Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö ottaa yhteyttä isän vanhempiin?

Vierailija
27.06.2015 |

Löysin toisen heistä Facebookista (:D?!)

He tuskin tietävät minun olemassaolosta koska isä on ollut minun elämässä mukana vaan pienten elareiden välityksellä. Ikinä en oo isää siis edes nähnyt, aikamoinen pissapää kyseessä. Viime vuosina olen menettänyt äitini vanhemmat, jotka olivat mulle hurjan rakkaita ja läheisiä. Hurjasti tekisi siis mieli ottaa yhteyttä heihin, mutta oliskohan se liian järkyttävää heille?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalla pojallani olisi lapsia haluaisin ehdottomasti tutustua heihin! Olet heidän lapsenlapsi :) Ota ihmeessä yhteyttä.

Vierailija
2/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:31"]Jos omalla pojallani olisi lapsia haluaisin ehdottomasti tutustua heihin! Olet heidän lapsenlapsi :) Ota ihmeessä yhteyttä.
[/quote]

Jotenkin vaan isän luonteen osaksi tietäen en tiiä oisko hekään erityisen miellyttäviä ihmisiä. Isä on kuitenkin ainoa lapsi joten saatan olla heidän ainoa lapsenlapsi... -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Entä he?

Vierailija
4/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:52"]Kuinka vanha olet? Entä he?
[/quote]

Oon hiukka yli 20. He ovat suht nuoria, veikkaisin 60-70. -Ap

Vierailija
5/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:52"]Kuinka vanha olet? Entä he?
[/quote]

[/quote]

60-70 ei ole nuori :'DDD

Vierailija
6/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isäsi on tunnustanut sinut vai pelkästään maksanut?

Mun appiukon pojantytär tunki täysi-ikäisenä innolla appiukon suosioon. Tyttö on appiukon ekasta avioliitosta syntyneen pojan tytär, jolla jo on kahdet isovanhemmat (isoäitinsä meni uusiin naimisiin ennen kuin appiukon lapsi oli täyttänyt vuotta, erokin tuli siksi, että rakastui jo ennen häitä toiseen) . Tyttö oli saanut selville, että appi oli varakas, mutta sitä hän ei tiennyt, että aikanaan ero oli tullut isoäidin takia, ei appiukon. Siksi vastaanotto ei ollut erityisen ilahtunut.

Joten miksi ihmeessä haluat tutustua ihmisiin, joilla ei välttämättä ole muuta kysyttävää kuin se, että tehtiinkö DNA-testi jo.

Vierailija
7/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:52"]Kuinka vanha olet? Entä he?
[/quote]

[/quote]

60-70 ei ole nuori :'DDD
[/quote]

On se parikymppisen isovanhemmaksi...........

Vierailija
8/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan rohkeasti yhteyttä, mitään et häviä vaikka he eivät haluaisikaan pitää yhteyttä, tyhjän saa pyytämättäkin. Mutta on kuitenkin mahdollista että haluaisivat tutustua omaan lapsenlapseensa.

Vierailija
9/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:04"]Siis isäsi on tunnustanut sinut vai pelkästään maksanut?

Mun appiukon pojantytär tunki täysi-ikäisenä innolla appiukon suosioon. Tyttö on appiukon ekasta avioliitosta syntyneen pojan tytär, jolla jo on kahdet isovanhemmat (isoäitinsä meni uusiin naimisiin ennen kuin appiukon lapsi oli täyttänyt vuotta, erokin tuli siksi, että rakastui jo ennen häitä toiseen) . Tyttö oli saanut selville, että appi oli varakas, mutta sitä hän ei tiennyt, että aikanaan ero oli tullut isoäidin takia, ei appiukon. Siksi vastaanotto ei ollut erityisen ilahtunut.

Joten miksi ihmeessä haluat tutustua ihmisiin, joilla ei välttämättä ole muuta kysyttävää kuin se, että tehtiinkö DNA-testi jo.
[/quote]

On ihan tunnustanut ja testit on aikanaan tehty. Ja miksi en haluais tutustua ihmisiin joilla VOI OLLA muutakin kysyttävää kun se että tehtiinkö DNA-testi jo? Kysymykseenki on vastaus valmiina. -Ap

Vierailija
10/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:04"]Siis isäsi on tunnustanut sinut vai pelkästään maksanut?

[/quote]

Miksi ajatella niin skeptisesti? Heillä todellakin voi olla muutakin kysyttävää ja sanottavaa. Tai voi olla olemattakin, mutta sitten ainakin ap tietää sen varmaksi.

Rohkeasti vain otat yhteyttä, jos he sinut tyrmäävät niin ainakin tiedät että asia on näin eikä tarvitse jossitella mielessä. :)

Vierailija
11/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:52"]Kuinka vanha olet? Entä he? [/quote] Oon hiukka yli 20. He ovat suht nuoria, veikkaisin 60-70. -Ap [/quote] 60-70 ei ole nuori :'DDD [/quote] On se parikymppisen isovanhemmaksi...........

[/quote]

Ja muutenkin.

Vierailija
12/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti nyt, ap! Oletko ihan varma, että olet löytänyt Facebookista oikeat henkilöt, siis isovanhempasi? Ennen kuin otat yhteyttä, ota selvää, ovatko löytämäsi henkilöt ne, joiksi heitä arvelet. Aina voi olla sekin mahdollisuus, että ovat isovanhempiesi nimikaimoja.

Et ole koskaan tavannut edes isääsi, mutta kuitenkin tuomitset hänet kovin sanoin, ruminkin. Eikö olisi parempi aloittaa isästäsi, jos hän on edelleen elossa. Sinulla on vain äitisi kertomus isäsi luonteesta. Mitäpä jos ensin loisit ihan itse oman käsityksesi ja kuvasi isästäsi. Hänen kauttaan sitten voisit ehkä tutustua myös isovanhempiisi.

Suinpäin ei pidä koskaan hyökätä toisten ihmisten elämään, vaan aina on oltava varautunut siihenkin, että heidän elämäntilanteensa on juuri nyt sellainen, ettei heidän tilanteensa kestä yhtään uutta "sukulaista". Lienen iältäni aika lähellä isovanhempiasi ja voin asettua mielessäni heidän asemaansa. Jos heillä ei ole mitään tietoa olemassaolostasi, olisi suora yhteydenotto heihin ehkä aikamoinen shokki. Joten harrasta ensin tarkempaa tutkimusta ja senkin jälkeen ole hienotunteinen. Maltti on valttia, muista se!

Vierailija
13/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:55"]

Rauhallisesti nyt, ap! Oletko ihan varma, että olet löytänyt Facebookista oikeat henkilöt, siis isovanhempasi? Ennen kuin otat yhteyttä, ota selvää, ovatko löytämäsi henkilöt ne, joiksi heitä arvelet. Aina voi olla sekin mahdollisuus, että ovat isovanhempiesi nimikaimoja.

Et ole koskaan tavannut edes isääsi, mutta kuitenkin tuomitset hänet kovin sanoin, ruminkin. Eikö olisi parempi aloittaa isästäsi, jos hän on edelleen elossa. Sinulla on vain äitisi kertomus isäsi luonteesta. Mitäpä jos ensin loisit ihan itse oman käsityksesi ja kuvasi isästäsi. Hänen kauttaan sitten voisit ehkä tutustua myös isovanhempiisi.

Suinpäin ei pidä koskaan hyökätä toisten ihmisten elämään, vaan aina on oltava varautunut siihenkin, että heidän elämäntilanteensa on juuri nyt sellainen, ettei heidän tilanteensa kestä yhtään uutta "sukulaista". Lienen iältäni aika lähellä isovanhempiasi ja voin asettua mielessäni heidän asemaansa. Jos heillä ei ole mitään tietoa olemassaolostasi, olisi suora yhteydenotto heihin ehkä aikamoinen shokki. Joten harrasta ensin tarkempaa tutkimusta ja senkin jälkeen ole hienotunteinen. Maltti on valttia, muista se!

[/quote]

Näin. Kuuntele ap ihmistä, joka on elänyt kauemmin ja saanut siinä sivussa ns. elämänviisautta.

Vierailija
14/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaava tilanne,mutta spermanluovuttaja isän vanhemmat ovat minut ehkä vauvana nähneet.Silti ei kiinnostanut,en ole ikinä nähnyt ja ainakin toinen heistä on jo kuollut.Toivottavasti "isäni" itki.

Vierailija
15/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap miettisin tarkemmin sitä, että miksi olet uskonut noin täysin äitisi sanat isästäsi? Et ole koskaan tavannut, mutta väität tietäväsi hänen luonteensakin? Toi kuulostaa katkeran naisen tarinalta joka on tahalteen vieraannuttanut lapsne isästään.

Toisekseen, vaikka isäsi olisikin ollut täys kusipää puoliso/poikaystävä äidillesi se ei tarkoita, etteikö hän haluaisi tavata sinua ja olla isä sinulle nyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä