Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä, koska tahdon orgasmin

Vierailija
28.06.2015 |

Mies on ollut viime aikoina haluton seksissä ja silloinkin kun olen seksiä kerjännyt, hän on tyydyttänyt minut kädellä. Kun tänä aamuna yritin ja kärtin, miksi seksi ei kelpaa, niin mies sanoi, että häneltä menee kaikki fiilikset, koska koko toiminta tähtää mun orgasmiin.

Hän sanoi, että on mielellään lähellä, suutelee mielellään, nuolee mua mielellään ja nauttii siitä, että näkee mun nauttivan. Samalla seksi on kuitenkin miehen mukaan muuttunut suorittamiseksi, jossa hänen oma nautintonsa on pelkkä pikainen suoritus sen jälkeen kun hän on tyydyttänyt minut. Suunnilleen saman tyydytyksen kuulemma saa omalla kädellä.

Mitenkäs tästä nyt eteenpäin? Tahtoisin mieheltä orgasmeja jatkossakin, mutta miten mies pääsisi eroon suorituskeskeisyydestään?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun ongelma jos miehesi on minuuttimake?

Vierailija
62/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Jokainen mies joka ei ole valmis tekemään työtä naisensa orgasmin eteen on turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Siis että se kaikki muu kuin oma orgasmi on miehelle työtä? Me pannaan yleensä tunti kerrallaan ja mies ainakin sanoo koko ajan nauttivansa koko ajan. Mutta hyvät naiset, ehkä te keskitytte liikaa vain omaan nautintoom jos seksi on miehelle työtä?

Vierailija
64/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea.

Vierailija
65/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on kyllä turha mies.

t. mies

Vierailija
66/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:32"]

Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea.

[/quote]

Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana.

Vierailija
67/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana.

[/quote]

Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D

Vierailija
68/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"]

[/quote]

[/quote]

Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D
[/quote]

Seksin idea toisen kanssa on tuottaa nautintoa toiselle ensin ja sitten vasta oma nautinto. Miksi naisen pitäisi ensin hoidella itsensä niin että mies vain hipaisee lopussa ja sitten myhäilee kun on muka niin kova panomies että nainen tulee hipaisusta ja vielä odottaa että nainen hoitelee vielä miehen

Vierailija
69/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu. Mies halusi usein seksiä eli parin minuutin pikapanoja. Kun aloin 'vaatimaan' esileikkiä ja minunkin hyväilemistäni, miehen seksihalut hävisivät

Vierailija
70/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:32"] Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea. [/quote] Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana. [/quote] Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D [/quote] Seksin idea toisen kanssa on tuottaa nautintoa toiselle ensin ja sitten vasta oma nautinto. Miksi naisen pitäisi ensin hoidella itsensä niin että mies vain hipaisee lopussa ja sitten myhäilee kun on muka niin kova panomies että nainen tulee hipaisusta ja vielä odottaa että nainen hoitelee vielä miehen

[/quote]

No vaikka sen takia ettei se mies saa siitä seksistä hirveästi nautintoa, jos se tällä hetkellä mielummin kieltäytyy puuhasta kokonaan. Eli _välillä_ olisi hyvä kokeilla vähän muutakin.

Vierailija
71/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana. Onko tää niitä tyyppejä jotka huutaa olkkarista että räplää ittes märäksi, käy minuutin köyriin ja se siitä :D

Vierailija
72/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:32"] Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea. [/quote] Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana. [/quote] Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D [/quote] Seksin idea toisen kanssa on tuottaa nautintoa toiselle ensin ja sitten vasta oma nautinto. Miksi naisen pitäisi ensin hoidella itsensä niin että mies vain hipaisee lopussa ja sitten myhäilee kun on muka niin kova panomies että nainen tulee hipaisusta ja vielä odottaa että nainen hoitelee vielä miehen

[/quote]

No vaikka sen takia ettei se mies saa siitä seksistä hirveästi nautintoa, jos se tällä hetkellä mielummin kieltäytyy puuhasta kokonaan. Eli _välillä_ olisi hyvä kokeilla vähän muutakin.

[/quote]

Enemmänkin tulee vaikutelma, että mies saa kyllä seksistä nautintoa mutta ei viitsi nähdä vaivaa naisen nautinnon eteen. 

Meillä seksi on loppunut aika pitkälti tuon takia (ja olen ulkoistanut oman seksielämäni toisaalle). Minä hoidin lähes aina miehen eli olin päällä miehen vain maatessa paikoillaan. Miehelle oli kuitenkin täysin ylivoimaista nähdä mitään vaivaa minun eteeni. Esileikki oli tyyliin vähän klitan hiplailua ja suuseksi muutama nopea lipaisu. 

Ja ei, en olisi mennyt naimisiin tuon miehen kanssa, jos olisin tiennyt, millaiseksi seksielämä muuttuisi papin aamenen jälkeen.

Vierailija
73/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:47"]

[/quote]

[/quote]

Mies ei ole mies vaan itsekeskeinen sika, jos ei halua tuottaa nautintoa naiselle

Vierailija
74/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies, voi luoja.. :D Sinun vikako se on, jos mies tulee mielestään liian nopeasti.

Vierailija
75/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:47"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:32"] Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea. [/quote] Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana. [/quote] Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D [/quote] Seksin idea toisen kanssa on tuottaa nautintoa toiselle ensin ja sitten vasta oma nautinto. Miksi naisen pitäisi ensin hoidella itsensä niin että mies vain hipaisee lopussa ja sitten myhäilee kun on muka niin kova panomies että nainen tulee hipaisusta ja vielä odottaa että nainen hoitelee vielä miehen [/quote] No vaikka sen takia ettei se mies saa siitä seksistä hirveästi nautintoa, jos se tällä hetkellä mielummin kieltäytyy puuhasta kokonaan. Eli _välillä_ olisi hyvä kokeilla vähän muutakin. [/quote] Mies ei ole mies vaan itsekeskeinen sika, jos ei halua tuottaa nautintoa naiselle

[/quote]

Olisitko itse valmis vetämään jatkuvasti jotain tunnin blowjobeja ja sitten sen jälkeen palkintona olisi pieni hetki seksiä miehen kanssa? Kuulostaisko hyvältä?

Vierailija
76/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille kaikille seksin tarkoitus saada orgasmi? Onhan se mahtava, mutta kyllä itte näen että koko seksi alkuleikeistä lopun yhdessä olemiseen on nautittava kokemus jota arvostan joka hetkeä. Tottakai jokaiselta halut menee jos seksi on suorittamista ja koe missä pitää pärjätä. Unohtakaa ihmiset se orgasmin pakonomainen tavoittelu ja keskittykää välillä siihen rakkaan tyydyttämiseen, yhteiseen aikaan ja pieniin kosketuksiin..Itse en esim tiedä mitään ihanampaa kuin rento seksi jossa saatamme vaikka nauraa asioille keskenkaiken.

Vierailija
77/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:47"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:32"] Kyllähän se voi tuntua vähän työltä, jos joutuu tunti tolkulla nuolemaan naista. Voisit kokeilla itse välillä hoidella itseäs ainakin osittain, ettei sen miehen tarviis tehdä ihan kaikkea. [/quote] Yhtä hyvinhän sitä sitten voisi tyytyä ihan oman käteen. Ei tarttis olla miehen runkkualustana. [/quote] Aivan, eli itse ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Noh, omapahan on ongelmanne tehkää mitä huvittaa. :D [/quote] Seksin idea toisen kanssa on tuottaa nautintoa toiselle ensin ja sitten vasta oma nautinto. Miksi naisen pitäisi ensin hoidella itsensä niin että mies vain hipaisee lopussa ja sitten myhäilee kun on muka niin kova panomies että nainen tulee hipaisusta ja vielä odottaa että nainen hoitelee vielä miehen [/quote] No vaikka sen takia ettei se mies saa siitä seksistä hirveästi nautintoa, jos se tällä hetkellä mielummin kieltäytyy puuhasta kokonaan. Eli _välillä_ olisi hyvä kokeilla vähän muutakin. [/quote] Mies ei ole mies vaan itsekeskeinen sika, jos ei halua tuottaa nautintoa naiselle

[/quote] Jepjep kaikki miehet joiden tarkoitus ei ole kohdistaa kaikkea vapaaikaansa naisiin ja naisten mielyyttämiseen on sikoja ja lassuikoita. t. feminatsi nais liitto urposta

Vierailija
78/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:08"]Onko teille kaikille seksin tarkoitus saada orgasmi? Onhan se mahtava, mutta kyllä itte näen että koko seksi alkuleikeistä lopun yhdessä olemiseen on nautittava kokemus jota arvostan joka hetkeä. Tottakai jokaiselta halut menee jos seksi on suorittamista ja koe missä pitää pärjätä. Unohtakaa ihmiset se orgasmin pakonomainen tavoittelu ja keskittykää välillä siihen rakkaan tyydyttämiseen, yhteiseen aikaan ja pieniin kosketuksiin..Itse en esim tiedä mitään ihanampaa kuin rento seksi jossa saatamme vaikka nauraa asioille keskenkaiken.
[/quote]

En minä ainakaan tunne oloani täydellisen tyydytetyksi ilman orgasmia. Mutta se ei ole mikää suoritus juttu vaan meillä seksi on kaikkea hyväilystä jne siihe orgasmiin

Vierailija
79/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:05"]

Anteeksi vain, mutta ompa sulla idiootti mies! :D Käske sen miehesi opetella kestävyyttä ja lopettaa turhanpäiväinen runkkailu. Seksissä ei ole tarkoitus tyhjentää nopeasti hänen kiveksiään ja sitten kääntää kylkeä, vaan tarkoitus ON nimenomaan tähdätä nautintoon. Siihen että molemmat tuottavat toisilleen nautintoa pitkään, ja siitä nyt useimmiten seuraa se orgasmi. Miehesi on vain kestettävä se, että myös nainen tarvitsee orgasmin. Miehesi on opeteltava pelkän mällien poiston sijaan nauttimaan seksistä, opeteltava himoitsemaan sitä, ja UNOHTAMAAN omien kassiensa tyhjentäminen ja keskittymään pelkkään yhteiseen nautintoon ja yhteiseen aikaan. Mikäli miehellä on tavoitteena vain tyhjentää kassinsa, eikä hän osaa himoita seksiä ja kumppaniaan, on vika miehen testosteronin tuotannossa. Sitä on liian vähän jos seksistä ei osaa nauttia. N27

[/quote]Mitäköhän Ap tekee miehensä nautinnon eteen? Lahnana makaaminen ja vähäinen selän hierominen silloin kun mies yksipuolisesti rynkyttää (=runkkaamista naisen keholla) ei varmasti riitä AP:n miehelle.

Vierailija
80/125 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin vaikeaa, voisiko ajatella, että sinä et saa joka kerralla tai joskus vaikka feikkaat että saitkin nopeammin. Ymmärrän kyllä miestä, tuntuisi itsestäkin aika tuskalliselta tuollainen urakointi.

-Nainen