Ärsyttävät asiakkaat! Miksi teette tätä?
Soitatte kelloa heti kun tulette liikkeeseen, vaikka ette tiedä mitä tilaatte. Juoksen takahuoeen vessasta kassalle mutta siinä mietimietitäänkn vielä 5min, oisin kerennyt pestä kädet jos soittaisitte kelloa vasta kun tiedätte mitä haluatte.
Kommentit (39)
Lisää aasiakasjuttuja!
Oma lemmikkijuttuni on tämä:
- Missä nuoret hyvännäköiset muijat oikein kihnuttaa itseään meitä läskejä keski-ikäisiä miehiä vasten?
- Ruokakaupassa, kun pitää muka päästä nopeesti pois. (ei auta, jono etenee sillä nopeudella, millä etenee, vaikka miten kihnuttaisit)
Käy paskalla kotona niin ei tarvitse työajalla istua pöntöllä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:29"]
Käy paskalla kotona niin ei tarvitse työajalla istua pöntöllä.
[/quote]
Jotkut myös virtsaavat. (en ole ap)
Jos haluan infoa jostain ateriasta?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:04"]Jos haluan infoa jostain ateriasta?
[/quote]
Ihme sitten ettei kellonsoiton jälkeen kysytä mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:05"]
Tyhmiä ihmisiä
[/quote]
Tietäsit vaan. T: ex-kassaneiti
Onko asiakkaat sun liikkeessä tuollainen harvinaisuus vai miksi pitää pää kolmantena jalkana sännätä paikalle kun vähänkin näyttää siltä, että joku on saattanut eksyä ovesta sisään? Kyllä se asiakas siellä voi sen hetken odottaa että peset kätesi.
Kuule sä olet asiakaspalvelija. Mitä se nimi sanoo? Asiakaspalvelija!!!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:09"]Onko asiakkaat sun liikkeessä tuollainen harvinaisuus vai miksi pitää pää kolmantena jalkana sännätä paikalle kun vähänkin näyttää siltä, että joku on saattanut eksyä ovesta sisään? Kyllä se asiakas siellä voi sen hetken odottaa että peset kätesi.
[/quote]
Ei ole minun liike. Nokun ei se kellomsoitto lopu! Sitä rimputetaan niin kaua että olen kassalla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"]Kuule sä olet asiakaspalvelija. Mitä se nimi sanoo? Asiakaspalvelija!!!
[/quote]
Työsopimuksessa lukee barista,ja siihen olen sitoutunut.
Haluan nähdä onko liikkeessä ketään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]Haluan nähdä onko liikkeessä ketään.
[/quote]
U got to be kidding me.
Jospa ne vaan ilmoittavat, että ovat paikalla. Jos eivät kilauta kelloa, tulee valituksia että kannattaa soittaa kelloa, että tiedän tulla. Asioissa kun on AINA kaksi puolta.
Montako kertaa sinulle on käynyt noin? Ja koskaan eivät ole heti tehneet tilausta?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"]Kuule sä olet asiakaspalvelija. Mitä se nimi sanoo? Asiakaspalvelija!!!
[/quote]
Hyvin harvalla meistä asiakaspalvelutyössä olevista tittelinä on asiakaspalvelija. Minä en ainakaan ole kenenkään palvelija. En todellakaan. Palvella voin, kuten kassa/myyjä/palveluneuvoja/tms. asiakasta palvelee, mutta palvelijasi en ole!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]Jospa ne vaan ilmoittavat, että ovat paikalla. Jos eivät kilauta kelloa, tulee valituksia että kannattaa soittaa kelloa, että tiedän tulla. Asioissa kun on AINA kaksi puolta.
[/quote]
Ei. Soittakoot kelloa kun ovat valmiita tilaamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]Jospa ne vaan ilmoittavat, että ovat paikalla. Jos eivät kilauta kelloa, tulee valituksia että kannattaa soittaa kelloa, että tiedän tulla. Asioissa kun on AINA kaksi puolta. [/quote] Ei. Soittakoot kelloa kun ovat valmiita tilaamaan.
[/quote]Ei, minä haluat tietää heti kun liikkeesen tulee joku.
Ja sä siis oot ruokapaikassa töissä mut et pese käsiäsi vessakäynnin jälkeen?
Hyi.