Haluatko, että mies yllättää sinut?
Mitä olen suhteissani huomannut, että jos yllättää naisen niin heti epäillään pettämisestä.
Kommentit (14)
Esim. Siivoaa, tuo kukkia tai pistää deodoranttia kainaloon.
Ap
"Yllätä vaimosi, tee se Wuorion matolla."
Vierailija kirjoitti:
Ap
Perusjuttuja, ei nämä ole yllätyksiä normaalille ihmiselle.
Kyllä, erityisesti silloin kun olen iltamyöhällä lenkillä puistossa.
PS. Juoksutrikoiden alla mulla ei ole pikkareita
N44
MIeheni yllätti iviikonloppuna, se tuli aikasemin töistä kotiin ja oli toisen miehen kanssa makkarissa, nyt on kämppä tyhjä eikä edes autoa että pääsis kauppaan.
Joo, aina kun on tehnyt ruokaa ja vie roskapussin, mä pengon sen tossa ulkokuistilla, onko kortsuja, ehtikö pettämään samalla kun pilkkoi perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siivoa yllätykseksi? Ei, en halua. Haluan, että mies siivoaa osuutensa ihan siksi, että hän haluaa asua siistissä kodissa.
Deodoranttia kainaloon? Vain Porvoossa nainen yllätetään huolehtimalla omasta hygieniasta.
Yllätykset kuulostavat vähän niksikirjan tempulta, tee näin, niin naisesi ihastuu... En ymmärrä, mikä siinä yllättämisessä on se juju, kun harvoin kai toteutuu naisen toive, vaan ainoastaan miehen "näytös", jolla pitäisi sitten saavuttaa yhtä sun toista miehelle mieleistä, vapaa-iltoja, omia menoja, ym. Siis puhdasta kaupankäyntiä ja pelaamista? Hyväksikäyttöä ja suunniteltua "koiruutta"? Ei kai ihmissuhde, rakkaussuhde ole tällaista?
Ai yllättää siivoamalla? No huh. Kukkia en halua, dödöä voisi joskus pistää kainaloon minunkin ilokseni, mutta laittaa vain kun lähtee kylille.
Joo valitsen mieluummin ei yllätyksiä.
Minä yllätän vaimon aina aamulla niin, että läpsäisen häntä kullilla poskelle.
Mä en tykkää yllätys suunnitelmista, esim joku hotelliyö mihin en ole varautunut. Tai jotkut yllätysjuhlat olisi ihan kammottava ajatus. Ja tykkään siis hotelleista ja juhlista, haluan vain varautua niihin. Mut joku ylläri kukkapuska keskiviikon kunniaksi olisi ihan kiva.
Miten yllättää? Tottakai kotiin tuotu klamydia pääsee yllättämään.