Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia parisuhteessa?

Vierailija
14.02.2022 |

Onko tämä normaalia ? Minulla on tunne, että en nyt ihan ymmärrä mitä tapahtuu.

Minun piti lähteä tänään työmatkalle loppuviikoksi. Päivällä kun tulin kotiin, sanoin miehelle etten lähdekään. Syy on se että matka oli vapaaehtoinen koulutus ja sain huonoja uutisia vanhemmistani, jouduin auttamaan ja joudun auttamaan häntä tällä viikolla joten peruin matkan. Vanhempani tilanne stressaa ja surettaa minua ja olen sitä pari iltaa kotona itkeskellyt.

Mies käytännössä sanoi että on odottanut että saa omaa aikaa ja jos aion vain itkeskellä kotona voin silti lähteä muualle viikoksi koska oli sovittu etten ole kotona . Mies suuttui ja sanoo että jos jään kotiin, minä vaan suren ja itkeskelen sängyssä eikä hän saa mitään omia asioitaan tehtyä, mitä suunnitteli.

Tämän jälkeen söimme päivällistä jonka jälkeen hän nousi, vei astiat pois ja lähti autolla jonnekin.

Ei vastaa puhelimeen tai viesteihin.
En ole yleensä vainoharhainen mutta onko tämä nyt ihan tavanomaista käytöstä ?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä hermot menisi jos luvassa olisi pitkästä aikaa omaa laatuaikaa että boi vaikka luukuttaa bongia, ryystää kaljaa ja pelata ceeässää ja sitten kaikki peruuntuu. Naiset heti ajattelemassa pettämisjuttuja.. miksiköhän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla