle sinkkuystävälleni jolla ei ole niitä lapsiakaan että lähteekö mun kanssa jonnekin, niin ei hän jaksanut. Noh meni tunti niin katsoin facebookista että oli tekemässä ehdottamaani asiaa toisen kaverinsa kanssa. Eikä edes pyytänyt mukaan vaikka tiesi että minäkin olisin tahtonut :(
paha mieli, kavereita ja tuttavia on paljon mutta tälläisinä päivinä ja hetkinä tunnen itseni todella yksinäiseksi. Päivä mennyt aivan hukkaan.
Kommentit (34)
Tsemppiä muille, tulen ketjun jatkoksi. Tein tänne aloituksen tänään siitä, miten kaverisuhteissani ei ole tippaakaan vastavuoroisuutta: se olen aina minä, joka pyydän tekemään jotain ja lähtemään jonnekin. Ja siltikään ei ole "vientiä", kun en vissiin ole oikeanlainen ihminen näille ns. kavereille...
Tuntuu pahalta, tänäänkin olin yksin shoppailemassa kun ketään ei muka kiinnostanut merkkiliikkeiden tuntuvat alemyynnit.
Kannattaa lähteä keskustaan tai puistoon pyöräilemaan, niin tulee parempi mieli. Sitten myös kannattaa alkaa juttelemaan ventovieraille, siis ihan höpöttelemään matalalla kynnyksellä. Varsinkin, jos tämä henkilö on hänkin yksin liikenteessä, eikä ole puhelimessa/tsättäile/lue kirjaa. Se on ihan sallittua ja toivottavaa. Kesällä ei tällä saa hullun mainetta stadissakaan. Yksi lause riittää. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen! Itse olen myös yksinäinen, vaikka on mies, monta ystävää ja kavereita. Olen vain niin seurallinen, aktiivinen ja minulla on paljon vapaa-aikaa.
Ylös, ulos ja urheilemaan! Kukaan ei kiinnitä ikävää huomiota yksinään urheilevaan. Tsemppiä!
Mulla vähän sama tilanne. Kyllähän sitä puistoon, kaupungille, lounaalle menee yksinkin, mutta kiva kun ei aina tarvitsisi. Olen sinkku ja kaverit lomailee eri aikaan kuin minä. Oma lukunsa ovat nämä vallankäyttäjäkaverit, jotka eivät piruuttaan lähde minnekään, jos heille osoittaa, että itselle heidän seura olisi tärkeää. Usein menen siksikin yksin esim. leffaan, ei huvita aina olla ronkumassa seuraa. Minusta on tärkeää, etten jätä menemättä, jos en saa seuraa.
Tee jotakin hyödyllistä, niin tulee hyvä mieli. Tai mene töihin kesälläkin, niin ei useinkaan tarvitse olla yksin ja paaluakin tulee lisää!
Mä olen meidän kaveripiirin eka joka on naimisissa ja lapsia.. Siis väsyttää koko ajan vaikka haluisin kavereita nähdä. *hali* toi on kyllä tosi kökköä kun kukaan ei pääse messiin. Tsemppiä et löydät enemmän samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4510743/ketju/olen_yksinainen_muuton_jalkeen
Et ole ainoa. T. Linkitetyn ketju ap, joka kolmatta päivää vain sisällä kerrostalokaksiossaan. Lapsetkin mummolla muutaman päivän jotta saisin "laatuaikaa" itselle :(
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:56"]Feel u
Olen nuori, olen pienen tytön äiti. Lapsen saatua kaverit kaikkosi eivätkä edes kahville lähde kanssani. Kyselen ja kyselen mutta aina onkin jotain muuta, koskaan ei mukamas sovi.
Ennen heitä kutsuin ystävikseni, nykyään ne on vain ihmisiä muiden joukossa. En ymmärrä miksi mua hyljeksitään, lapsi ei kahvittelussa ole este eikä edes hidaste
[/quote]
täällä ihan sama tilanne. jos asuisin lähellä niin voisin lähtä seuraksi :)
Täällä ois 20 vuotias nainen stadista, joka mielellään lähtis ulos jonkun kanssa! Vietän nyt kesälomaa, ja suurin oa kavereista on töissä. Varsinki ku on hyvät ilmat nii ois kiva jos lähtis ulos just jäätelölle, rannalle, puistoo istuskelee, kävelee... Mitä vaan :) tutustuisin mielelläni uusiin ihmisiin, eli jos joku samanhenkinen on täältäpäin nii ois kiva lähtee jonnekki!
l
i feel you :( tunnen olevani rosin se kin ei ole mitään tekemistä niin ollaan yhteyksissä
Mä lähtisin mielelläni jos olisi joku toinen kaveriton lähiseudulta :) tiedän niin tuon tunteen..
2, niin varmaan onkin en epäile ollenkaan. Luulen että olen hieman tylsää seuraa verrattuna muihin kavereihin.
3, kiitos :)
ja ap oli siis 4 unohdin mainita
Etkös juuri itekkin kysellyt kavereita sen takia, että sulla on tylsää? :D Turha siis syyllistää muita siitä, että tekee samoin.
Mulla vähän sama, mutta mulla on lapset, ne sentään haluu olla mun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]
kaiken huippu oli kun soitin eräälle sinkkuystävälleni jolla ei ole niitä lapsiakaan että lähteekö mun kanssa jonnekin, niin ei hän jaksanut. Noh meni tunti niin katsoin facebookista että oli tekemässä ehdottamaani asiaa toisen kaverinsa kanssa. Eikä edes pyytänyt mukaan vaikka tiesi että minäkin olisin tahtonut :(
[/quote]
Kurjaa :( Laitoitko tykkäyksen hänen kommentilleen/kuvalleen?
Todella ikävää. Olen pahoillani! Sinussa ei varmasti ole mitään vikaa vaan kyse on muusta. Saanko kysyä onko sinulla vanhoja, lapsuudesta tai teini-iästä saakka olleita kavereita? Monet "preferoivat" sellaisia kavereita menoissaan :/
Joo täälä myös yksi yksinäinen..