Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kööpenhamina/Hotelli/Tekemis

Vierailija
28.06.2015 |

Hellou!

Oon lähdössä Köpikseen ja oon koittanut vähän googlailla eri hotelleja ja vertailla hintoja&arvosteluita. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että hotellit on kamalan kalliita. Tällä hetkellä harkitaan Scandic Copenhagenia. Onko kokemuksia? Tai muita ehdotuksia? Ja siis nimenomaan hotelleja, ei hostelleja.

Entä onko jollakin jotain hyviä ehdotuksia mitä pari tällaista alle 30v naishenkilöä siellä vois puuhailla? Ollaan pitkä viikonloppu. Entä onko hyviä ravintola/ ruokamestasuosituksia? Ei mitään finedining-tyyppisiä. Onko kellään kokemusta Copenhagen street foodista?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"]https://www.wakeupcopenhagen.com/

Testattu kolme kertaa, edullinen ja hyvä sijainti.
[/quote]

Tätä katselin, kunnes huomasin että suihku/wc on sellanen lasikoppi ni ku ollaan kaverin kanssa reissussa ni ei oikeen houkuta :D
[/quote]

Siinä on sellaiset huurretut seinät, eli ei juuri eroa tavallisesta. Olen ollut ko. paikassa sekä kavereiden että perheen kanssa :)

Vierailija
22/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"]https://www.wakeupcopenhagen.com/

Testattu kolme kertaa, edullinen ja hyvä sijainti.
[/quote]

Tätä katselin, kunnes huomasin että suihku/wc on sellanen lasikoppi ni ku ollaan kaverin kanssa reissussa ni ei oikeen houkuta :D
[/quote]

Siinä on sellaiset huurretut seinät, eli ei juuri eroa tavallisesta. Olen ollut ko. paikassa sekä kavereiden että perheen kanssa :)
[/quote]

Aaaa, hmm.. Kuvissa siis näyttivät kirkkailta ja ajattelin että onpas mielenkiintoista, kuka haluaa käydä vessassa tai suihkussa niin et muu seurue näkee? Mutta sit jos on huurretut ni eri asia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos lisää vinkkejä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi