Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rasittava hormonikierukka.

Vierailija
28.06.2015 |

Miten helvetin kauan tuota monen viikon vuotoa kestää??? Mulla kun on menkat yli kaksi viikkoa, niin vähän yli viikon saa olla ilman jotain rättiä haaruksissa. Paska. Alkaa ärsyttää jo. Se on laitettu elokuussa!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin kuparikierukka vähän yli kuukausi sitten ja kyllä noi menkat oli vähän shokki... Ennen 4pv ihan vähäistä vuotoa muuttui kahdeksaksi päiväksi joista neljänä itkin yli tunnin sängyssä kun sattui niin paljon. Pitää nyt katsoa kuinka kauan kestän tätä, jos tilanne ei muutu niin pakko ottaa se pois.

Tsemppiä sulle! Kamalalta toi sunkin tilanne kuulostaa :(

Vierailija
2/5 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, tsemppiä sullekin! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sinnittelin Mirenan kanssa 5 vuotta, mutta uutta en sentään ottanut.

Ekan puoli vuotta kuukautiset oli 90 % ajasta, runsaina. Sen jälkeen noin 1/2 ajasta, niukahkoina, mutta rättiä tartti jalkojen väliin. Vielä 4 vuoden jälkeenkin kuukautiset kesti 10 pvä - 2 vko kerrallaan.

Lisäksi hiukset harveni, lihoin, mielialat heitteli pahasti, kärsin unettomuudesta yms.

Monta kertaa suunnittelin poistavani sen, mutta sitten taas mietin eiköhän se siitä.

nimim. ei ikinä enää

Vierailija
4/5 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on ilmeisesti tosi isoja eroja, sulle se ei selvästikään sovi. Omalla kohdallani vuotoa kesti parisen viikkoa, ja seuraavat 6 vuotta olenkin ollut ihanasti ilman menkkoja ja niihin liittyviä fyysisiä ja psyykkisiä haittoja. Aion käyttää hormonikierukkaa niin kauan kuin sellaisia minulle vain suostutaan laittamaan, ihan riippumatta ehkäisytarpeesta.

Ehkä sun pitäisi kokeilla jotain muuta metodia?

Vierailija
5/5 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksestasi. Useimmilla ne menkat vissiin jää pois kokonaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi