Mies ei halua seksiä, koska tahdon orgasmin
Mies on ollut viime aikoina haluton seksissä ja silloinkin kun olen seksiä kerjännyt, hän on tyydyttänyt minut kädellä. Kun tänä aamuna yritin ja kärtin, miksi seksi ei kelpaa, niin mies sanoi, että häneltä menee kaikki fiilikset, koska koko toiminta tähtää mun orgasmiin.
Hän sanoi, että on mielellään lähellä, suutelee mielellään, nuolee mua mielellään ja nauttii siitä, että näkee mun nauttivan. Samalla seksi on kuitenkin miehen mukaan muuttunut suorittamiseksi, jossa hänen oma nautintonsa on pelkkä pikainen suoritus sen jälkeen kun hän on tyydyttänyt minut. Suunnilleen saman tyydytyksen kuulemma saa omalla kädellä.
Mitenkäs tästä nyt eteenpäin? Tahtoisin mieheltä orgasmeja jatkossakin, mutta miten mies pääsisi eroon suorituskeskeisyydestään?
Kommentit (125)
Sängyssä itsekäs nainen on ikävä petikumppani. Naisen panos on yleensä hyvin tärkeä miehelle. Koko seksin idea on antaa toiselle nautintoa, ei niinkään itse saada. Kukaan hyvä rakastaja ei ole itsekeskeinen, vaan herkästi toista kuunteleva ja läsnäoleva.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:32"] Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea. [/quote] Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana. [/quote] Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D [/quote] Seksin idea toisen kanssa on tuottaa nautintoa toiselle ensin ja sitten vasta oma nautinto. Miksi naisen pitäisi ensin hoidella itsensä niin että mies vain hipaisee lopussa ja sitten myhäilee kun on muka niin kova panomies että nainen tulee hipaisusta ja vielä odottaa että nainen hoitelee vielä miehen
[/quote]
No vaikka sen takia ettei se mies saa siitä seksistä hirveästi nautintoa, jos se tällä hetkellä mielummin kieltäytyy puuhasta kokonaan. Eli _välillä_ olisi hyvä kokeilla vähän muutakin.
[/quote]
Enemmänkin tulee vaikutelma, että mies saa kyllä seksistä nautintoa mutta ei viitsi nähdä vaivaa naisen nautinnon eteen.
Meillä seksi on loppunut aika pitkälti tuon takia (ja olen ulkoistanut oman seksielämäni toisaalle). Minä hoidin lähes aina miehen eli olin päällä miehen vain maatessa paikoillaan. Miehelle oli kuitenkin täysin ylivoimaista nähdä mitään vaivaa minun eteeni. Esileikki oli tyyliin vähän klitan hiplailua ja suuseksi muutama nopea lipaisu.
Ja ei, en olisi mennyt naimisiin tuon miehen kanssa, jos olisin tiennyt, millaiseksi seksielämä muuttuisi papin aamenen jälkeen.
[/quote]
Sinäkin siis luulet, että mies saa eniten nautintoa naisensa puolituntisesta orgasmin hakemisesta? Ihan sama kun väittäisit, että naisena saat eniten nautintoa, kun joku laukeamaton mies voihkii päälläsi puoli tuntia, vaikka sä alat jo vähän väsyä siellä alla olemiseen.
Koska se lakkaa tosiaan olemasta nautinnollista sille voihkinnan tuottajalle, jos siitä tulee eräänlainen pakko, ja ei-vapaaehtoista. Alkuhuumassa varmaan säkin makaisit siellä alla sen puoli tuntia jos mies voihkis koko ajan, mutta et ehkä enää vuoden kuluttua jos seksi olisi aina sitä? Ja sit sut sormetettais/nuoltais viidessä minuutissa orgasmiin. Niin oisko se ihanaa? Ja tuossa vielä mies tekis sen puoli tuntia töitä päälläsi, eli meille naisille piirun verran helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:04"]Olisitko itse valmis vetämään jatkuvasti jotain tunnin blowjobeja ja sitten sen jälkeen palkintona olisi pieni hetki seksiä miehen kanssa? Kuulostaisko hyvältä?[/quote] Tämä juuri. Jos naiselta pyytää 45 minuutin suihinottoa niin että hän pitää miestä rajalla, niin ei onnistu. Sen sijaan nainen pitää ihan itsestäänselvyytenä, että mies käyttää 45 minuuttia nuolemiseen, jotta tuottaisi naiselle orgasmin. [/quote] Kyllä meidän taloudessa minä olen valmis antamaan suihinottoa niin kauan kun mies haluaa. Mies myös tykkää tyydyttää minua. Lisäksi hierotaan toisia ympäriinsä ja suudellaan päästä varpaisiin ja halitaan jne [/quote] Teidän taloudessa ei taida kuitenkaan olla niin, että toiselta kestää joka kerta puoli tuntia saada. Ja että joka kerta pitää saada. [/quote] Minulla kestää joskus lähemmäs tunti johtuen lääkityksestä. Mies ei silti ikinä valita vaan antaa minulle orgasmin joka kerta vaikka menisi kuinka paljon tahansa aikaa. Hänen mielestään minulla on sama oikeus orgasmiin kun hänelläkin ja hän voi kuvitella kuinka turhauttavaa olisi jos tyydytettäisiin vain vähän aikaa ilman sitä huipentumaa. Meidän suhteessa katsos molemmilla on oikeus orgasmiin ja ollaan valmiita näkemään vaivaa toisen nautinnon eteen.
[/quote]
Sä teetkin selkeästi paljon. En nyt oikein saanut aloittajasta samaa kuvaa. Lainkaan.
Tämä aloitus oli kyllä jotenkin tosi surullinen ja kaikki naisten peukut vielä siihen päälle. Miten voi mennä naisilla käsitys seksistä tuollaiseksi? Minä minä minä minä. Mihin aloittaja oikein katosi? Etkö kehtaa tulla kertomaan, että tosiaan oletit sen sinun hyväilysi olevan miehelllesi niin nautinnollista, ettei sun itsesi tarvitse tehdä mitään? En voi käsittää.
luulisi että mieskin nauttii kun naisen orgasmi supistelee peniksen ympärillä...mutta ei kai sitten....olen ilmeisesti tulkinnut omaa miestäni tuossa tilanteessa väärin, ehkä se feikkaa ja onkin oikeasti umpitylsistynyt.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:06"]Tämä aloitus oli kyllä jotenkin tosi surullinen ja kaikki naisten peukut vielä siihen päälle. Miten voi mennä naisilla käsitys seksistä tuollaiseksi? Minä minä minä minä. Mihin aloittaja oikein katosi? Etkö kehtaa tulla kertomaan, että tosiaan oletit sen sinun hyväilysi olevan miehelllesi niin nautinnollista, ettei sun itsesi tarvitse tehdä mitään? En voi käsittää.
[/quote]Ulkomailla naiset huomioivat miehen enemmän arjessa, ehkä osin myös sängyssä. Ehkä feminismi lisää itsekkyyttä ja loitontaa miehen huomioinnista.
Ja aloittajalla on sentään rehellinen ja onneksi suorapuheinen mies. Moni muu nainen saa vain ihmetellä, miksi mies ei enää halua seksiä? No ei halua, kun yhteys puuttuu ja vastavuoroisuus. Miehet ei vaan kovin usein varmaankaan uskalla valittaa siitä. Pitäisi miehen olla ehdottanut ja pyytänyt asioita, mutta suoraan sanoen minulta ainakin menee vähän fiilis, jos näen, että toinen tekee asioita vasta kun mä pyydän. Tulee siis sellainen suostuttelun maku ja se on ainakin mulle myrkkyä. Eli ihanteellisinta olisi molempien oma innostus tai se, että ap ITSE kysyisi, mitä mä voisin tehdä, mitä sä haluaisit, silloin se ei toisesta tunnu siltä, että piti suostutella.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:06"]Tämä aloitus oli kyllä jotenkin tosi surullinen ja kaikki naisten peukut vielä siihen päälle. Miten voi mennä naisilla käsitys seksistä tuollaiseksi? Minä minä minä minä. Mihin aloittaja oikein katosi? Etkö kehtaa tulla kertomaan, että tosiaan oletit sen sinun hyväilysi olevan miehelllesi niin nautinnollista, ettei sun itsesi tarvitse tehdä mitään? En voi käsittää. [/quote]Ulkomailla naiset huomioivat miehen enemmän arjessa, ehkä osin myös sängyssä. Ehkä feminismi lisää itsekkyyttä ja loitontaa miehen huomioinnista.
[/quote]
En puhunut vain miehen huomioinnista, vaan molempien. Missään nimessä en ole ajamassa sitä, että jomman kumman kuuluu huomioida vain toista ja toisen ei mitään.
Jos mies ei huomioi mua sängyssä, en ole hänen kanssaan. Niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:06"]Tämä aloitus oli kyllä jotenkin tosi surullinen ja kaikki naisten peukut vielä siihen päälle. Miten voi mennä naisilla käsitys seksistä tuollaiseksi? Minä minä minä minä. Mihin aloittaja oikein katosi? Etkö kehtaa tulla kertomaan, että tosiaan oletit sen sinun hyväilysi olevan miehelllesi niin nautinnollista, ettei sun itsesi tarvitse tehdä mitään? En voi käsittää. [/quote]Ulkomailla naiset huomioivat miehen enemmän arjessa, ehkä osin myös sängyssä. Ehkä feminismi lisää itsekkyyttä ja loitontaa miehen huomioinnista.
[/quote]
En puhunut vain miehen huomioinnista, vaan molempien. Missään nimessä en ole ajamassa sitä, että jomman kumman kuuluu huomioida vain toista ja toisen ei mitään.
Jos mies ei huomioi mua sängyssä, en ole hänen kanssaan. Niin yksinkertaista.
[/quote]
Jatkan vielä, että en silti odpta, että mies yksin tekee kaiken ja ei tarvitse samaa kuin minä. Jos en kykene sitä hänelle antamaan (olen aika estoinen, joten en aina kykenekään), niin hän voi lopettaa suhteen kanssani siihen. Mutta kun peli on avointa enkä vaadi, niin ei miehet ole yleensä lopettaneet.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]
Mä en ees perkele saa ikinä orgasmia vaikka mies sitä haluaisikin ja itsekin tottakai haluan. En tiiä missä sitten vika kun en saa, aika turhauttavaa.
[/quote]
Mulla sama vika. Mieheni olisi ikionnellinen, jos saisi minut laukeamaan jollakin konstilla, joten hankala kuvitella miten AP:n tapauksessa mies voi tgehdä asiasta ongelman...
Vai onko niin, että miestä kiusaa kun nainen ei laukea yhdynnässä vaan tarvitaan kättä tai kieltä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]
Mä en ees perkele saa ikinä orgasmia vaikka mies sitä haluaisikin ja itsekin tottakai haluan. En tiiä missä sitten vika kun en saa, aika turhauttavaa.
[/quote]
Mulla sama vika. Mieheni olisi ikionnellinen, jos saisi minut laukeamaan jollakin konstilla, joten hankala kuvitella miten AP:n tapauksessa mies voi tgehdä asiasta ongelman...
Vai onko niin, että miestä kiusaa kun nainen ei laukea yhdynnässä vaan tarvitaan kättä tai kieltä?
[/quote]
No ehkä asia on siinä, jos aplla tosiaan loppuu heti mielenkiinto seksiin kun on itse saanut. Se, että nuolee toista puoli tuntia ja itse saa kylmää kohtelua, tyyliin no tuuppas nyt niin pääsen tiskaamaan, niin veikkaan että se vituttaisi ketä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:20"]No jos on noin vaikeaa, voisiko ajatella, että sinä et saa joka kerralla tai joskus vaikka feikkaat että saitkin nopeammin. Ymmärrän kyllä miestä, tuntuisi itsestäkin aika tuskalliselta tuollainen urakointi. -Nainen [/quote] Feikkaamisessa ei oo kertakaikkiaan mitään järkeä. Kenelle se on hyvä oikeasti juttu?
[/quote]
Ei olekaan. Mutta jos sillä nyt saisi miehen itsetunnon kohoamaan ja motivaation kasvatettua, niin ei kai se tuota tilannetta pahemmaksikaan tekisi. Nyt miestä ei kiinnosta, koska homma ei ole palkitsevaa ja tuntee tekevänsä sen huonosti. Kaikki, jotka ajattelevat tekevänsä jotain hyvin, haluavat tehdä sitä ja tehdä entistä paremmin.
Vaihda miestä. Mies selkeästi pitää sua vaan jonain mihin tyhjentää kassit eikä välitä sun haluista yhtään. Seksi on kahden kauppaa ja mä olisin loukkaantunut jos miestä ei kiinnostaisi mun orgasmi yhtään.
Ehkäpä se miehesikin halua saada osakseen pitkää esileikkiä ennen omas laukeamistaan. Eli voisit panostaa itsekin kiusottelevaan esileikkiin joka antaisi hänelle nautintoa. Jos hän tulee herkästi niin antaisit esim. suihinottoa vain niin lyhyesti, että hän ei ihan ehtisi laueta ja sitten jatkaisit hyväilyjä ja suukotteluja muualle kroppaan :) Tätä jatkaisit vaikka puolen tunnin ajan ja lopulta räjäyttäisit hänet niin silloin hänellekin tulisi tunne, että sinäkin haluat panostaa hänen nautintoon... Jos haluja vaan on niin kyllä keksit keinoja antaa toiselle seksuaalista nautintoa muutenkin kuin heti tuottamalla orgasmin hänelle.
Ap, jos kerran sulla on noin monimutkaista tuo juttu niin voisitko ajatella miestäsi helpottaaksesi, että sitten kun hän on antanut sinulle nautintoa ja huipun reunamalla oloa useamman minuutin, auttaisit itsesi käsin loppuun. Veikkaan, että miehesi olisi paljon innostuneempi ja teillä olisi seksiä paljon useammin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:29"]
Vaihda miestä. Mies selkeästi pitää sua vaan jonain mihin tyhjentää kassit eikä välitä sun haluista yhtään. Seksi on kahden kauppaa ja mä olisin loukkaantunut jos miestä ei kiinnostaisi mun orgasmi yhtään.
[/quote]
Hetkinen... Luitko ollenkaan tekstiä? Miestähän nimenomaan kiinnostaa naisen orgasmi, ja näkee sen eteen vaivaa ja tuottaa nautintoa. Ongelmahan tässä on se, että mies ei mitään saa naiselta takaisin!! Miksi ketään kiinnostaisi seksi, jos se on vaan yksipuolista ja oma laukeaminen pitää hoitaa hetkessä eikä itse saa kieriskellä nautinnosta? Mieshän nimenomaan toivoo muutakin kuin että saisi tyhjentää kassit!!
Seksi on joo kahden kauppa, mutta tässä tapauksessa ap välittää vain itsestään ja omasta orgasmistaan ja ihmettelee, että mitäs nyt kun mies sanoo, että hänellekin pitäisi jotain tehdä.
Lukeeko ihmiset täällä ollenkaan mitään muuta kuin otsikon? ..Joka kaiken lisäksi paljastuu kovin harhaanjohtavaksi kun lukee koko viestin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:29"]
[/quote]
Y - H - T - Ä - Ä - N !? Asialliset ja fiksut ja huomioivat miehet, palauttakaa nyt nämä naiset kauniisti ja hellästi maanpinnalle. Naisena mun tekee miesten puolesta pahaa lukea tuollaista.
AP, oletko vielä täällä?
Tämä on todellakin aihe, jolle on helppo naureskella ruudun takaa, jos ei ole sitä itse kokenut. Itsekin varmaan nauraisin.
Ollaan käyty miehen kanssa ihan samanlaista keskustelua. En todellakaan oleta tulevani joka kerta tai vaadi miestä yksin vastaamaan seksin laadusta, mutta mies tosiaan tulee lähes aina todella nopeasti. Joskus ollut lähes kuukauden verran sellaista seksiä, joka ei mulla johtanut orgasmiin asti. Mies pitää mun tulemista kyllä tärkeänä asiana, mutta toisaalta ei jaksais aina sormettaa ja kokee sen kolauksena itsetunnolle, kun ei voinut yhdynnässä mua tyydyttää. Ja sormettaminenkaan ei toisaalta tunnu miltään yhdynnän jälkeen, joten harvoin sitä siinä vaiheessa edes haluan. En edes tajunnut, miten paljon asia mua häiritsi, ennenkuin yks ilta purskahdin itkuun asian takia. Hormoneillakin varmaan tuolloin ollut oma osuutensa. En kyllä ihmettele, jos mies ton jälkeen sai suorituspaineita seksistä (haha, voi kamala).
Ollaan koitettu pitkittää kestoa mm. pitämällä taukoja (jolloin mies silloin sitten sormettaa tms.) ja puuduteaineilla (jotka toimineet todella huonosti, koska ainetta aina osuu myös minuun, kesto ei juurikaan pitene ja puutuneisuus ja pistely seksin jälkeen on todella epämukavaa). Joskus seksikerta parin tunnin päästä edellisestä yhdynnästä on sitten vähän pidempi. Edes joskus noista toimi tuo taukojen pitäminen, mutta siitäkään ei voisi sanoa olleen kovin merkittävää apua. Kai tämä sitten menee jotenkin kausittain. Nykyään seksi on parantunut siinä mielessä, että tulen itsekin aiempaa nopeammin, ehkä noin 1/3 yhdyntäkerroista, mikä on musta ok.
Vinkkinä ehkä se, että koittakaa saada ajatukset myös välillä johonkin muualle. Meillä ainakin seksielämä parantunut aina sen jälkeen, kun ollaan vähän aikaa oltu toisistamme erossa vaikkapa jonkin matkan vuoksi.
Onpa mun mies onnekas. En edes halua mitään räpläysorgasmia. Jos en yhdynnässä saa ekan 5 minuutin aikana, niin mies saa tulla jos on tullakseen. Harmi vaan, että se aina yrittää liikaa saada mua tulemaan.
Kaikki klittaorkut on niin pikkutyttöjen juttuja, että ei kiitos!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:20"]No jos on noin vaikeaa, voisiko ajatella, että sinä et saa joka kerralla tai joskus vaikka feikkaat että saitkin nopeammin. Ymmärrän kyllä miestä, tuntuisi itsestäkin aika tuskalliselta tuollainen urakointi.
-Nainen
[/quote]
Feikkaamisessa ei oo kertakaikkiaan mitään järkeä. Kenelle se on hyvä oikeasti juttu?