Mies kulkee viileällä säällä t-paita päällä
Mua jotenkin häiritsee se, että mieheni kulkee nykyisin vallan t-paita päällä, huolimatta siitä millainen sää ulkona on. Hän sanoo, että kesällä käytetään t-paitaa, ja koska nyt on kalenterin mukaan kesä, hän ei muuta suostu pukemaan.
Eipä tässä mitään, ymmärtäisin jos ulkona olisi lämmin tai jopa helle, mutta mies kulkee t-paita päällä sateessa ja +10 asteen lämpötilassa. Samaan aikaan muilla ihmisillä on ainakin hupparit tai joku takki päällä, jopa molemmat. +15 asteessa pitkät housutkin lähtevät ja hän siirtyy käyttämään shortseja. Sään mukainen pukeutuminen ei siis sano hänelle mitään.
Välillä mua nolottaa, kun esim. kävelyllä, baarin/ravintolan terassilla istuen tms. mies on ainoa kevyesti pukeutunut ja muut ihmiset katsovat. Eilen illalla täällä meillä päin ainakin oli noin 11 astetta ja vesisateen määrä vaihteli tihkusta kunnon sateeseen. Ehei, t-paita eksyi silti päälle.
Mietityttää, että jos mies ei osaa omasta pukeutumisesta huolehtia, miten asia olisi lasten kanssa? Olemme vielä lapsettomia, mutta olemme puhuneet lasten hankinnasta. Pienillä lapsillahan lämmönsäätely on mitä on, ja heillä voi kesäisinkin olla pipo päässä ettei tule kylmä. Inhottaa ajatus, että mies pistäisi pelkän bodyn tms. päälle siinä 10-15 asteen läpötilassa koska "on kesä ja lämmin" :(
Kommentit (30)
Siis miehellä voi olla iho kananlihalla, mut ei suostu myöntämään että hänellä on kylmä. "Kun on kesä." AP
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:14"]
Kilpirauhanen voi myös tehdä tuota, itselle kun pamahti liikatoiminta päälle en käyttänyt takkia 15 asteen pakkasessakaan. Jos kaikki ok anna pukeutua niinkuin haluaa..
[/quote]
Hänen isällään on kilpirauhasen kanssa ongelmia (vajaatoimintaa tosin). Voivatko kilpirauhasongelmat olla perinnöllisiä? AP
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:22"]
Minulla on aina kesällä hiaton. Naiset ihailee, luipero miehet kunnioittaa ja antaa paikkansa esim. Kaupankassalla
[/quote]
HIHATON. Vitun idiootti!
Toisaalta syynä voi olla varmaan machoilukin. Miten vaan. AP
Auringossa tarkenee. Täällä on mittarin mukaan vain 15 astetta lämmintä, mutta istun toppi ja hame päällä terassilla auringossa oottelemassa kavereita ja hyvin tarkenee. On mulla laukussa huppari, mutta eipä sitä taida vielä hetkeen tarvita.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:22"]
Minulla on aina kesällä hiaton. Naiset ihailee, luipero miehet kunnioittaa ja antaa paikkansa esim. Kaupankassalla
[/quote]
HIHATON. Vitun idiootti!
[/quote]
Älä ny ku toinen on niin söpö, oikein miesten mies :D
Mitä ihmeellistä tuossa on,itse ihmettelen teitä vilukissoja, on takki päällä, kas kun ei pitkät kalsarit, hanskat, osalla talvipipo. Ihanaa, tuntea viileys iholla, painelen topissa ja shortseissa menemään, kukaan ei katso. Jos katsovat, NIIN MITÄ SITTEN...
Ikkuna auki pakkasilla, ihanaa, siinä kylmänsietokyky kasvaa. Mitä takilla tekee kesällä, ei mitään. Tuota en ymmärrä, että jollain on hanskat myös kesällä, ja balleriinoja ei voi käyttää. Voi käyttää. Menkää Intiaan, pois täältä vinkumasta. Kesä on peruttu.
Kyllä minunkin mies kulkee tuolla jo hihattomassa/t-paidassa ja saattaa silti olla ihan hiestä märkä, vaikka ei ole edes lihava tai huonokuntoinen vaan hänelle vain tulee kuuma helposti. Ihmettelee aina mua, kun on huppari tai nahkatakki päällä vielä siellä +15 asteessakin. Mun puolesta jokainen pukeutukoon niinkun parhaalta tuntuu. Joskus kyllä esim kaatosateessa lenkille lähtiessä kehotan miestä laittamaan hupparin päälle, mutta puolessa välissä lenkkiä huomaan sen olleen virhe, kun toinen hikipäissään repii sitä pois päältä :D
Se on Miehuuden osoittamista. Minulla oli kerran kollega, joka kulki takki leveästi auki myös 25 asteen pakkasessa ja huomautti siitä niille, jotka eivät huomanneet mainita asiaa. Oli ihan armeijan käynyt ja muutenkin fiksu mies, mutta pakkas- ja takkiasioissa hieman outo.