Missä kaikkialla käytätte maskia?
Minä kaupassa ym. sekä rappukäytävässä, jos joku alkaa käytävässä jutella. Silloin otan maskin taskusta. Yleensä juttelu nimittäin venyy minuuttien mittaiseksi.
Kommentit (50)
Vain silloin, jos on ihan pakko. Lääkärin vastaanotolla olen pitänyt ja lentokoneessa.
Kaupoissa, julkisissa tai muissa sisätiloissa en ole pitänyt enää viime kesän jälkeen, kun sain rokotukset.
Käytän maskia julkisissa, ruokakaupassa ja töissä ja siihen ei ole kenelläkään nokan koputtamista. En koe itseäni hysteeriseksi, "orjaksi", "lampaaksi" tai mitä nimityksiä nyt ikinä keksittekään.
Se, että käyttää maskia, ei tarkoita etteikö eläisi vapaasti tai normaalisti. Jotenkin huvittava ajatusmalli, että maskeissa olisi jotain epänormaalia ja että ne jotka käyttävät maskia olisivat jotenkin "kahlittuja" toisin kuin "vapaasti elävät" maskittomat.
En käytä enää missään. Mulle riitti. Keksikää joku uusi juttu jo.
Käytän ainoastaan lääkärissä, labrassa tai sairaalassa käydessä, jos siitä huomautetaan. Muuten en käytä maskia.
Kaikissa julkisissa sisätiloissa.
Käytän kaupoissa ja sitten jos erikseen jossain pyydetään, mutta en muuten muualla. Jos unohtuu niin sitten tietty ilman, kuten esim. tänään R-kioskilla. Tosin se oli vaan minuutin tai parin käynti.
Töissä ja julkisissa tiloissa. Ulkona, kotona ja kyläillessä olen ilman maskia.
Kaupassa ja töissä (suositus). Busseissa en ole käyttänyt aikoihin, vaikka suositus niissä onkin.
Bussikuskeilla itsellään ei ole maskeja juuri näkynyt.
Kaupassa. Ja töussä, jos etätöistä siellä käyn. Omalla työpisteellä ei tarvitse, mutta käytävillä tarvitsee.
Kuntosalilla ei kukaan käytä.
Rapussa en juttele kenellekään.
En ole pitkään aikaan käyttänyt maskia ja jos nyt joku alkais tarjoamaan maskia jossain sairaalassa vaikka niin kieltäytyisin. En diggaa niistä maskeista enää ihan yhtää.