Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En minä naisilta aloitteita tasa-arvon takia halua

Vierailija
28.06.2015 |

Kun viime yönä kännissä tein tuon aloituksen samaan aiheeseen liittyen niin en tarkoittanut että siitä pitäisi tehdä jotain vitun yhteiskunnallista tasa-arvokysymystä. Ei vaan tarkoitin sitä että seksuaalisuuteni nyt vaan on rakentunut sellaiseksi että kaipaan sitä vastavuoroista seksuaalista ihailua myöskin naiselta itseltään enkä halua antaa sitä vain yksipuolisesti naiselle. Ehkä olen sitten seksuaalisuudeltani vähän feminiininen ja ehkä minulla pienoinen fetissi jonkinlaisena objektina olosta mutta satun tietämään etten ole haluni kanssa yksin.

Haluaisin siis tuntea itseni visuaalisesti ihan yhtä haluttavaksi ja panettavaksi naisten silmissä kuin ne naisetkin ovat miessukupuolen näkökulmasta. En siis halua että seksi kanssani olisi naiselle pelkkä vaihdonväline minun häneen kanavoimistani resursseista vaikka valitettavasti näin se tuntuu menevän useimpien pariskuntien ollessa kyseessä. Miksi sen pillun saamisen pitäisi olla joku itseisarvo - hälläväliä millä konstilla se on saatu - jolleivät ne minunkaan lisääntymiselimeni ole sitä naisten näkökulmasta katsottuna.

En minä naisia siis mitenkään syytä siitä etteivät he pidä minua kovinkaan haluttavana pelkän ulkonäköni takia ja täysin absurdiahan sellainen olisikin. Olen vaan menettänyt kaiken kiinnostukseni naisiin ja seksiin koska totuus on paljastunut minulle luulemaani karummaksi. Naisten 'miniseksuaalisuudesta' olen saanut ensimmäiset vinkit jo siinä 14-vuotiaana ja asia oli minulle pojan näkökulmasta jo silloin melkoinen pettymys. Kuitenkin se naisten epäseksuaalisuus ja kykenemättömyys kiihottua visuaalisesti tällaisen tavismiehen vartalosta ja sukuelimistä on paljastunut kokonaisuudessaan minulle vasta näin aikuisella iällä.

Itseasiassa minusta tuntuu ettei niitä AT-miehetkään ole mikään vähemmistö vaan itseasiassa yli 90 % miehistä on sellaisia. Ei se ratkaiseva ero miesten keskuudessa ole esim. avioituneen pertti perusperheenisän ja neitsytmiehen välillä vaan sen miesten enemmistön harmaan massan ja niiden naisten silmissä oikeasti haluttavien siitosorien pienen vähemmistön välillä. Puuh, olen puhunut!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan tehdä jotain sen eteen, että naiset pitäisivät sinua haluttavana.

Vierailija
2/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:22"]

Kannattaisi varmaan tehdä jotain sen eteen, että naiset pitäisivät sinua haluttavana.

[/quote]

Ja mitäköhän hemmettiä voisin asian eteen tehdä? Jollen kuulu geneettisiltä ominaisuuksiltani niihin seksuaalisesti haluttaviin miehiin niin miten ihmeessä oikein voisin sellaiseksi myöskään myöhemmin enää muuttua? 

t. AP

Vierailija
4/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:22"]

[/quote]

Ja mitäköhän hemmettiä voisin asian eteen tehdä? Jollen kuulu geneettisiltä ominaisuuksiltani niihin seksuaalisesti haluttaviin miehiin niin miten ihmeessä oikein voisin sellaiseksi myöskään myöhemmin enää muuttua? 

t. AP
[/quote]

Miksi sitten syytät naisia miniseksuaalisiksi, kun he eivät halua sinua?

Vierailija
5/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiihottuisin jostain tavispertsasta, kun saan oikeasti hyvännäköisiäkin miehiä? Jos et ole komea niin tee asialle jotain.

Vierailija
6/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:22"] Kannattaisi varmaan tehdä jotain sen eteen, että naiset pitäisivät sinua haluttavana. [/quote] Ja mitäköhän hemmettiä voisin asian eteen tehdä? Jollen kuulu geneettisiltä ominaisuuksiltani niihin seksuaalisesti haluttaviin miehiin niin miten ihmeessä oikein voisin sellaiseksi myöskään myöhemmin enää muuttua?  t. AP [/quote] Miksi sitten syytät naisia miniseksuaalisiksi, kun he eivät halua sinua?

[/quote]

En minä mitään syytä vaan totesin vain etteivät naiset ole niin seksuaalisia kuin haluaisin. Ja kyllähän se niin on että sillä tavisnaisen römpsälläkin on aina joku arvo niin että naista jopa huomattavasti tasokkaammat miehet ovat sitä valmiita panemaan ja jopa tekemään asiaan tekeen jotakin, esim. käymään jonkinmoisia soidinmenoja, kohdentamaan naista kohden resursseja. Mutta sitten taas olen minä joka miehenä en viehätä seksuaalisesti ketään naista. Kyse ei ole siitä ettenkö minäkin voisi saada naista vaan siitä etteivät ne naiset himoitse minua seksuaalisesti.

t. AP

Vierailija
7/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun aivoista. Mutta en tuollaisesta filosofoinnista. Etsi joku, jota se innostaa tai yritä opetella loistamaan jollain muulla tavalla. Ja se ei ole mitään monologia vaan dialogia. Kun saat näin vastapuolen vaikuttumaan, että olet ainutlaatuinen, hän kyllä himoitsee sinua. Toki pitää olla oikea vastakappale eli ei toimi jokaiseen vastaantulijaan.

Vierailija
8/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:35"]

Miksi kiihottuisin jostain tavispertsasta, kun saan oikeasti hyvännäköisiäkin miehiä? Jos et ole komea niin tee asialle jotain.

[/quote]

Ei komeaksi voi muuttua vaikka omaa tasoaan pystyykin tietyissä rajoissa nostamaan esim. satsaamalla vaatteisiin ja kosmetiikkaan, värjäämällä hiuksiaan jne. Silloinkin vaan tulee se vastaan että joku luonnostaan komeampi mies voi edelleenkin johtaa minua haluttavuudessa ja vielä pienemmin panostuksin siihen ulkonäköön. 

On minulla ihan hyvä kroppa monen naisen mielestä ja munakin on kuuleman mukaan useimpien naisten kannalta ihanteellisen kokoinen (pituutta n. 18 cm) ja pituuttakin löytyy sen 180 cm. En myöskään kaljuunnu vaan oman tuuhean ja hyvänlaatuisen tukan. Näytän myös ainakin omasta mielestäni ikäistäni nuoremmalta, esim. parta ei kasva vaikka ikää on 22 vuotta. Mutta riittävä kasvojen komeus vaan jää puuttumaan ja tästä syystä saan naisilta lähestymisiä vain harvoin eivätkä ne silloinkaan yleensä ole kovin sinnikkäitä. 

t. AP

Vierailija
9/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:22"] Kannattaisi varmaan tehdä jotain sen eteen, että naiset pitäisivät sinua haluttavana. [/quote] Ja mitäköhän hemmettiä voisin asian eteen tehdä? Jollen kuulu geneettisiltä ominaisuuksiltani niihin seksuaalisesti haluttaviin miehiin niin miten ihmeessä oikein voisin sellaiseksi myöskään myöhemmin enää muuttua?  t. AP [/quote] Miksi sitten syytät naisia miniseksuaalisiksi, kun he eivät halua sinua?

[/quote]

En minä mitään syytä vaan totesin vain etteivät naiset ole niin seksuaalisia kuin haluaisin. Ja kyllähän se niin on että sillä tavisnaisen römpsälläkin on aina joku arvo niin että naista jopa huomattavasti tasokkaammat miehet ovat sitä valmiita panemaan ja jopa tekemään asiaan tekeen jotakin, esim. käymään jonkinmoisia soidinmenoja, kohdentamaan naista kohden resursseja. Mutta sitten taas olen minä joka miehenä en viehätä seksuaalisesti ketään naista. Kyse ei ole siitä ettenkö minäkin voisi saada naista vaan siitä etteivät ne naiset himoitse minua seksuaalisesti.

t. AP

[/quote]

Se on sitten sun yksityinen ongelmasi, eikä kenenkään muun. Minä himoitsen miesystävääni, vaikka hän ei ole mikään pyykkilautavatsainen adonis. Ymmärrä jo, ettet voi tehdä yleistyksiä oman tilanteesi perusteella. Ja vähiten auttaa naisten syyttely. Katso peiliin ja yritä tehdä jotain omalle ulkomuodollesi ja asenteellesi.

Vierailija
10/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:43"]

Minä kiihotun aivoista. Mutta en tuollaisesta filosofoinnista. Etsi joku, jota se innostaa tai yritä opetella loistamaan jollain muulla tavalla. Ja se ei ole mitään monologia vaan dialogia. Kun saat näin vastapuolen vaikuttumaan, että olet ainutlaatuinen, hän kyllä himoitsee sinua. Toki pitää olla oikea vastakappale eli ei toimi jokaiseen vastaantulijaan.

[/quote]

Mutta eihän se aivojen omaaminen vaikuta yhtään siihen että se nainen kiihottuisi nimenomaan siitä vartalostani, kasvoistani ja sukuelimistäni mikä tässä nyt oli pointti.

t. AP

Vierailija
11/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:43"]

[/quote]

Mutta eihän se aivojen omaaminen vaikuta yhtään siihen että se nainen kiihottuisi nimenomaan siitä vartalostani, kasvoistani ja sukuelimistäni mikä tässä nyt oli pointti.

t. AP
[/quote]

Huokaus.

Vierailija
12/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

t. AP

[/quote]

Se on sitten sun yksityinen ongelmasi, eikä kenenkään muun. Minä himoitsen miesystävääni, vaikka hän ei ole mikään pyykkilautavatsainen adonis. Ymmärrä jo, ettet voi tehdä yleistyksiä oman tilanteesi perusteella. Ja vähiten auttaa naisten syyttely. Katso peiliin ja yritä tehdä jotain omalle ulkomuodollesi ja asenteellesi.

[/quote]

Mutta onko se miehesi niin hyvännäköinen ja vetovoimainen että jos suunnilleen saman näköinen ventovieras mies tulisi vastaan kadulla niin suunnilleen laukeaisit pöksyysi sellaisen nähdessäsi? Vai vaikuttaako siihen miehesi haluttavuuteen enemmän jotkut henkilökohtaiset kemiat tms?

t. AP

Vierailija
13/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:53"]

[/quote]

t. AP

[/quote]

[/quote]

Mutta onko se miehesi niin hyvännäköinen ja vetovoimainen että jos suunnilleen saman näköinen ventovieras mies tulisi vastaan kadulla niin suunnilleen laukeaisit pöksyysi sellaisen nähdessäsi? Vai vaikuttaako siihen miehesi haluttavuuteen enemmän jotkut henkilökohtaiset kemiat tms?

t. AP

[/quote]

Hän on positiivinen ja fiksu ihminen. Ihastuin siihen, mitä hänen päänsä sisällä on ja se on minusta seksikästä. Ehkä sinunkin kannattaisi luopua noista sairaista objekti-subjekti-ajatusmaailmoista ja etsiä avoimin mielin itsellesi ihminen, johon voisit rakastua. Seksi rakastuneena tuntuu miljoona kertaa paremmalta ja siinä on todellakin himoa puolin ja toisin. Naiset eivät ole epäseksuaalisia, mutta seksuaalisen himon herääminen vaatii usein luottamusta ja syvää kiintymystä. Se on minusta hyvä niin.

Vierailija
14/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vielä: vinkiksi, että naisen saa helpoimmin tuntemaan himoa, kun kohtelet häntä kauniisti, tarjoat hellyyttä ja kauniita sanoja. Herrasmiesmäisiä eleita. Romantiikkaa. Tuolla tavalla kun kohtelet naista, hän kyllä himoitsee sinua.

Jos taas olet kiinnostunut vain kaatamaan baarista jonkun random-naisen, siinä en osaa (tai halua) auttaa.

Vierailija
15/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla sellainen niin sitten vaan alat asua salilla ja stailaat itsesi. Muuten tyydyt siihen, että sinua halutaan itsesi eikä kuoresi vuoksi. Moniko nainen on sellainen, että ulkonäkö tyrmää sknut täysin?

Vierailija
16/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi ikää lisää, niin ne naisetkin alkavat sinusta kiinnostua. Sitä en tiedä miksi näin, mutta ei ikäisenäsi pojankloppina naiset osoittaneet minuunkaan mitään kiinnostusta, näin vanhempana jonkun verran. Eikä selittävinä tekijöinä ole myöskään raha, tai status, koska niitä ei ole vuosien varrella mukaan sen enempää tarttunut. Ja jos jonkun saat itseesi rakastumaan, niin luultavasti viimeistään siinä vaiheessa saat naiselta myös kaipaamaasi ihailua ja se kyllä tuntuu hyvältä kun on joku joka haluaa.

M32

Vierailija
17/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairasta tuossa nyt on? Voi olla, etten ehkä pysty ymmärtämään asiaa täysin naisnäkökulmasta, mutta AP:n tilanne kuulostaa hieman surulliselta, ja olen samaa mieltä. Mä olen ulkonäöltäni sellainen, että houkutan naisia, ja tuo naisen muhun kokema himo on tärkeä osa koko hommaa. Himokkaan naisen viettelemäksi tuleminen on upeaa. On hienoa, jos kumpikin voi olla objekti ja subjekti samanaikaisesti, ja nainen kiihottuu miehestä myös visuaalisesti. Olisi ikävää, jos naiset ei enää kinnostuisi tällä tavalla. Onko tämä jonkinlainen tabu? Miksi tämä on jotenkin väärin.

Vierailija
18/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:33"]Mitä sairasta tuossa nyt on? Voi olla, etten ehkä pysty ymmärtämään asiaa täysin naisnäkökulmasta, mutta AP:n tilanne kuulostaa hieman surulliselta, ja olen samaa mieltä. Mä olen ulkonäöltäni sellainen, että houkutan naisia, ja tuo naisen muhun kokema himo on tärkeä osa koko hommaa. Himokkaan naisen viettelemäksi tuleminen on upeaa. On hienoa, jos kumpikin voi olla objekti ja subjekti samanaikaisesti, ja nainen kiihottuu miehestä myös visuaalisesti. Olisi ikävää, jos naiset ei enää kinnostuisi tällä tavalla. Onko tämä jonkinlainen tabu? Miksi tämä on jotenkin väärin.
[/quote]

No tajuat kai, että toisilla on fyysiset edellytykset ja toisilla ei. Vai kelpaako nainen kuin nainen visuaalisesti?

Vierailija
19/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:33"]

Mitä sairasta tuossa nyt on? Voi olla, etten ehkä pysty ymmärtämään asiaa täysin naisnäkökulmasta, mutta AP:n tilanne kuulostaa hieman surulliselta, ja olen samaa mieltä. Mä olen ulkonäöltäni sellainen, että houkutan naisia, ja tuo naisen muhun kokema himo on tärkeä osa koko hommaa. Himokkaan naisen viettelemäksi tuleminen on upeaa. On hienoa, jos kumpikin voi olla objekti ja subjekti samanaikaisesti, ja nainen kiihottuu miehestä myös visuaalisesti. Olisi ikävää, jos naiset ei enää kinnostuisi tällä tavalla. Onko tämä jonkinlainen tabu? Miksi tämä on jotenkin väärin.

[/quote]

Jos ei ulkonäöltään ole sellainen, että herättäisi himoa ja josta voisi visuaalisesti kiinnostua, niin eikö ykkösprioriteetti olisi silloin tehdä sille kropalleen jotain, eikä alkaa haukkumaan naisia? Ja niinkuin täällä jo sanottiin, jos ap malttaisi kunnolla tutustua johonkin naiseen, niin varmasti sitä himoakin riittäisi, vaikkei ulkonäkökään olisi niin kuosissa.

Vierailija
20/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:35"]

[/quote]

Ei komeaksi voi muuttua vaikka omaa tasoaan pystyykin tietyissä rajoissa nostamaan esim. satsaamalla vaatteisiin ja kosmetiikkaan, värjäämällä hiuksiaan jne. Silloinkin vaan tulee se vastaan että joku luonnostaan komeampi mies voi edelleenkin johtaa minua haluttavuudessa ja vielä pienemmin panostuksin siihen ulkonäköön. 

On minulla ihan hyvä kroppa monen naisen mielestä ja munakin on kuuleman mukaan useimpien naisten kannalta ihanteellisen kokoinen (pituutta n. 18 cm) ja pituuttakin löytyy sen 180 cm. En myöskään kaljuunnu vaan oman tuuhean ja hyvänlaatuisen tukan. Näytän myös ainakin omasta mielestäni ikäistäni nuoremmalta, esim. parta ei kasva vaikka ikää on 22 vuotta. Mutta riittävä kasvojen komeus vaan jää puuttumaan ja tästä syystä saan naisilta lähestymisiä vain harvoin eivätkä ne silloinkaan yleensä ole kovin sinnikkäitä. 

t. AP

[/quote]

Minulla ongelma on siinä että näytän nuoremmalta. 23 vuotiaana näytin 14- vuotiaalta ja nyt kolmekasina näytän kaksivitoselta. Eli oman ikäistä seuraa on todella vaikea saada. Periaatteessa moni lapsista kiinnostunut nainen lähestyi minua kun olin parikymppinen, mutta vastaavasti itse olisin voinut soluttautua jonkun teinin seuraan koska näytin itsekin niin lapselta. Valitettavasti minua kiinnostaa vain oman ikäiset, joten on todella vaikea elää nuoren näköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi