Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi pilaa suhteen

Vierailija
27.06.2015 |

Voi tätä virutuksen määrää! Anoppi tuli viikonlopuksi käymään ja aina kun anoppi on kylässä, meille tulee tiitaa pienestä asioista ja hetken päästä kaivellaan kaikki vanhatkin riidat esille. Normaalisti meillä on vain pieniä erimielisyyksiä ja niistä selvitään nopeasti puhumalla yli. Nyt kun anoppi on kylässä, on taas sota käynnissä. Äsken oli jo tappelun toinen erä, nyt minä istun makkarissa ja itken silmät päästä ja mies on anopin ja lasten kanssa pihalla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Muutenkin tuo anoppi kohtelee minua kuin ilmaa eikä juurikaan minua noteeraa ollenkaan puheissa tai kun tulin tästä kotiin, niin ei edes tervehtinyt. 

Mikä siinä on, että aina nämä kaikki vanhatkin riidat tulee esille vaikka luulin, että ne olisi jo selvitetty miehen kanssa ajat sitten. Liekö anoppi sitten puheillaan saa miehen epäilemään valintaansa, koska anoppi ei minusta selkeästi pidä. Itse yritän olla kohtelias mutta suurempaa kontaktia en anoppiin saa. En millään jaksaisi tätä viikonloppua enää. Odotan taas innolla, että se lähtee täältä ja päästään taas normaaliin arkeen, ellei meillä ole jo ero vireillä ennen sitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa riidellä, kun on vieraita paikalla?

Vierailija
2/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi ja kysäse onko huomannut että aina on maailmansota käynnissä ku äitinsä tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi suhtautuminen tässä taitaa olla se ongelma. Mies on aikuinen, hän voi valita seisooko rinnallasi vaiko ryntää äitinsä helmoihin.

Vierailija
4/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaan tarvitaan kaksi, joten miksi ihmeessä haluat riidellä anopin aikana? Luulisi, että jos mies haastaa riitaa, niin anopin vuoksi olisi helppo leikkiä kuuroa tai ohittaa miehen sanomiset samantien. Vai inttääkö se sinulle ruokapöydässä niin kauan, että suutut?

Vierailija
5/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se päätös ettei anoppi teille tule, voitte nähdä muualla ja mies jalapset voivat viettää aikaa anopin kanssa ulkolna tai jossain muualla. Sinun ei tarvitse kestää jos se selvästi verottaa teidän suhdetta. Elä yritä kääntää kuitenkaan miestä inhoamaan äitiään. Vaikka olet ykkönen on tilanne miehelle vaikea.

Vierailija
6/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:49"]

Tee se päätös ettei anoppi teille tule, voitte nähdä muualla ja mies jalapset voivat viettää aikaa anopin kanssa ulkolna tai jossain muualla. Sinun ei tarvitse kestää jos se selvästi verottaa teidän suhdetta. Elä yritä kääntää kuitenkaan miestä inhoamaan äitiään. Vaikka olet ykkönen on tilanne miehelle vaikea.

[/quote]

Kodithan ei ole koskaan miesten koteja, he vain maksaa ne ja naiset päättää, saako ap:n tapauksessa täysiin riitaan puuttumaton anoppi tulla paikalle.

Vierailija
7/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano miehelle napakasti, että meillä on nyt vieraita, keskinäiset asiat selvitetään kahdestaan. Ja sitten et mene riitaan mukaan.

Vierailija
8/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi suhtautuminen tässä taitaa olla se ongelma. Mies on aikuinen, hän voi valita seisooko rinnallasi vaiko ryntää äitinsä helmoihin.

[/quote]

Tiedäthän että osalla huonolla itsetunnolla varustetuista naisista on tapana ihan itse luoda tilanne, jossa nyyhkitään ja odotetaan prinssin tulevan hyvittelemäöän osoitttaakseen kenen puolella hän on.

... sääliksi käy miestä.

Vierailija
9/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on anopin vika, että sinä ja mies riitelette vanhoista asioistanne?

Enpä ole ennen kuullut näppärämpää syyllisyydensiirtoa!

Vierailija
10/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat uudestaan ja uudestaan miehen valitsemaan joko sinut tai äitinsä, vaikka hän jo kerran valitsis sinut. Siitähän tuossa on kyse. Fiksumpi nainen käyttäytyisi kuin anoppi olisi toivotuin vieras eikä keksisi koko ajan syytä tiuskia miehelleen.

Vierailija
11/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sanoa anopille, että käyttäytyy kuin aikuisen kuuluu tai lentää helvettiin?

Vierailija
12/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:49"]Tee se päätös ettei anoppi teille tule, voitte nähdä muualla ja mies jalapset voivat viettää aikaa anopin kanssa ulkolna tai jossain muualla. Sinun ei tarvitse kestää jos se selvästi verottaa teidän suhdetta. Elä yritä kääntää kuitenkaan miestä inhoamaan äitiään. Vaikka olet ykkönen on tilanne miehelle vaikea."

Ei kait nainen voi yksin päättää, sillä koti lienee yhtä paljon miehen ja lasten, kuin naisenkin.

Vierailija
13/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Tiedäthän että osalla huonolla itsetunnolla varustetuista naisista on tapana ihan itse luoda tilanne, jossa nyyhkitään ja odotetaan prinssin tulevan hyvittelemäöän osoitttaakseen kenen puolella hän on.

... sääliksi käy miestä.

[/quote]

No mutta eihän miehen tarvitse äitiään tavata, jos äiti on tuollainen nyyhkivä prinsessa, joka odottaa prinssin (poikansa ) pelastavan.

Vierailija
14/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:56"]

Kannattaisko sanoa anopille, että käyttäytyy kuin aikuisen kuuluu tai lentää helvettiin?

[/quote]

Niin, kannattaa olla ilkeä miehen äidille siinä vaiheessa, kun riitelee miehen kanssa. Sitä on aika äkkiä ilman sitä kotia itsekin.

Vierailija
15/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti olla riitelemättä mutta ei se minunkaan viikonlopun pituinen mökötys tai puhumattomuus ole oikein hyvä idea. Riidat alkaa yleensä ihan pienestä jutusta, kuten tänään sanoin, että haluan lähteä seuraavana vapaa päivänä shoppailemaan ja tarvitsen auton. Yht äkkiä en siis en halua viettää vapaa päivillä aikaa lasten kanssa enkä leiki heidän kanssaan. Minä olen kotona lähes kaikki vapaa ajat, kavereilla käyn lasten kanssa, koska heillä saman ikäisiä lapsia.msanoin myös miehelle, etten minä ole mikään lasten viihdyttäjä, lapset osaa leikkiä itsekseen, ovat sen verran isoja ja minun tehtävä on huolehtia perustarpeista ja olla ÄITI joka rakastaa ja rajoittaa tarvittaessa. Mies itse haluaa kuljettaa lapsia puistoon ja uimaan jne. ja koska minä en koe tarpeelliseksi olla joka päivä keksimässä lapsille viihdykettä, olen laiska. Minusta lapset saavat joskus olla tylsistyneitä ja leikkiä omalla kotipihalla, jos vanhempi ei syystä tais toisesta vie lapsia puistoon. Varmasti anoppi syöttää näitä ajatuksia miehelle... Vai alankohan olla jo vainoharhainen... ap

Vierailija
16/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:58"]

[/quote]

... sääliksi käy miestä.

[/quote]

No mutta eihän miehen tarvitse äitiään tavata, jos äiti on tuollainen nyyhkivä prinsessa, joka odottaa prinssin (poikansa ) pelastavan.

[/quote]

Tässä taitaa nyt miniä olla se nyyhkivä osapuoli, joka ei saa riittävästi huomiota

Vierailija
17/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:56"]

[/quote]

Niin, kannattaa olla ilkeä miehen äidille siinä vaiheessa, kun riitelee miehen kanssa. Sitä on aika äkkiä ilman sitä kotia itsekin.

[/quote]

Käsitin, että anoppi provosoi aina nämä tilanteet. Ymmärsinkö oikein? Oma anoppini ainakin on tällainen.

Vierailija
18/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaisko sanoa anopille, että käyttäytyy kuin aikuisen kuuluu tai lentää helvettiin?"

Minkä ihmeen takia vieraalle  ja vielä miehen äidille pitäisi sanoa, että lentää helvettiin, eihän ap. edes riitele anoppinsa kanssa, vaan miehensä ja vielä iänikuisista asioista. Ap. kertoo itkevänsä mh ja mies ja anoppi viettävän aikaansa lasten kanssa ulkona ja anoppi ei näytä välittävän parin riidoista tuon taivaallista, joka kuulostaa ihan fiksulta, kun ei sekaannu asioihin.

Kyllä nyt ap. haukkuu aivan väärää puuta, ainakin otsikon perusteella.

Vierailija
19/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:58"]

[/quote]

... sääliksi käy miestä.

[/quote]

[/quote]

Tässä taitaa nyt miniä olla se nyyhkivä osapuoli, joka ei saa riittävästi huomiota

[/quote]

Vai onkohan sittenkään. Nää tällaiset anopit on niin nähty.

Vierailija
20/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole anopille mitään tiuskinut, yrittänyt olla mahd. neutraali. Tekomukavaksi en ala, jos minua kohdellaan kuin ilmaa. Enkä vaadi miestä valitsemaan minun ja äitinsä välillä. Anoppi on kuitenkin miehelleni tärkeä ja hyvä mummu lapsille. Kai meillä on jotain selvittelemättömiä asioita piilossa, jotka anopin tulo vaan tuo pinnan alle... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan