Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ketään?

Vierailija
27.06.2015 |

Olen 28-vuotias nainen, ja tuntuu että elän ihan yksin. Pienenä olen koulussa ollut aina arka (8 vuotta kestäneen kiusaamisen takia), ja hieman olen edelleen. Mutta en kuitenkaan mikään mykkä. Puhun kyllä paljonkin nykyään verrattuna nuoruuteen...Olen kohtelias (ainakin omasta mielestäni), ja kunnioitan toisten mielipiteitä. Olen urheilullinen nainen, omistan pitkät tummanruskeat hiukset ja pidän itseäni kauniina.

Olen opiskellut lääkäriksi, enkä käytä päihteitä. Onko oikeasti niin, että nykyään väliä on vain sillä, että on silikonitissit, polttaa ja juo viinaa kavereiden kanssa? Vai mikä tässä on.... Ja ei, en asu missään tuppukylässä, asun Helsingissä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:09"]

Pitkähiuksinen nainen, nam!

Oot varmaan useimpien miesten mielestä "out of their league" eli saavuttamattomissa.

[/quote]

Onko pitkissä hiuksissa muka jotakin? Mulla on pitkät hiukset.

Vierailija
22/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:46"]

Ap ei ole vain hauska tai kiinnostava. Huonot sosiaaliset taidot/jännittäjä. Ei perusnätti ja kohtelias riitä miehille todellakaan suhteeseen, pitää olla jotain yhteistä puhuttavaa ja hyvää ajanviettoa keskenään.

[/quote]

Nimenomaan tärkeintä on kommunikaatio, ei se että on hyvässä ammatissa ja on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vain hauska tai kiinnostava. Huonot sosiaaliset taidot/jännittäjä. Ei perusnätti ja kohtelias riitä miehille todellakaan suhteeseen, pitää olla jotain yhteistä puhuttavaa ja hyvää ajanviettoa keskenään.

[/quote]

Mikähän mussa on vikana, kun mä saan miehet kiinnostumaan sillä, että en puhu mitään.

Vierailija
24/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:09"]

Pitkähiuksinen nainen, nam!

Oot varmaan useimpien miesten mielestä "out of their league" eli saavuttamattomissa.

[/quote]

Onko pitkissä hiuksissa muka jotakin? Mulla on pitkät hiukset.
[/quote]
Ainakin ne viehättää suurinta osaa miehistä.
M28

Vierailija
25/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:49"]

[/quote]

Mikähän mussa on vikana, kun mä saan miehet kiinnostumaan sillä, että en puhu mitään.

[/quote]

No siis kiinnostumaan saaminen ja aikuisten oikea, hyvä parisuhde ovat kaksi täysin eri asiaa :D

Vierailija
26/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:51"]

Ainakin ne viehättää suurinta osaa miehistä. M28

[/quote]

Ok

Vierailija
27/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:18"]Lakatkaa nyt jumalauta tuo "miehet ei uskalla". Kai jokainen aikuinen nainen tajuaa itsekin ettei se pidä paikkaansa. Nolaatte itsenne noilla miesten nimissä kirjoittamillanne kommenteilla.

Misseillä, malleilla, laulajilla yms. on miehet. Jos ihan tavallinen tytöntyllerö ei saa miestä niin jonkinsortin mulkerohan se on. Vittumainen luonne, ilkeä, tyly, naama norsunvitulla jne. 

[/quote]
niin mutta nämä mallit ynnä muut pyörivät eri porukoissa kuin kauniit tavikset. Näissä porukoissa voi olla enemmän sosiaalisesti rohkeita miehiä, tai niillä on esim niin hyvä status että kehtaavat lähteä yrittämään kaunottaria.

Vierailija
28/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:18"]Lakatkaa nyt jumalauta tuo "miehet ei uskalla". Kai jokainen aikuinen nainen tajuaa itsekin ettei se pidä paikkaansa. Nolaatte itsenne noilla miesten nimissä kirjoittamillanne kommenteilla. Misseillä, malleilla, laulajilla yms. on miehet. Jos ihan tavallinen tytöntyllerö ei saa miestä niin jonkinsortin mulkerohan se on. Vittumainen luonne, ilkeä, tyly, naama norsunvitulla jne.    [/quote] niin mutta nämä mallit ynnä muut pyörivät eri porukoissa kuin kauniit tavikset. Näissä porukoissa voi olla enemmän sosiaalisesti rohkeita miehiä, tai niillä on esim niin hyvä status että kehtaavat lähteä yrittämään kaunottaria.

[/quote]

No jos omaatte hiemankaan kokemusta sosiaalisesta elämästä on selvää, että komeita ja sosiaalisesti rohkeita (+ koulutettuja) miehiä on olemassa myös taviksissa. Heillä ei ole mitään vaikeuksia lähestyä ap:n kaltaisia naisia.

Mut voittehan te rumat tavisnaiset elää siinä uskossa, "että miehet ei uskalla lähestyä kun olen niiiin kaunis!!". Hankkikaa kaunis kaveri niin näette itse läheltä miten haluttuja kauniit naiset ovat.

Vierailija
29/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:18"]Lakatkaa nyt jumalauta tuo "miehet ei uskalla". Kai jokainen aikuinen nainen tajuaa itsekin ettei se pidä paikkaansa. Nolaatte itsenne noilla miesten nimissä kirjoittamillanne kommenteilla. Misseillä, malleilla, laulajilla yms. on miehet. Jos ihan tavallinen tytöntyllerö ei saa miestä niin jonkinsortin mulkerohan se on. Vittumainen luonne, ilkeä, tyly, naama norsunvitulla jne.    [/quote] niin mutta nämä mallit ynnä muut pyörivät eri porukoissa kuin kauniit tavikset. Näissä porukoissa voi olla enemmän sosiaalisesti rohkeita miehiä, tai niillä on esim niin hyvä status että kehtaavat lähteä yrittämään kaunottaria.

[/quote]

Nämä mallit ja muut kaunottarethan pariutuvatkin aina niin köyhien ja perunanenäisten tavisjonnejen kanssa. Eiku.. Itse naisena ajattelen monesta hyvännäköisestä ja hyvin koulutetusta miehestä kyllä, että mun saavuttamattomista. En tiedä sitten, miten miehet ajattelevat.

Vierailija
30/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:55"]Osin varmasti kohtaanto-ongelma. Helsingissä on "ylitarjontaa" nuorista naisista, maaseudulla nuorista miehistä. Luultavasti myös miehet vähän pelkäävät sua, olet nuori, kaunis, fiksu, koulutettu. Vaatii mieheltä itsetuntoa, jotta uskaltaa lähestyä sellaista naista. Lisäksi hiljaisuutesi voidaan (väärin)tulkita ylpeydeksi tai jopa ylimielisyydeksi.

Mitä teet vapaa-aikana, mitä harrastat? Voisiko sieltä löytyä joku?
[/quote]

Harrastan yleisesti urheilua (salilla käyntiä, pyöräilyä, juoksua yms.) Toistaiseksi ei ole ketään löytynyt.

Vierailija
31/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:19"]Täällä on vapaana työtön mies, jolla viina maistuu ja joka tykkää muutenkin ottaa rennosti. Ilmota jos kiinnostaa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:46"]Ap ei ole vain hauska tai kiinnostava. Huonot sosiaaliset taidot/jännittäjä. Ei perusnätti ja kohtelias riitä miehille todellakaan suhteeseen, pitää olla jotain yhteistä puhuttavaa ja hyvää ajanviettoa keskenään.
[/quote]

No se varmaan on mun ongelma, vaikka olen kovasti sitä yrittänyt estää...Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi