Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ketään?

Vierailija
27.06.2015 |

Olen 28-vuotias nainen, ja tuntuu että elän ihan yksin. Pienenä olen koulussa ollut aina arka (8 vuotta kestäneen kiusaamisen takia), ja hieman olen edelleen. Mutta en kuitenkaan mikään mykkä. Puhun kyllä paljonkin nykyään verrattuna nuoruuteen...Olen kohtelias (ainakin omasta mielestäni), ja kunnioitan toisten mielipiteitä. Olen urheilullinen nainen, omistan pitkät tummanruskeat hiukset ja pidän itseäni kauniina.

Olen opiskellut lääkäriksi, enkä käytä päihteitä. Onko oikeasti niin, että nykyään väliä on vain sillä, että on silikonitissit, polttaa ja juo viinaa kavereiden kanssa? Vai mikä tässä on.... Ja ei, en asu missään tuppukylässä, asun Helsingissä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli ihan samanlainen kun hänet tapasin. Myös lääkärikin. Uskon että olet oikeasti kiinnostava ihminen.

Vierailija
2/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on se että joissakin vaan on "sitä jotain" ja joissakin taas ei. Riipumatta ulkoisista ominaisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin varmasti kohtaanto-ongelma. Helsingissä on "ylitarjontaa" nuorista naisista, maaseudulla nuorista miehistä. Luultavasti myös miehet vähän pelkäävät sua, olet nuori, kaunis, fiksu, koulutettu. Vaatii mieheltä itsetuntoa, jotta uskaltaa lähestyä sellaista naista. Lisäksi hiljaisuutesi voidaan (väärin)tulkita ylpeydeksi tai jopa ylimielisyydeksi.

Mitä teet vapaa-aikana, mitä harrastat? Voisiko sieltä löytyä joku?

Vierailija
4/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä unelmanaiselta ja siksi en uskaltaisikaan lähestyä sinua. Luulisin että et kelpuuttaisi aivan tavallista miestä.

Vierailija
5/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mun unelmanainen. Fiksu, brunette ja urheilullinen. Naislääkäreissä on sitä jotakin.

Ite oon tumma lyhyt tukka, lihaksikas ja 183 pitkä. Alkoholin suhteen absolutisti. Huumeitakaan en käytä. Harrastan kuntosalia, lenkkeilyä, kamppailulajeja ja uintia.

Helsingistä oon kotoisin.

M40

Vierailija
6/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haiset ulosteelle?

Vierailija
7/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:06"]

Oot mun unelmanainen. Fiksu, brunette ja urheilullinen. Naislääkäreissä on sitä jotakin.

Ite oon tumma lyhyt tukka, lihaksikas ja 183 pitkä. Alkoholin suhteen absolutisti. Huumeitakaan en käytä. Harrastan kuntosalia, lenkkeilyä, kamppailulajeja ja uintia.

Helsingistä oon kotoisin.

M40

[/quote]

Oletko homoseksuaali? Tarkoitatko unelmanaisella liukuvoiteen välittäjää?

Vierailija
8/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen nainen, nam!

Oot varmaan useimpien miesten mielestä "out of their league" eli saavuttamattomissa.

Vierailija
9/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:09"]Pitkähiuksinen nainen, nam!

Oot varmaan useimpien miesten mielestä "out of their league" eli saavuttamattomissa.
[/quote]

Vierailija
10/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt jumalauta tuo "miehet ei uskalla". Kai jokainen aikuinen nainen tajuaa itsekin ettei se pidä paikkaansa. Nolaatte itsenne noilla miesten nimissä kirjoittamillanne kommenteilla.

Misseillä, malleilla, laulajilla yms. on miehet. Jos ihan tavallinen tytöntyllerö ei saa miestä niin jonkinsortin mulkerohan se on. Vittumainen luonne, ilkeä, tyly, naama norsunvitulla jne. 

Vierailija
11/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vapaana työtön mies, jolla viina maistuu ja joka tykkää muutenkin ottaa rennosti. Ilmota jos kiinnostaa.

Vierailija
12/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tulee ekana mieleen, etten voisi koskaan kelvata lääkärinaiselle, vaikka oon itekin akateeminen. En tiedä miksi, ehkä muillakin on sama juttu

Vierailija
13/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! ajattlen, että kysymyksesi on aseteltu hiukan vastakkaisesti ajatellen omaa onneasi, MIksi sinä et tavoittele sitä jota haluat ? Ota ja ala elää rohkeammin niin löydät omannäköistä seuraakin :) Iloa kesääsi! 

Vierailija
14/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:20"]Mulle ainakin tulee ekana mieleen, etten voisi koskaan kelvata lääkärinaiselle, vaikka oon itekin akateeminen. En tiedä miksi, ehkä muillakin on sama juttu
[/quote]
Sama, luulen etten riittäisi. Lääkärit pariutuu keskenään.
t: DI

Vierailija
15/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:20"]

Mulle ainakin tulee ekana mieleen, etten voisi koskaan kelvata lääkärinaiselle, vaikka oon itekin akateeminen. En tiedä miksi, ehkä muillakin on sama juttu

[/quote]

Mikäs paskasäkki se sinä olet? 

Ja mistä vitusta sinä sen tiedät, että joku randomi muija on lääkäri jos näet sen jossain tilanteessa, jossa pokaaminen olisi mahdollista? Ei mene nyt läpi nämä itsetunnon kohotukset. 

Vierailija
16/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:20"]

[/quote]

Kyllähän toi lääkäri kelpaisi varmaan monellekin, mutta on luultavasti itse niin ronkeli ettei kuka tahansa kelpaakaan.

Vierailija
17/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rupeeppas ap vetelemään miesten hihoista, äläkä ole vaan saaliina.

Vierailija
18/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso peenis ja visa gold. Annatko puh numerosi ?

Vierailija
19/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole seksikkään näköinen? Tai et ole kovin naisellinen?

Vierailija
20/31 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vain hauska tai kiinnostava. Huonot sosiaaliset taidot/jännittäjä. Ei perusnätti ja kohtelias riitä miehille todellakaan suhteeseen, pitää olla jotain yhteistä puhuttavaa ja hyvää ajanviettoa keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän