Noloa, kun kaupassa ihmiset palautti isoja säkkejä tyhjiä pulloja
Kommentit (14)
Tultiin matkalta ja poikettiin kahvilla, joku palautti pulloja aamulla 7 aikaan. Sääli jos jollain rahat on noin lopussa.
Näitä kun löydetään niin viedään kauppaan, ei nolota köyhyys ja rahojen vähyys.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:45"]Tultiin matkalta ja poikettiin kahvilla, joku palautti pulloja aamulla 7 aikaan. Sääli jos jollain rahat on noin lopussa.
[/quote]
Häh? Miten kierrättäminen liittyy rahattomuuteen? Minä en ainakaan ole koskaan rahapulan takia pulloja palauttanut vaan sen kierrätyksen takia sen teen.
Itse olen kerännyt pari kuukautta pulloja ja tölkkejä tienposkista ja palautan ne kerralla. Tänä viikonloppuna olen löytänyt huiman määrän pulloja katujen varsilta, puistoista ja rannoilta. Näin minä, kesätyötön opiskelija, saan pikkuruisen taskurahaa kesälle.
Onpa tosiaan noloa kierrättää. Heittäisivät mieluummin suoraan roskiin... vai?
Ei ole surullista tai noloa. Pitääkö pullot jättää nurkkiin viemään tilaa? Eikä ole kivan näköistä. Nyt on varmasti ollut paljon pulloja luonnossa. Hyvä kun joku viitsii kerätä pois ne.
Keräilijät. Niitä on tympeä säilyttää kotona, jos tilaa on vähän. Terkuin ennen itsekin rahapulassa keräillyt, mutta olutta en itse juo. En pitänyt sitä sen nolompana kuin marjanmyyntiä. Jos joku aatteli, että ne omia, ei ollut mun ongelma.
Niin ajattele joillakin on paljon ystäviä ja sukulaisia joiden kanssa juhlia juhannuksena toisin kuin ap:llä...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:47"]
[/quote]
Löysin joskus suuta myöten täydestä roskiksesta 2 egen edestä tölkkejä, 15 min päästä tyhjennysauto.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:47"]
[/quote]
Löysin joskus suuta myöten täydestä roskiksesta 2 egen edestä tölkkejä, 15 min päästä tyhjennysauto.
[/quote]
Jestus ku rikastuit, kävitkö edes autolla viemässä ne kauppaan ja ostit 30 eurolla kaikkea turhaa samalla?
kuinka löydätte pulloja kauheasti näin tölkkien aikaan