Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittämättömiä/yliluonnollisia tapahtumia, jota tiedät?

Vierailija
27.06.2015 |

Isoisäni kuoli kello 21:15 illalla. Isoisän koko elämän mukana kulkenut kello oli viisarit olivat pysähtyneet tasan kello 9:15. Saattaa tietysti olla, että pysähtynyt aamulla, mutta omituinen sattuma silti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:07"]  [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:31"] Olin juhannuksena yksin kotona ja kahtena aamuna heräsin klo 7.30 siihen, että joku koputti keittiön oveen. Ongelma: eteisen ovi oli lukossa, keittiön ovelle ei päässyt kukaan. [/quote] Joo terve. Kylmät väreet menee. t. yksin mökillä nukkuva [/quote] Vanha kansa sanoisi, että kuolema kävi koputtamassa etukäteen :-\

[/quote]

Meillä anoppi aikoinaan kuuli samanlaisia koputuksia, ei ne mistään kuolemasta kertoneet vaan oli vihje siitä, että olisi aika nousta. Luoja ei laiskoja elätä. Asutaan siis samassa talossa kuin appivanhemmat aikanaan, talo rakennettu 1800-luvulla.
[/quote]

Tämä voi hyvinkin olla sisäoveen koputtaessa, mutta ulko-oveen tehdyt koputukset ovat olleet etiäisiä lähisukulaisten menehtymisestä.

Vierailija
22/23 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:12"]

Nyt 13-v tyttäremme on usein sanonut nähneensä yläkerrassamme jonkun hahmon. Pienempänä hän sanoi illalla tunteneensa, että joku istuu hänen sänkynsä laidalla ja toisella kerralla tunteneensa, että joku painaa häntä peiton päältä niin kuin kädellä. Itse olen kerran kuullut askeleita yläkerran portaissa, koirakin alkoi murista silloin. Olin ihan varma, että meillä on murtovaras, sytytin kaikki valot ja kolusin talon läpi saunan lauteiden alusia myöden. Ei löytynyt ketään.

Talomme on yli 100 v vanha, joten varmaan kaikkea on seinien sisäpuolella ehtinyt tapahtua.

[/quote]

Selviä unihalvauskokemuksia, tuo läsnäolon aistiminen, hahmot ja tunne että joku painaa peiton päällä. Googlaa unihalvaus. (Minusta kauhean pelottavan kuuloista vaikka vaaratonta ja tavallista onkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katainen sai olla valtiovarainministeri, pääministeri ja vielä pääsi suojatyöpaikkaan, keksittyyn virkaan. Kokoomus on vieläkin olemassa.

p

Varmennus: kirjoita numeroina