Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät asiakkaat! Miksi teette tätä?

Vierailija
28.06.2015 |

Soitatte kelloa heti kun tulette liikkeeseen, vaikka ette tiedä mitä tilaatte. Juoksen takahuoeen vessasta kassalle mutta siinä mietimietitäänkn vielä 5min, oisin kerennyt pestä kädet jos soittaisitte kelloa vasta kun tiedätte mitä haluatte.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]Montako kertaa sinulle on käynyt noin? Ja koskaan eivät ole heti tehneet tilausta?
[/quote]
Päivittäin. Kiireinen paikka ja aamulla aina ainoana töissä.

Vierailija
22/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]Jospa ne vaan ilmoittavat, että ovat paikalla. Jos eivät kilauta kelloa, tulee valituksia että kannattaa soittaa kelloa, että tiedän tulla. Asioissa kun on AINA kaksi puolta. [/quote] Ei. Soittakoot kelloa kun ovat valmiita tilaamaan.

[/quote]Ei, minä haluat tietää heti kun liikkeesen tulee joku.
[/quote]
Kyllä sen oven käymisen kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:52"]Jospa ne vaan ilmoittavat, että ovat paikalla. Jos eivät kilauta kelloa, tulee valituksia että kannattaa soittaa kelloa, että tiedän tulla. Asioissa kun on AINA kaksi puolta. [/quote] Ei. Soittakoot kelloa kun ovat valmiita tilaamaan.

[/quote]Ei, minä haluat tietää heti kun liikkeesen tulee joku.
[/quote]
Provo

Vierailija
24/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu!!! Toisinaan nautin kusisilla sormilla pullan tarjoamista, mitäs sottelitte kelloa ku viimistä päivää, vaikka ei ollu tiedos mitä tilata!

Vierailija
25/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]Montako kertaa sinulle on käynyt noin? Ja koskaan eivät ole heti tehneet tilausta? [/quote] Päivittäin. Kiireinen paikka ja aamulla aina ainoana töissä.

[/quote]Ja sitä aamukakkaa ei voi tehdä kotona?

Vierailija
26/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää tämä VALTAVASTI :

Hyvin monet ihmiset eivät kaiva lompakkoaan valmiiksi esille jos jono on pitkä vaan vasta sitten kun omalla vuorollaan tekevät ostokset ja vasta kun kerron hinnan niin sitä lompsaa aletaan kaivaa laukun/repun pohjalta. Oikeesti, mikä teitä vaivaa?

Vierailija
27/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misi et pese käsiäsi vessankäynnin jälkeen?

Vierailija
28/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ap, teit provon, mutta kai näihin on kirjoitettava jotain kun muutoin ei olisi mitään. Suomalaisen elämässä kun ei tapahdu mitään.

Vierailija
29/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]Harmi ap, teit provon, mutta kai näihin on kirjoitettava jotain kun muutoin ei olisi mitään. Suomalaisen elämässä kun ei tapahdu mitään.
[/quote]
Kiva jos luulet provoksi, kuvittele vaikka en annan sisältöö sun elämään :). En taida olla ikinä itse ollut asiakaspalvelussa.

Vierailija
30/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]Montako kertaa sinulle on käynyt noin? Ja koskaan eivät ole heti tehneet tilausta? [/quote] Päivittäin. Kiireinen paikka ja aamulla aina ainoana töissä.

[/quote]Ja sitä aamukakkaa ei voi tehdä kotona?
[/quote]
Ei. Ja aamuuoro 7h, kyllä siinä kusikin tulee :)

Vierailija
31/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:00"]Meillä sama juttu!!! Toisinaan nautin kusisilla sormilla pullan tarjoamista, mitäs sottelitte kelloa ku viimistä päivää, vaikka ei ollu tiedos mitä tilata!
[/quote]
:D niinpä

Vierailija
32/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]Montako kertaa sinulle on käynyt noin? Ja koskaan eivät ole heti tehneet tilausta? [/quote] Päivittäin. Kiireinen paikka ja aamulla aina ainoana töissä. [/quote]Ja sitä aamukakkaa ei voi tehdä kotona? [/quote] Ei. Ja aamuuoro 7h, kyllä siinä kusikin tulee :)

[/quote]Aamu kestää 7h? Jos on kiireinen paikka niin ne ihmettelijäasiakkaat eivät liene ainoat.

Vierailija
33/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet pesee samalla kun vetäsee vessan. Provohan tämä.

Vierailija
34/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä oletan kun sitä kelloa soitan että myyjä tulee heti kun pääsee. Eli jos on vessassa niin hoitaa asiansa loppuun ja pesee ne kädet. Muuten siinä kellossa sais lukea että "soita vain jos tarvitset apua heti, myyjä tulee jopa kesken kakan kassalle!" ;)

Vierailija
35/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ihmiset eivät voi ymmärtää sitäkään, että työpaikoilla tehdään töitä silloinkin, vaikka siellä ei juuri yhtään asiakasta olisikaan.  'Luulevat varmaan, että huviksesi leikit kuurupiiloa. Nää hätäiset rinkuuttelijat ovat varmaan niitä, jotka kokevat äärettömän kulttuurisokin, kun kukaan ei pärähdytä tervehdystä heidän astuessaa ovesta sisään tai loukkaantuvat, kun vain yksi kolmesta asiakaspalvelijasta tervehtii heidän erinomaisuuttaan. "Mitä, eikö kaikki huomanneet, että MÄ tulin!!"

Vierailija
36/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiakaspalvelijana INHOAN kun asiakas tilaa jotain ja on heti tunkemassa rahojaan minulle vaikka en ole vielä edes ehtinyt näpytellä tilausta koneelle. Käsi ojossa halutaan päästä eroon niistä kolikoista. Miksei voi odottaa että laitan tilauksen ja ilmoitan loppusumman ja sitten vasta ojentaa ne rahat?? Tulee mieleen joku pikkulapsi joka on ensimmäistä kertaa kaupassa "Kato kato mulla on rahaa kato!!" Ärsyttävää.

Vierailija
37/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas  ymmärrä tätä:

Hoidan töissä muun ohella puhelinkeskusta. Sitten kun näin kesäaikaan joku soittaa ja kysyy henkilöä x.y. ja vastaan "ei ole juuri nyt toimistolla", seuraa jatkokysymys"ei suinkaan hän ole lomalla?". ARGH! Jos henkilö on lomalla, en vastaa ettei hän juuri nyt ole paikalla vaan että hän on lomalla ja palaa x.x. Luuleeko soittajat minua huonomuistiseksi (toimistossa 7 työntekijää), että vasta heidän kysymyksensä jälkeen totean "nythän mä vasta hokasin, hänhän onkin lomalla"

Vierailija
38/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs niitä ammatteja olikaan, joissa ei olla asiakaspalvelutyössä. Voisimme miettiä ap:lle uuden alan.

Vierailija
39/39 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule minua harmittaa paljon enemmän kun minun asiakkaani haukkui minut ensin lihavaksi ja sitten toivoi keskenmenoa ja sitten uhkasi hankkia minulle potkut ja lopuksi heitti vesimukilla, oikeasti ei edes harmittanut lähinnä tulin asiakkaan puolesta surulliseksi kun oli taas niin sekaisin, ehdin kyllä pestä kädet kun tulin vessasta ja pyyhin asiakkaan kasvot puolukkahillosta kun tämä rauhottui. Ammatinvalintakysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme