Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvisi että minä ja lapsen isä ollaan kaukaisia sukulaisia!

Vierailija
14.02.2022 |

3. - kaukainen serkku. Yhteiset geenit 0,3 %.
Onkohan tällä miten vaikutusta lapseemme?
Voiko noin kaukainen sukulaisuus lisätä sairauksien riskiä tms?

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa

Vierailija
2/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvisi? Teittekö jonkun dna-testin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vasta kohtaaatte ja nahkasovallanne toteatte yhdessä että onpa ihmiskunta paljonkin kehittynyt.

Vierailija
4/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selvisi? Teittekö jonkun dna-testin?

Juu tehtiin.

Ap

Vierailija
5/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku ja pikkuserkku (myös keskenään pikkuserkkuja) pariutuivat ja perustivat perheen. Kauniita, terveitä lapsia saivat.

Vierailija
6/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset on sukua keskenään. Mun mies selvitteli vähän isänsä suvun vaiheita ja aika äkkiä meille löytyi yhteinen esi-isä. Hän sanoi, että kun menee niitä polvia taaemmas ja taaemmas ja sieltä löytyy niitä samoja nimiä, tulee aika selväksi, että Suomen kokoisessa maassa kaikki ovat lopulta sukua.

Vierailija
7/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin on minun vanehmpanikin. Meistä lapsista kahdella on vinot etuhampaat ja kahdella krooninen pitkäaikaissairaus /autoimmuunisairaus ja yhdellä laktoosi-intorelanssi.

Vierailija
8/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vasta kohtaaatte ja nahkasovallanne toteatte yhdessä että onpa ihmiskunta paljonkin kehittynyt.

No onnhan se nyt kehittynyt. Mä söisin sut muuuten aamupalaksi tossa stana smetanan ja suolakurkuna kera paahtoleivän välissä.

Vierailija
9/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on naimisissa serkkunsa kanssa,lapsia kolme (aikuisia jo),kaikki ihan normaaleja koulutettuja ihmisiä.

Vierailija
10/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Suomessa saa serkut mennä naimisiin, koska laskennallisesti jo silloin on riittävän pieni riski siihen että sukulaisuus aiheuttaisi ongelmia.

Vierailija
11/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaole mitään merkitystä. Ei tarvitse mennä montaa sukupolvea taaksepäin, niin molempien taustalta löytyisi paljon läheisempienkin sukulaisten avioliittoja.

Vierailija
12/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin kaukaisia että äärimmäisen epätodennäköistä että olisi mitään haittaa.

Konsultoi tosta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coefficient_of_relationship

Samoilla hakusanoilla löytyy lisää jos kiinnostaa.

Vierailija
13/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat olivat sukua seitsemän polven takaa, tuloksena einiinmukava perinnöllinen sairaus pikkusiskolle.

Minä olen kantaja, mutta onneksi sairaus on todella harvinainen ja riesana Etelä-Pohjanmaalla.

Toki mieheni testattiin, geeni tiedettiin, ennen lastentekoa.

Vierailija
14/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että psykon vanhemmat ovat sisaruksia.

Vierailija
15/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnhan se nyt kehittynyt. Mä söisin sut muuuten aamupalaksi tossa stana smetanan ja suolakurkuna kera paahtoleivän välissä.

Hlvetin hyvää esim tanssimusiiikkia oppineet tekemäään vaikka kukaan sitä selvinpäin myöntäisikäään.

Vierailija
16/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Suomessa saa serkut mennä naimisiin, koska laskennallisesti jo silloin on riittävän pieni riski siihen että sukulaisuus aiheuttaisi ongelmia.

Kuka. Haluaa. Mennä. Naimisiin. Serkkunsa. Kanssa? Kenellä hitto edes sellainen juolahtaa mieleen, kyllähän tuo on sukurutsaa.

Vierailija
17/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat tautiperintöalueelta niin ehkä olisin huolissani, esim. Sallan tauti, Viitasaaren sydänongelmat...

Vierailija
18/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti nää teidän tarinat että joku on hankkinut lapsia serkkunsa kanssa jne. Kyllä täytyy päässä viirata. Tuo on sukurutzausta. Tuli ihan fyysisesti huono olo kun luin nuo viestit!

Vierailija
19/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisovanhemmat oli pikkuserkkuja keskenään ja heidän lapsillaan ilmeni harvinaista hammaspuutostautia.

Vierailija
20/163 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka. Haluaa. Mennä. Naimisiin. Serkkunsa. Kanssa? Kenellä hitto edes sellainen juolahtaa mieleen, kyllähän tuo on sukurutsaa.

En tiedä, mutta kuten sanoin niin laillista se on.