Mies, oletko rakastunut?
Kommentit (6)
Panettaa ihan saatanasti, ku muijalla on niin uskomattomat daisarit ja perse.
Olen kykenemätön rakastumaan tätä palstaa luettuani.
Tietenkin. Mutten av-mammaan, vaan hyväsydämiseen ja mukavaan naiseen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:09"]
Ennuste tästä ketjusta: muutama mies sanoo en ja sitten muutama nainen tulee miehenä esiintyen lässyttämään jotain käsittämättömän siirappista.
Mies ei rakastu, vain nainen rakastuu.
[/quote]
Näillä "ennusteilla" yleensä trollataan ketju kuin ketju kumoon, enne kuin on alkanutkaan. Kiitos kovasti.
Kiitos kysymästä, kyllä olen rakastunut. Tai ainakin syvästi ihastunut tapaamaani naiseen.
Tapaamiset liittyivät alun perin koulutukseen ja tämä ihastuminenkin syttyi pikkuhiljaa palamaan. Itse asiassa ensitapaamisen perusteella en olisi tällaista ihastusta odottanut vähääkään. Ehkä hyvä näin.
Olo tuntuu kevyeltä, tämä koleahko kesäkin ihan mukavalta. Jokaista tapaamistamme odotan kuin lapsi joulua (paremman ja kypsemmän vertauksen puutteessa). Viheltelen mennessäni, juttelen mukavia vastaantuleville koirille ja ohilentäville linnuille.
Epäilemättä se arkikin - ja mahdolliset pettymykset tulevat aikanaan. Mutta nyt nautitaan.
Ennuste tästä ketjusta: muutama mies sanoo en ja sitten muutama nainen tulee miehenä esiintyen lässyttämään jotain käsittämättömän siirappista.
Mies ei rakastu, vain nainen rakastuu.