Sara Forsberg 185cm pitkä?! Ei oo tosi
noin pitkä? Kuvittelin hänet 168-senttiseksi tai jotain. Wtf
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
http://www.forsbergsara.blogspot.fi
Ensin Pietarsaarelainen kassamyyjä Sara Forsberg loi itselleen oman fantasian epätodellisen maailman töhertäen lapsellisia nettivideoita joita parempia tekee miljoonat koululaiset maailmassa, ja boostasi videoihinsa superluvut...kuka tahansa voi boostata ja ostaa youtuben videoon superluvut näillä ohjeillaSitten kusi ja mainoksen maku nousi päähän parin lehtikirjoituksen jälkeen, heräsi aamuun kalpeaan ja sai elämyksen lauleskellen hetken vessansa seinille ja päättäen minä olen Marilyn Monroe vaikka ei osaa esiintyä kuin kirkossa uskovaisten sunnuntain laulukuorossa
Ja tässä vaiheessa tietysti kaikki kusettajatkin tulivat matkaan mukaan ylläpitämään nuoren seonneen naisen deluusioita ja psykoosia
Miten nainen joka ei pysty esittämään mitään taiteellista vakavasti otettavaa muille kuin vessansa seinän torakoille voisi vakuuttaa isoilla markkinoilla? ei mitenkäänIsoilla markkinoilla on miljoonia jotka heräävät aamuisin "tähtinä" haluavansa valloittaa maailman, sellaisia jotka osaavat laulaa soittaa tai hallitsevat taiteen erikoisalueita...Sara Forsberg ei lukeudu sellaisiin. Pelkkä huijari pikkutyttö Pietarsaaresta joka ei tiedosta että on matkalla korkeintaan talousrikollisten sarjaan kuuluisi deluusioittensa kanssa mielenterveydelliseen hoitoon ennen suurempaa katastrofia.Forsberg ei hallitse minkään taiteen alueen erikoisosaamista, eikä osaa soittaa muuta kuin suutaan tai tehdä koululaisten tavoin lapsellisia videoita.
Psykiatrian päivystyksen ei tarvitsisi käyttää tapauksessa kuin body languageen ja haastatteluun vartti M1 lähetteen kirjoittamiseksi, CD-9 narsistinen persoonallisuushäiriön tunnistamiseksi riittäisi muutaman havaitun todellisuudentajun hämärtymisen lisäksi havainto kasvojen kireydestä pinnallisuudesta tuijottavasta lasimaisesta katseesta ja keinotekoisesta hymystä yhdistettynä levottomaan käytökseen.
Ja tulihan sieltä "single", lapsellista ja ala-arvoista tuubaa josta puuttuu ammattilaisuuden ydin ja joka ei vastaa edes yhden Minna Muurahaisen esitystä Pietarssarelaisessa karaoken pubissa todistaen että seinäkellon sekaiselle kassamyyjälle nauraa tänään jopa Pietarsaaren Marketin vihanneksetkin.
Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa, taidan tehdä molempia. Komiikkaa ja aivan ilmaiseksi sairaan ihmisen ollessa kysymyksessä nauruun ei kuitenkaan aihetta.
1) Sä olet sairas ihminen. Siis oikeasti sairas.
2) Katso tämä: https://www.youtube.com/watch?v=wWKSXBAWIig
3) Palaa kohtaan #1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Pietarsaarelainen kassamyyjä Sara Forsberg loi itselleen oman fantasian epätodellisen maailman töhertäen lapsellisia nettivideoita joita parempia tekee miljoonat koululaiset maailmassa, ja boostasi videoihinsa superluvut...kuka tahansa voi boostata ja ostaa youtuben videoon superluvut näillä ohjeillaSitten kusi ja mainoksen maku nousi päähän parin lehtikirjoituksen jälkeen, heräsi aamuun kalpeaan ja sai elämyksen lauleskellen hetken vessansa seinille ja päättäen minä olen Marilyn Monroe vaikka ei osaa esiintyä kuin kirkossa uskovaisten sunnuntain laulukuorossa
Ja tässä vaiheessa tietysti kaikki kusettajatkin tulivat matkaan mukaan ylläpitämään nuoren seonneen naisen deluusioita ja psykoosia
Miten nainen joka ei pysty esittämään mitään taiteellista vakavasti otettavaa muille kuin vessansa seinän torakoille voisi vakuuttaa isoilla markkinoilla? ei mitenkäänIsoilla markkinoilla on miljoonia jotka heräävät aamuisin "tähtinä" haluavansa valloittaa maailman, sellaisia jotka osaavat laulaa soittaa tai hallitsevat taiteen erikoisalueita...Sara Forsberg ei lukeudu sellaisiin. Pelkkä huijari pikkutyttö Pietarsaaresta joka ei tiedosta että on matkalla korkeintaan talousrikollisten sarjaan kuuluisi deluusioittensa kanssa mielenterveydelliseen hoitoon ennen suurempaa katastrofia.Forsberg ei hallitse minkään taiteen alueen erikoisosaamista, eikä osaa soittaa muuta kuin suutaan tai tehdä koululaisten tavoin lapsellisia videoita.
Psykiatrian päivystyksen ei tarvitsisi käyttää tapauksessa kuin body languageen ja haastatteluun vartti M1 lähetteen kirjoittamiseksi, CD-9 narsistinen persoonallisuushäiriön tunnistamiseksi riittäisi muutaman havaitun todellisuudentajun hämärtymisen lisäksi havainto kasvojen kireydestä pinnallisuudesta tuijottavasta lasimaisesta katseesta ja keinotekoisesta hymystä yhdistettynä levottomaan käytökseen.
Ja tulihan sieltä "single", lapsellista ja ala-arvoista tuubaa josta puuttuu ammattilaisuuden ydin ja joka ei vastaa edes yhden Minna Muurahaisen esitystä Pietarssarelaisessa karaoken pubissa todistaen että seinäkellon sekaiselle kassamyyjälle nauraa tänään jopa Pietarsaaren Marketin vihanneksetkin.
Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa, taidan tehdä molempia. Komiikkaa ja aivan ilmaiseksi sairaan ihmisen ollessa kysymyksessä nauruun ei kuitenkaan aihetta.
http://www.forsbergsara.blogspot.fi1) Sä olet sairas ihminen. Siis oikeasti sairas.
2) Katso tämä: https://www.youtube.com/watch?v=wWKSXBAWIig
3) Palaa kohtaan #1
Juuri näin. Huh...
Kyllä nyt kiinnostaa. Moniko tulisi ihmettelemään, onko joku 172 vai 169 pitkä? Siis keskustelematta, vain alkeellisella kommentointitasolla? Lukekaas ketju.
Renny varmaan oli helpottunut, kun ei tarvinnut katsoa alaspäin. Mies on 193, käyttääköhän muuten vielä korkoja päälle, aika iso jätkä.
Itse ilmoittaa pituudekseen 182 cm.
Käveli joskus viime kesänä Helsingissä vastaan ja oli kyllä todella helposti tunnistettavissa. Olen 182 cm ja Sara oli minua pitempi. Olisin voinut veikata naisen pituudeksi jopa vielä enemmän kuin tuo185 cm. Ja olin minäkin todella yllättynyt, että oli niin pitkä.
Mitä pitääkö tämä juttu paikkansa että Sara olisi transu. Jotain epäilyttävää siinä onkin aina ollut ja niin hyvä matkimaankin. Varman oppinut kun esittää naista.
Kaikki pitkät naiset ovat VAMMAISIA IDIOOTTEJA!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:07"]
Onkohan se ollut joskus mies?
En mä usko, että pysyis salassa, jos tuon tason julkkis olis transtaustainen.
Öhöm. Saralla on vielä kyllä vielä kulli tallella. Se ei vaan huutele siitä. Olis ihanaa päästä sitä maistamaan ja pyllyä kans.
No ei ole forsbergi transu, ellei sitten ole vaihtanut sukupuoltaan alle kouluikäisenä.. huooh :D
Vierailija kirjoitti:
No ei ole forsbergi transu, ellei sitten ole vaihtanut sukupuoltaan alle kouluikäisenä.. huooh :D
Olis kyl maailman seksikkäin transtypy.
Vierailija kirjoitti:
ootsä nähnyt sen pillusillaan vai?
Miksi sanoo olevansa 182 cm jos on 185 cm?
oli minkä pituinen hyvänsä niin etovin nainen mitä tiedän, niin ulkoisesti kun olemuskin
Vierailija kirjoitti:
oli minkä pituinen hyvänsä niin etovin nainen mitä tiedän, niin ulkoisesti kun olemuskin
LIian kiiltokuvamainen kokonaisuus. Too polished! Tarvitsee ikää ja elämän kokemusta: verta, spermaa ja kyyneleitä.
Kyllä on taunoja todellakin taas vauva palsta täynnä. Vilkastaa peiliin oletteko ihan idiootteja.
Onko teillä iso perse vai mikä teillä on ongelma ihmisten pituudessa?
Kyllähän se nyt selkeästi on kuvienkin perusteella ihan jättiläismäisen kokoinen. Ei ollenkaan naisellisen siro ja pieni, vaan tosi roteva.
Siis eikö maailmasta löyty pitkiä ihmisiä - vai onko se epäluonnolista? Onks noi koripalloilijat ufoja kun ne ei ole 175 cm LYHYITÄ? Joku on pitkä ja joku lyhyt.
Hah. Olen 180 cm pitkä nainen enkä todellakaan haluaisi olla mikään taskuvenus.
Mutta mua ei häiritse yhtään lyhyet ihmiset.
Ihanaa kun pojatkin on pitkiä ja komeita ja saaneet geeninsä multa.
En tiedä onko jo linkattu tuo Lambert-kuva, mutta jos ei niin https://www.instagram.com/p/3bn3jOIuUG/
kyllä muuten myydään Halpa-Halleissa kondomeja ja vieläpä monen sorttisia