Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kinnostunut enemmän asioista kuin ihmisistä

Vierailija
27.06.2015 |

Esimerkiksi asiakaspalvelutilanteessa haluan hoitaa asiakkaan ongelman kuntoon mutta en ole kiinnostunut asiakkaasta ihmisenä, hänen tunteistaan tai historiastaan. Mieluiten tekisinkin töitä yksin tai asiantuntijaryhmässä. Tämän vuoksi olen saanut eräältä kollegalta kuulla olevani kylmän oloinen ihminen.

Minulla ei ole mitään halua muuttua, mutta osaako joku sanoa, onko tälle ominaisuudelle – sille, että on kiinnostunut enemmän asioista kuin ihmisistä – jokin nimitys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäisyys?

Mieheys?

Vierailija
4/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ainakin hyvin INTJ-personaallisuustyyppiin

Vierailija
5/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:24"]

Sopii ainakin hyvin INTJ-personaallisuustyyppiin

[/quote]Joo, olen INTJ. -ap

Vierailija
6/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:03"]

Esimerkiksi asiakaspalvelutilanteessa haluan hoitaa asiakkaan ongelman kuntoon mutta en ole kiinnostunut asiakkaasta ihmisenä, hänen tunteistaan tai historiastaan. Mieluiten tekisinkin töitä yksin tai asiantuntijaryhmässä. Tämän vuoksi olen saanut eräältä kollegalta kuulla olevani kylmän oloinen ihminen.

Minulla ei ole mitään halua muuttua, mutta osaako joku sanoa, onko tälle ominaisuudelle – sille, että on kiinnostunut enemmän asioista kuin ihmisistä – jokin nimitys?

[/quote]

Miksi asiakaspalvelijan edes pitäisi olla kiinnostunut ihmisestä? Asiakaspalveilijan tehtävä on ratkaista asiakkaan ongelma ei muuta.

Vierailija
7/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys. Kuvittelet hoitavasi ongelman kuntoon, mutta et edes kuuntele asiakasta sen vertaa, että saisit selville, mikä ongelma kokonaisuudessaan on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi