Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kööpenhamina/Hotelli/Tekemis

Vierailija
28.06.2015 |

Hellou!

Oon lähdössä Köpikseen ja oon koittanut vähän googlailla eri hotelleja ja vertailla hintoja&arvosteluita. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että hotellit on kamalan kalliita. Tällä hetkellä harkitaan Scandic Copenhagenia. Onko kokemuksia? Tai muita ehdotuksia? Ja siis nimenomaan hotelleja, ei hostelleja.

Entä onko jollakin jotain hyviä ehdotuksia mitä pari tällaista alle 30v naishenkilöä siellä vois puuhailla? Ollaan pitkä viikonloppu. Entä onko hyviä ravintola/ ruokamestasuosituksia? Ei mitään finedining-tyyppisiä. Onko kellään kokemusta Copenhagen street foodista?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellivinkkei ois kiva saada :)

Vierailija
2/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivolissa kannattaa käydä. Hotellit on kyllä kalliita, me oltiin jossain keskustassa yötä, mutten muista hotellin nimeä, 120e oli yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parin viikon päästä menossa juuri tuohon samaan Scandicin hotelliin, joten mielelläni kuulisin kokemuksia myös!

Vierailija
4/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:40"]Tivolissa kannattaa käydä. Hotellit on kyllä kalliita, me oltiin jossain keskustassa yötä, mutten muista hotellin nimeä, 120e oli yö.
[/quote]

Meillä on Scandicin hotelliin varaus, mutta se on jotain 200€/yö ja se kyllä kirpaisee.

Tivoliin varmaan mennäänkin, mitä kaikkea siellä on? :)

Vierailija
5/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Nyhavnin alueella on kivoja ravintoloita näin kesäaikaan. Mitään yksittäistä en nyt kuitenkaan osaa suositella, kun edellisestä käynnistä on niin pitkä aika.

Vierailija
6/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:03"]Ainakin Nyhavnin alueella on kivoja ravintoloita näin kesäaikaan. Mitään yksittäistä en nyt kuitenkaan osaa suositella, kun edellisestä käynnistä on niin pitkä aika.
[/quote]

Kiitos :)

Käsittääkseni Köpiksessä on aika helppo liikkua? Siis siinä keskustan alueella?

Vierailija
7/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin itse sellaisesta hotellista kuin Bella Sky: ei ollut ihan ydinkeskustassa, huoneet hienoja, siistejä, rakennus vaikuttavan näköinen.  Oli suhteellisen edullinen. Aamiainen oli hyvä, ei mitään paistettuja papuja ja kinkkua.

Vierailija
8/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:37"]Tykkäsin itse sellaisesta hotellista kuin Bella Sky: ei ollut ihan ydinkeskustassa, huoneet hienoja, siistejä, rakennus vaikuttavan näköinen.  Oli suhteellisen edullinen. Aamiainen oli hyvä, ei mitään paistettuja papuja ja kinkkua.
[/quote]

Oliko sieltä helppo päästä keskustaan?

Vierailija
9/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea Tivolista löytyy? Onks siellä siis muutakin ku vaan huvipuistolaitteita?

Vierailija
10/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ja hyvä ruokapaikka on LéLé, joka tarjoaa vietnamilaista ruokaa. Niillä on useita toimipisteitä:

http://lele.dk/

Vierailija
11/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö enempää vinkkejä Köpikseen? :)

Vierailija
12/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:49"]Halpa ja hyvä ruokapaikka on LéLé, joka tarjoaa vietnamilaista ruokaa. Niillä on useita toimipisteitä:

http://lele.dk/
[/quote]

Kiitti! Täytyy tutustua :)

Vierailija
13/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös menossa Köpikseen. Pärjääkö siellä visa electonilla?

Vierailija
14/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin Köpiksessä vuoden:) Scandic on ok, mutta myös hovedbarnegårdtin (rautatieaseman) lähistöllä on ihan ok (ei toki Scandicin tasoisia) hotskuja halvemmalla. Liikkuminen menee parhaiten kävellen, välimatkat ei oo pitkiä. Jos käytät S-junaa suosittelen melkein ostamaan kertalippuja Cph-cardin sijasta, tulee halvemmaksi. Fillari on kuitenkin ehdottomasti nopein ja halvin eli paras vaihtoehto, hotellilta saa usein vuokrata. Suosittelen Tivolia, tosin siellähän ne laitteet maksaa eriksee n. 100 kruunun pääsymaksun lisäksi ja kallista syödä. Kivoja rafloja mm. Kødbyenin alueella. Muita paikkoja käydä ovat Amalienborg, Marmokirken, Vor Frelsers kirke (torni etenkin, jos ei pelkää korkeita paikkoja), Christianshavn, Christiania (jos kiinnostaa), Christiansborg, Rundetårn ja kanaaliajelu Nyhavnista. Myös Rosenborg and botnisk have- puutarhat/puistot kivoja. Kannataa myös pyöriä esim Nørrebron alueella, Jægerborgsgadella muistaakseni kivoja kahviloita ja Grød, jota suosittelen vaikka kuulostaa hassulta konseptilta aluksi, kyseessä puuroravintola :D

Sori epäselvä teksti, luurilla näpyttelen kiireessä. Toivottavasti jotain apua näistä, varmasti paljon tekemistä, ihana kaupunki :)

Vierailija
15/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena hotelli.

Vierailija
16/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:19"]Mä asuin Köpiksessä vuoden:) Scandic on ok, mutta myös hovedbarnegårdtin (rautatieaseman) lähistöllä on ihan ok (ei toki Scandicin tasoisia) hotskuja halvemmalla. Liikkuminen menee parhaiten kävellen, välimatkat ei oo pitkiä. Jos käytät S-junaa suosittelen melkein ostamaan kertalippuja Cph-cardin sijasta, tulee halvemmaksi. Fillari on kuitenkin ehdottomasti nopein ja halvin eli paras vaihtoehto, hotellilta saa usein vuokrata. Suosittelen Tivolia, tosin siellähän ne laitteet maksaa eriksee n. 100 kruunun pääsymaksun lisäksi ja kallista syödä. Kivoja rafloja mm. Kødbyenin alueella. Muita paikkoja käydä ovat Amalienborg, Marmokirken, Vor Frelsers kirke (torni etenkin, jos ei pelkää korkeita paikkoja), Christianshavn, Christiania (jos kiinnostaa), Christiansborg, Rundetårn ja kanaaliajelu Nyhavnista. Myös Rosenborg and botnisk have- puutarhat/puistot kivoja. Kannataa myös pyöriä esim Nørrebron alueella, Jægerborgsgadella muistaakseni kivoja kahviloita ja Grød, jota suosittelen vaikka kuulostaa hassulta konseptilta aluksi, kyseessä puuroravintola :D

Sori epäselvä teksti, luurilla näpyttelen kiireessä. Toivottavasti jotain apua näistä, varmasti paljon tekemistä, ihana kaupunki :)
[/quote]

Kiitti :) tässä oli paljon mitä täytyy laittaa itelle ylös!

Vierailija
17/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Å[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:07"]Mä oon myös menossa Köpikseen. Pärjääkö siellä visa electonilla?
[/quote]

Ja electron käy, mutta jotkut pienemmät putiikit saattavat hyväksyä vain käteistä tai tanskalaisen luotokortin. Ovat hyvin hyvin harvassa kuitenkin nämä. :)

Vierailija
18/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Urban Housesta? Vaikuttaa aika lystikkäältä paikalta

Vierailija
19/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.wakeupcopenhagen.com/

Testattu kolme kertaa, edullinen ja hyvä sijainti.

Vierailija
20/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"]https://www.wakeupcopenhagen.com/

Testattu kolme kertaa, edullinen ja hyvä sijainti.
[/quote]

Tätä katselin, kunnes huomasin että suihku/wc on sellanen lasikoppi ni ku ollaan kaverin kanssa reissussa ni ei oikeen houkuta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän