Miksi minä olen pöyristynyt, että bloggaaja...
...on ostanut ranta- ja lomakassiksi kalliin Louis Vuittonin kassin? Siis rantakassiksi? Yli tonnin laukun? (vai paljonko sellanen maksaa...?) Rantakassiksi??
Ei, en ole kateellinen. Kyllä, minulla on tilillä Vuittonin verran rahaa, ylikin jäisi. Miksi siis tällainen kerskakulutus saa oloni pöyristyneeksi...?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:39"]Jos tilillä on tonni tai viisi, se ei tarkoita, että on varaa tonnin laukkuun paitsi jos olis tomppeli tuhluriprinsessa.
[/quote]
Pipsa?
Minä en teidän kasseista maksaisi viittäkymppiä enempää, jos ostaisin nais ystävälle. Ei ne laukut sen arvoisia ole.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:55"]
Jokainen ostaa mitä haluaa!
[/quote] Mietipä sekunnin ajan. Ostaako takuueläkeläinen mitä haluaa? Ostaako pitkäaikaistyötön mitä haluaa?
[/quote] Miksi kommentti on saanut alapeukkuja?
[/quote]
Täällä taas jouku saivartelija on saanut herneen nenäänsä.
Omilla rahoillaan jokainen voi ostaa, mitä haluaa.
Jos ei ole rahaa, niin ei osta. Voi voi.
Kyllä mäkin käyttäisin mieluummin tuon rahan matkailuun. Vaan eikös Pipsa ole antanut ymmärtää ettei matkailu sillai kiinnosta niin paljoa?
No aika voimakas reaktio sulta. Mä käyn ihan kohtuu usein rannalla, käydään siis yleensä 1-2 viikkoa Välimerellä joka kesä + Suomen rantailut, mutta en mäkään ehkä maksaisi rantakassista montaa sataa. Hiekka ja merivesi pilaavat kassin kuin kassin muutamassa vuodessa.
Mut ehkä toi oli tarkoitettu ennemmin johonkin rantabulevardin skumppabaariin kuin varsinaisesti rannalle.
Itselläni on rantakassina vähän vastaavantyylinen laukku, merkitön tosin, joten hintakin oli pieni.
Toimii kyllä paremmin kuin kangaskassi,koska pitää muotonsa, joten tavaratkin löytyy helpommin.
Jos on rahaa, saa ostaa kalliin laukun kysymättä muilta. Toiset arvostavat eri asioita. Itse en arvosta merkkilaukkuja, koska saavani halvemmallakin hyvää. Usealla kaverillani on merkkilaukkuja, mutta en vaan osaa olla niistä kateellinen, koska en itse sellaista halua.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:06"]Mitä Oulussa nykyään maksaa omakotitalo? Saako kohta Vuiskan hinnalla?
[/quote]
Jos talot on Oulussa lähes ilmaisia tai laukkujen hinnoissa, fiksu ostaisi niitä monta ja vuokrasi opiskelijoille. Voiko talon todella saada tonnilla, ja tuleeko tonttikin mukana tuohon hintaan? Muuttajia pohjoisemmasta on valtavasti tähän aikaan vuodesta.