Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä mitoista 164 cm/43 kg?

Vierailija
28.06.2015 |

t; 19 v N

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 158cm 42kg

Vierailija
22/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:28"]Eikös meijän laihojen pitäis olla se kauneusihanne mistäs nyt kiikastaa
[/quote]
Ei, vaan NORMAALIpainoisten.
[/quote]

Ei ole kyllä normaalipainoa nähnytkään nämä av:n kauneusihanteet:D Älkää nyt naurattako. Aloittaja on sairaanloisen alipainoinen ja lekuri olisi tämän kyllä huomannut. Keksittyä juttua. Ap, nyt lehmä lenkille, että kaloreita kuluu xD

Vierailija
24/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160cm ja 42kg

Vierailija
25/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on kun pitää kehua ihmistä vaikka olisi sairaalloisen laiha tai lihava. En nyt tarkoita että syyllistäminen ja vittuilu auttavat yhtään enempää. Mutta ei kyllä mikään kehuminen ja kateellisena ihailukaan voi kovin hyvästä olla.

Terveellisesti ja säännöllisesti syöminen eivät ole mitään kovin helppoja ja itsestään selviä automaatiojuttuja.

Nykyään kun on niin helvetin paljon kaikkea muutakin stressaavaa ja huomiota vievää paskahapatusta, niin ei ole ihme jos omasta terveydestä huolehtiminen menee vituiksi.

Koko ajan toitotetaan että pitää jaksaa, kestää, painaa päälle, olla aktiivinen, tekevä, aikaan saava ja oman onnensa seppä. Tietysti myös sosiaalinen superihminen lisäksi.

Vierailija
26/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekkaan tissejä tai persettä. Menkat on ihan normaalisti alko kyllä kovin myöhään vasta 17v. En ole koskaan lääkärintarkastuksessa erityisemmin peitellyt kehoani ja kerran riisuttiin ihan alusvaatteisiinkin, sanottiin vaan että onnekas minä saan syödä suklaapatukan terkkarin luvalla. Oon aina ollut tosi laiha enkä koskaan olekkaan painanut enemmän kun tän 43 kg. En siis ole ikinä laihduttanut. En myöskään koskaan ole oppinut sitä sellasta syömisrutiinia 6 ateriaa päivässä vaan syön n 9-10 ainaan illalla leipää tai mäkkiruokaa tai jotain, 5-6 päivällä energiajuomaa ja suklapatukan tai karkkipussin TÄSSÄ TEILLE NAISET HOIKKUUDEN SALAISUUS ÄLKÄÄ SYÖKÖ TADAA. Ihmeen vihaisia kommentteja saan täällä netissä vaikka livenä kaikki on niiiiin kateellisia ja oih haluis olla niinku mä. Mullaon todella sairas ruokavalio ja kun katon peilistä itteeni alastomana mä haluan vaan itkeä. Oon ruma. Mutta mulla ei myöskään ole koskaan nälkä paitsi ehkä silloin illalla kun pitäis jo nukkua. Tiedän että oon rimpula luuviulu enkä niinkuin "aito nainen:)" Oispa vaan ihmiset olleet mulle aina näin rehtejä ei tuputtanu mulle kuinka kadehdittavaa on olla superlaiha. Oon nyt heränny enkä halua syyttää muita tästä mutta vituttaa kun lapselle valehdellaan. -ap

Vierailija
27/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori avautuminen. Huomenna soitan lääkärille -ap

Vierailija
28/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en mä ihan miltään luurangolta näytä niinku jotkut liiottelee täällä. Vaikutelmaa vaan lisää se että varmaan meni se puperteetti vähän perseelleen kun olin siis silloin jo alipainonen enkä tosiaan saanu mitään tissejä tai lantiota

Vierailija
29/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:53"]

Teinityttöni joutui sairaalaan mitoilla 166/42. Jos ap sinulla on normaalisti kuukautiset, et palele, ääreisverenkierto toimii, veriarvot ok eikä sydämen hidaslyöntisyyttä niin ok. Mikäli jotain edellämainittua niin tilanne on paha.

[/quote]

Kuten jos kirjoitin niin jos mitään edellämainituista ei ole niin kai tuo on sinulle ok paino. Ihmiset ovat erilaisia. Jollain voi alkaa ilmetä listaamiani ongelmia jo suuremmalla painoindeksillä.

Vierailija
30/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 06:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:53"]

Teinityttöni joutui sairaalaan mitoilla 166/42. Jos ap sinulla on normaalisti kuukautiset, et palele, ääreisverenkierto toimii, veriarvot ok eikä sydämen hidaslyöntisyyttä niin ok. Mikäli jotain edellämainittua niin tilanne on paha.

[/quote]

Kuten jos kirjoitin niin jos mitään edellämainituista ei ole niin kai tuo on sinulle ok paino. Ihmiset ovat erilaisia. Jollain voi alkaa ilmetä listaamiani ongelmia jo suuremmalla painoindeksillä.
[/quote]
Ei minulla ome mitään oireita paitsi vaaraton ajoittainen heikotus. Johtuen varmasti siitä että mä en ole joutunut tähän pisteeseen laihduttamalla radikaalisti vaan oon ollut tällänen niin kauan kuin muistan, keho on sopeutunut.

Vierailija
31/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:12"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 06:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:53"]

[/quote]

[/quote]
Ei minulla ome mitään oireita paitsi vaaraton ajoittainen heikotus. Johtuen varmasti siitä että mä en ole joutunut tähän pisteeseen laihduttamalla radikaalisti vaan oon ollut tällänen niin kauan kuin muistan, keho on sopeutunut.
[/quote]
Vaikka varmasti olo olisi virkeämpi jos saisin pari lisäkiloa ja kunnon rytmin syömiseen. Ei oo vaan motivaatiota ja haluun vaan kuolla haha -ap

Vierailija
32/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan saman verran vaikka olen 7cm lyhyempi..

Vierailija
33/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli lukioaikoina noissa mitoissa kun hänellä oli syömishäiriö mitä ei myöntänyt. Ei kukaan aikuinen ole luonnostaan noin alipainoinen.

Vierailija
34/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:34"]Mun kaveri oli lukioaikoina noissa mitoissa kun hänellä oli syömishäiriö mitä ei myöntänyt. Ei kukaan aikuinen ole luonnostaan noin alipainoinen.
[/quote]
Ei se tuukkaan luonnostaan vaan oon sairas, ei syömishäiriö mutta masennus

Vierailija
35/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:34"]Mun kaveri oli lukioaikoina noissa mitoissa kun hänellä oli syömishäiriö mitä ei myöntänyt. Ei kukaan aikuinen ole luonnostaan noin alipainoinen.
[/quote]
[/quote]Soita lääkäriin tai mieluiten mielenterveystoimistoon. Sinun pitäisi ruveta tiedätsä syömään oikeaa ruokaa. Olen huolissani luistasi, ne tarviis kaikki ettei vanhempana katkeilis kuin tulitikut.

Vierailija
36/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:34"]Mun kaveri oli lukioaikoina noissa mitoissa kun hänellä oli syömishäiriö mitä ei myöntänyt. Ei kukaan aikuinen ole luonnostaan noin alipainoinen.
[/quote]
[/quote]Soita lääkäriin tai mieluiten mielenterveystoimistoon. Sinun pitäisi ruveta tiedätsä syömään oikeaa ruokaa. Olen huolissani luistasi, ne tarviis kaikki ettei vanhempana katkeilis kuin tulitikut.
[/quote]siis kalkkia. Kiitos mobiili.

Vierailija
37/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun painoindeksi on 16 mikä on merkittävä alipaino, jotta pääsisit normaalipainon puolelle painosi pitäisi nousta reilut 6 kg. Sano sille lääkärille se tai vaihda lääkäriä jos muu ei auta. Yritä syödä mitä vaan alas saat ja juo vaikka mehuja, että saisit vitamiineja.

Vierailija
38/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavat lukemat. Oletko sinkku :)

Vierailija
39/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun ootte niin tsemppaavia ^^vaikka vähän tyhmä juttuhan tää on. Aion olla kyll lääkäriin yhteydessä heti kun saan kerättyä rohkeutta

Vierailija
40/58 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyhenen kevyt.