Mies ei halua seksiä, koska tahdon orgasmin
Mies on ollut viime aikoina haluton seksissä ja silloinkin kun olen seksiä kerjännyt, hän on tyydyttänyt minut kädellä. Kun tänä aamuna yritin ja kärtin, miksi seksi ei kelpaa, niin mies sanoi, että häneltä menee kaikki fiilikset, koska koko toiminta tähtää mun orgasmiin.
Hän sanoi, että on mielellään lähellä, suutelee mielellään, nuolee mua mielellään ja nauttii siitä, että näkee mun nauttivan. Samalla seksi on kuitenkin miehen mukaan muuttunut suorittamiseksi, jossa hänen oma nautintonsa on pelkkä pikainen suoritus sen jälkeen kun hän on tyydyttänyt minut. Suunnilleen saman tyydytyksen kuulemma saa omalla kädellä.
Mitenkäs tästä nyt eteenpäin? Tahtoisin mieheltä orgasmeja jatkossakin, mutta miten mies pääsisi eroon suorituskeskeisyydestään?
Kommentit (125)
Meillä ainakaan mies ei halua mitään pidempää hoitelua, kun joka tapauksessa tulee nopeasti ja haluaa ehtiä pannakin. Yllättäen en ihan aina ehdi tulla siinä minuutissa...
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:38"]
Onpa mun mies onnekas. En edes halua mitään räpläysorgasmia. Jos en yhdynnässä saa ekan 5 minuutin aikana, niin mies saa tulla jos on tullakseen. Harmi vaan, että se aina yrittää liikaa saada mua tulemaan.
Kaikki klittaorkut on niin pikkutyttöjen juttuja, että ei kiitos!
[/quote]
Okei sitten.
Minä laukean takuulla ennen ukkoa. Muutama työntö ja orgasmitaivas on auki! Yleensä mies myöhemmin, minä olen siihenmennessä orkutellut ainakin kolmesti. Hitto, alkoi panettamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:21"]
AP, oletko vielä täällä?
Tämä on todellakin aihe, jolle on helppo naureskella ruudun takaa, jos ei ole sitä itse kokenut. Itsekin varmaan nauraisin.
Ollaan käyty miehen kanssa ihan samanlaista keskustelua. En todellakaan oleta tulevani joka kerta tai vaadi miestä yksin vastaamaan seksin laadusta, mutta mies tosiaan tulee lähes aina todella nopeasti. Joskus ollut lähes kuukauden verran sellaista seksiä, joka ei mulla johtanut orgasmiin asti. Mies pitää mun tulemista kyllä tärkeänä asiana, mutta toisaalta ei jaksais aina sormettaa ja kokee sen kolauksena itsetunnolle, kun ei voinut yhdynnässä mua tyydyttää. Ja sormettaminenkaan ei toisaalta tunnu miltään yhdynnän jälkeen, joten harvoin sitä siinä vaiheessa edes haluan. En edes tajunnut, miten paljon asia mua häiritsi, ennenkuin yks ilta purskahdin itkuun asian takia. Hormoneillakin varmaan tuolloin ollut oma osuutensa. En kyllä ihmettele, jos mies ton jälkeen sai suorituspaineita seksistä (haha, voi kamala).
Ollaan koitettu pitkittää kestoa mm. pitämällä taukoja (jolloin mies silloin sitten sormettaa tms.) ja puuduteaineilla (jotka toimineet todella huonosti, koska ainetta aina osuu myös minuun, kesto ei juurikaan pitene ja puutuneisuus ja pistely seksin jälkeen on todella epämukavaa). Joskus seksikerta parin tunnin päästä edellisestä yhdynnästä on sitten vähän pidempi. Edes joskus noista toimi tuo taukojen pitäminen, mutta siitäkään ei voisi sanoa olleen kovin merkittävää apua. Kai tämä sitten menee jotenkin kausittain. Nykyään seksi on parantunut siinä mielessä, että tulen itsekin aiempaa nopeammin, ehkä noin 1/3 yhdyntäkerroista, mikä on musta ok.
Vinkkinä ehkä se, että koittakaa saada ajatukset myös välillä johonkin muualle. Meillä ainakin seksielämä parantunut aina sen jälkeen, kun ollaan vähän aikaa oltu toisistamme erossa vaikkapa jonkin matkan vuoksi.
[/quote]
En nähnyt kenenkään nauravan. Itse en edes saa orgasmia. Mutta et itsekään kertonut mitä teet miehelle. Eihän se tietenkään pakko saa olla, mutta samahan oikeus se pitää sitten miehellekin olla. Ja ap:n mies on nyt ilmeisesti kun ei muuta saa, niin valinnut seksittömyyden.
[/quote]
No ei ehkä varsinaisesti naureta, mutta suhtaudutaan alentavasti siihen, että mies tulee liian nopeasti tai siihen, että nainen haluaa saada orgasmin. Mun mielestä ensimmäinen on asia, jolle henkilö ei itse yleensä juuri mitään voi ja seksielämästä nyt vaan on jokaisella oikeus saada jonkinlaista tyydytystä. Ap:tä tuskin auttaa, että mies tuomitaan hyödyttömäksi minuuttimunaksi tai haukutaan ap itse vain vastaanottavaksi lahnaksi.
Suorituspaineet varmasti monella johtaakin helposti haluttomuuteen tai siihen, että tuleekin ehkä vielä nopeammin stressatessa kestoa. Näitä meilläkin siis ollut havaittavissa. Joillain varmaan jotain erektio-ongelmiakin esiintyy.
Toivottavasti ap & miehensä ottavat aikaa ja puhuvat molempien odotuksista seksiin liittyen, sekin voi olla hyödyksi. Tietenkin myös oma käsi olisi joskus hyvä ottaa käyttöön. Varsinkin tällaisessa tilanteessa, kun ei koe saavansa kaikkea haluamaansa nautintoa kumppanin kanssa tai jos seksuaaliset halut on luonnostaan kovin eri tasolla. Ei se yksin miehen homma ole, mutta ymmärrän senkin, jos on tarve saada orgasmeja myös sen kumppanin kanssa. Lisää läheisyyttä, tyytyväisyyttä parisuhteeseen jne.
En kokenut tarpeelliseksi mässäillä tässä yksityiskohdilla, kuten mitä itse teen miehelle. Onko se teille oleellista ja jos on, niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:21"]
AP, oletko vielä täällä?
Tämä on todellakin aihe, jolle on helppo naureskella ruudun takaa, jos ei ole sitä itse kokenut. Itsekin varmaan nauraisin.
Ollaan käyty miehen kanssa ihan samanlaista keskustelua. En todellakaan oleta tulevani joka kerta tai vaadi miestä yksin vastaamaan seksin laadusta, mutta mies tosiaan tulee lähes aina todella nopeasti. Joskus ollut lähes kuukauden verran sellaista seksiä, joka ei mulla johtanut orgasmiin asti. Mies pitää mun tulemista kyllä tärkeänä asiana, mutta toisaalta ei jaksais aina sormettaa ja kokee sen kolauksena itsetunnolle, kun ei voinut yhdynnässä mua tyydyttää. Ja sormettaminenkaan ei toisaalta tunnu miltään yhdynnän jälkeen, joten harvoin sitä siinä vaiheessa edes haluan. En edes tajunnut, miten paljon asia mua häiritsi, ennenkuin yks ilta purskahdin itkuun asian takia. Hormoneillakin varmaan tuolloin ollut oma osuutensa. En kyllä ihmettele, jos mies ton jälkeen sai suorituspaineita seksistä (haha, voi kamala).
Ollaan koitettu pitkittää kestoa mm. pitämällä taukoja (jolloin mies silloin sitten sormettaa tms.) ja puuduteaineilla (jotka toimineet todella huonosti, koska ainetta aina osuu myös minuun, kesto ei juurikaan pitene ja puutuneisuus ja pistely seksin jälkeen on todella epämukavaa). Joskus seksikerta parin tunnin päästä edellisestä yhdynnästä on sitten vähän pidempi. Edes joskus noista toimi tuo taukojen pitäminen, mutta siitäkään ei voisi sanoa olleen kovin merkittävää apua. Kai tämä sitten menee jotenkin kausittain. Nykyään seksi on parantunut siinä mielessä, että tulen itsekin aiempaa nopeammin, ehkä noin 1/3 yhdyntäkerroista, mikä on musta ok.
Vinkkinä ehkä se, että koittakaa saada ajatukset myös välillä johonkin muualle. Meillä ainakin seksielämä parantunut aina sen jälkeen, kun ollaan vähän aikaa oltu toisistamme erossa vaikkapa jonkin matkan vuoksi.
[/quote]
En nähnyt kenenkään nauravan. Itse en edes saa orgasmia. Mutta et itsekään kertonut mitä teet miehelle. Eihän se tietenkään pakko saa olla, mutta samahan oikeus se pitää sitten miehellekin olla. Ja ap:n mies on nyt ilmeisesti kun ei muuta saa, niin valinnut seksittömyyden.