Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolison biseksuaalisuus hyvä syy erota?

Vierailija
28.06.2015 |

Mitä mieltä olette? Olen pohtinut tätä vähän aikaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:14"]

Mihin perustuu tämä bisse pettää herkemmin? Olen bisse ja minusta usein tuntuu siltä, että kiinnostavia miehiä tai naisia on niin kauhean kauhean vähän. Oikeastaan vaikeampaa löytää kumppania kuin vahvasti heteroporukkaan tai homoporukkaan kuuluvilla. Meitä hyljeksivät sekä hetskut että homot. Lisäksi bisset ovat vahvasti kaapissa ja yrittävät tekeytyä heteroiksi kaikin keinoin. :(

Tosi kivaa lyödä vielä lisää. Oletko AP ja te muut bissejen mollaajat tosi tyytyväinen nyt? Maailma on vittumainen paikka.

[/quote]

En puhu nyt pettämisestä, vaan se onko sama sukupuoli kiinnostavampi biseksuaalille kiinnostavampi jossain vaiheessa ja sitten tulee ero. Yhteisiä asioita on nimittäin paljon kun on sama sukupuoli myös kiinnostaa.

Ap

Vierailija
22/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä täyttä puppua että bisset pettäis varmemmin kuin heterot. Kuulostaa siltä että ap on epävarma nyt ties mistä ja ehkä eroaminen voi olla ihan hyvä vaihtoehto, koska ei oo mitään pahempaa kuin epävarma ja mustasukkainen kumppani.

Ps. Jos tyttöystäväsi on hot niin lähetä se tänne.

T. Bissenainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:17"]

Mihin perustuu tämä bisse pettää herkemmin? Olen bisse ja minusta usein tuntuu siltä, että kiinnostavia miehiä tai naisia on niin kauhean kauhean vähän. Oikeastaan vaikeampaa löytää kumppania kuin vahvasti heteroporukkaan tai homoporukkaan kuuluvilla. Meitä hyljeksivät sekä hetskut että homot. Lisäksi bisset ovat vahvasti kaapissa ja yrittävät tekeytyä heteroiksi kaikin keinoin. :(

Tosi kivaa lyödä vielä lisää. Oletko AP ja te muut bissejen mollaajat tosi tyytyväinen nyt? Maailma on vittumainen paikka.

[/quote]

En puhu nyt pettämisestä, vaan se onko sama sukupuoli kiinnostavampi biseksuaalille kiinnostavampi jossain vaiheessa ja sitten tulee ero. Yhteisiä asioita on nimittäin paljon kun on sama sukupuoli myös kiinnostaa.

Ap

[/quote]

Anteeksi sekava teksti. Olen puhelimella

Ap

Vierailija
24/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ongelmia itsetunnon kanssa? Se suurempi murhe kuin bi.

Vierailija
25/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon ei tarvitse olla jotain tiettyä hyvää syytä. Jos on tunne, että haluaa erota niin saahan sitä. Ei kukaan pakota jatkamaan, jos et halua, molempien pitää haluta olla suhteessa, ei se muuten onnistu.

Vierailija
26/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, ja kerro naisille jatkossa heti kättelyssä, ettet kestä bi-naisia. Voivat sitten etsiä täyspäisempää seuraa.

Vierailija
27/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:04"]

Mikä biseksuaalisuudessa niin pelottaa ja hämmentää? Heterot pettää myös ja paljon. Mä olen bi-mies ja mua on heterot pettäneet. Onko ap:lla muita syitä jättää kuin tuo pettämiseen liittyvä ennakkoluulo? Puolisollesi tuo asia voi olla aika vaikea, eikä siksi ole puhunut. Onko muuten väittänyt sitten koskaan olevansa hetero, vai oletitko vain? Voi tätä heteronormatiivista maailmaa.

[/quote]

Kuten sanoin, niin kokemukset ovat huonot. Välillä pelottaa kun nainen katsoo, muita naisia. Tulee mieleen olenko riittävä kun ei ole samanlaiset muodot ja osat kuin naisella.

Ap

[/quote]Onko miehen olematon itsetunto ja mustasukkaisuus syy erota? Ehdottomasti kyllä.

[/quote]

Se mitä tässä ihmetyttää, on se miten paljon hän puhuu naisista ja entisistä suhteistaan naisten kanssa ja miten hän haluaisi naisten kosketuksen, vaikka miehissä ei ole mitään vikaa.

Ap

Vierailija
28/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:17"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ei vaan bisset ajattelevat naisia ja miehiä ihmisinä. Se tietty henkilö ja ko. henkilön ominaisuudet ratkaisevat. Eivät ne värkit. Eli jos se bisse rakastaa sua niin todennäköisyys pettämiselle on yhtä suuri kuin heteronaisella. En minäkään kuuluta kaikille olevani bisse. Kaikki eivät ymmärrä. Ihmissuhteet ovat muutenkin niin sotkuisia ja julmia etten halua antaa lisäaseita ihmisille lyttäämiseen ja kostamiseen. Se on luottamuksenosoitus, että kertoi sulle olevansa bisse. Selvästi haluaa sun kanssa jotain enemmän ja rakastaa. Ja sinä haluat jättää... no ehkä parempi sille tytölle tulevaisuutta ajatellen. 

Vierailija
29/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:24"]

Mikä biseksuaalisuudessa niin pelottaa ja hämmentää? Heterot pettää myös ja paljon. Mä olen bi-mies ja mua on heterot pettäneet. Onko ap:lla muita syitä jättää kuin tuo pettämiseen liittyvä ennakkoluulo? Puolisollesi tuo asia voi olla aika vaikea, eikä siksi ole puhunut. Onko muuten väittänyt sitten koskaan olevansa hetero, vai oletitko vain? Voi tätä heteronormatiivista maailmaa.

[/quote]

Kuten sanoin, niin kokemukset ovat huonot. Välillä pelottaa kun nainen katsoo, muita naisia. Tulee mieleen olenko riittävä kun ei ole samanlaiset muodot ja osat kuin naisella.

Ap

[/quote]Onko miehen olematon itsetunto ja mustasukkaisuus syy erota? Ehdottomasti kyllä.

[/quote]

Se mitä tässä ihmetyttää, on se miten paljon hän puhuu naisista ja entisistä suhteistaan naisten kanssa ja miten hän haluaisi naisten kosketuksen, vaikka miehissä ei ole mitään vikaa.

Ap

[/quote]

saattaa ajatella, että kiihottaa sua. Sano suoraan, että koet epävarmuutta ja jutelkaa asiasta.

Vierailija
30/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:24"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ap

[/quote]

saattaa ajatella, että kiihottaa sua. Sano suoraan, että koet epävarmuutta ja jutelkaa asiasta.

[/quote]

Ei kiihota. Itse tuli vaan mieleen, että en ole riittävä kun näistä asioista piti mainita.

Ap

Vierailija
31/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksuaalisuus ihmisestä pettäjää tee, sen päätöksen tekee ihminen itse. Itselläkin on huonoja kokemuksia heteronormatiivisista suhteista mutta en kumminkaan sano että kaikki miehet pettävät, lyövät ja juovat... Se on yksilön oma ongelma, ei koko ryhmän.

Itse olen kyllä huomannut että biseksuaalilla usein on paras suhde toisen uskollisen biseksuaalin kanssa kun on samoja kokemuksia romantisella rintamalla mutta yhtä hyvin suhde voi toimia hetero/homoseksuaalin kanssa kunhan molemmat ovat rehellisiä tuntemuksista ja ajatuksista.

Eli puhu tälle naiselle asiasta että et pidä siitä että kun teillä on keskenäis-uskollinen suhde niin et pidä siitä että hän puhuu entisistä romanttisista/seksuaalisista kokemuksista liikaa. Ei hänkään varmaan halua kuulla siitä että sinä puhuisit entisistä samalla pikkutarkuudella. Tuossa on kyse samasta asiasta vaikka naisellasi on exät naisia.

T. Eroan ennenkuin petän edes mielessäni.

Vierailija
32/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Biseksuaaleja on erilaisia, aivan kuin heteroitakin. Huonot kokemukset eivät saa määrittää koko ihmisryhmää, joita on kuitenkin jotain noin 15% väestöstä (enemmän tai vähemmän bissejä). Jotkut bit pettävät, toiset ovat äärettömän uskollisia. Keskustele kumppanisi kanssa. Osa bisseistä arastelee seksuaalisuudestaan kertomista juuri hylätyksi tulemisen pelon vuoksi.

Vierailija
33/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:19"]Nyt on kyllä täyttä puppua että bisset pettäis varmemmin kuin heterot. Kuulostaa siltä että ap on epävarma nyt ties mistä ja ehkä eroaminen voi olla ihan hyvä vaihtoehto, koska ei oo mitään pahempaa kuin epävarma ja mustasukkainen kumppani.

Ps. Jos tyttöystäväsi on hot niin lähetä se tänne.

T. Bissenainen
[/quote]
Mulle kelpaa kanssa hottis bi-nainen tai vaikka molemmat bissenaiset samalla kertaa.
T.heteromies

Vierailija
34/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihan idiootti.

Vierailija
35/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos et ole ok sen kanssa, että kumppani on bi. Ihme mussutusta täällä, kyllä kumppanin kanssa kuuluu keskustella asioista, ja kyllä molemmat on toisilleen velkaa sen, että kertovat olennaisia asioita itsestään. Ei siis tarvitse kulkea mikään kyltti kaulassa.

"Miten se eroaa siitä, että olisi ollut jo aiemmin tiedossa?" Vaikka siten, että aloittaja olisi voinut reagoida asiaan jo ennen seurustelua, jos "olisi ollut jo aiemmin tiedossa". Harvoin täälläkään näkee näin vähäjärkisiä kommentteja...

Vierailija
36/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:46"]On, jos et ole ok sen kanssa, että kumppani on bi. Ihme mussutusta täällä, kyllä kumppanin kanssa kuuluu keskustella asioista, ja kyllä molemmat on toisilleen velkaa sen, että kertovat olennaisia asioita itsestään. Ei siis tarvitse kulkea mikään kyltti kaulassa.

"Miten se eroaa siitä, että olisi ollut jo aiemmin tiedossa?" Vaikka siten, että aloittaja olisi voinut reagoida asiaan jo ennen seurustelua, jos "olisi ollut jo aiemmin tiedossa". Harvoin täälläkään näkee näin vähäjärkisiä kommentteja...
[/quote]
Jos on tärkeää, että puoliso on hetero, niin siitä pitää kysyä!

Vierailija
37/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, selvennetään nyt asioita. Minulla ei ole mitään biseksuaaleja vastaan. TIEDÄN, että biseksuaalit voivat pettää, mutta tiedän myös, että biseksuaalit voivat olla uskovaisia. Ihan normaalia. Ongelma on nyt se, että kumppani on puhunut niin paljon aikisemmista suhteistaan ja haluistaan ja miten ihania naiset ovat, että se on rupenut mietyttämään. Se on vähän kuin punainen lippu. Olenko riittävä hänelle? 

Ap 

Vierailija
38/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:14"]

[/quote]

Ap
[/quote]
Kyllä se on kuule persoonasta kiinni.

Vierailija
39/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:52"]Okei, selvennetään nyt asioita. Minulla ei ole mitään biseksuaaleja vastaan. TIEDÄN, että biseksuaalit voivat pettää, mutta tiedän myös, että biseksuaalit voivat olla uskovaisia. Ihan normaalia. Ongelma on nyt se, että kumppani on puhunut niin paljon aikisemmista suhteistaan ja haluistaan ja miten ihania naiset ovat, että se on rupenut mietyttämään. Se on vähän kuin punainen lippu. Olenko riittävä hänelle? 

Ap 
[/quote]
Oletko kertonut ajatuksistasi hänelle?

Vierailija
40/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:52"]Okei, selvennetään nyt asioita. Minulla ei ole mitään biseksuaaleja vastaan. TIEDÄN, että biseksuaalit voivat pettää, mutta tiedän myös, että biseksuaalit voivat olla uskovaisia. Ihan normaalia. Ongelma on nyt se, että kumppani on puhunut niin paljon aikisemmista suhteistaan ja haluistaan ja miten ihania naiset ovat, että se on rupenut mietyttämään. Se on vähän kuin punainen lippu. Olenko riittävä hänelle?  Ap  [/quote] Oletko kertonut ajatuksistasi hänelle?

[/quote]

En ole. Mutta onko sillä mitään merkitystä? Halut on vaikea saada puhumalla pois.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä