Jee meillä on paras hallitus ikinä! Tuki korotettiin 17 euroa
17 euroa lisää liksaa kuukaudessa. Kylven rahassa, kuten roope-setä kohta.
Kommentit (17)
Minäpä sain tuhansien eurojen verovähennyksen! terveisin. Rika.
Luulisi olevan iloinen asia, kun tuki nousee.
Joku lapsiperheiden tuki? Siinä tapauksessa ei ihmetytä tuo ap:n kiittämättömyys. Mulle tuo olisi iso raha yksineläjänä, joka elää työttömyyskorvauksella ja toimeentulo- ja asumistuella.
Minäpä sain 192 000 euroa, revi siitä! :DD
Vierailija kirjoitti:
Löydätkö jotakin negatiivista aloituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Joku lapsiperheiden tuki? Siinä tapauksessa ei ihmetytä tuo ap:n kiittämättömyys. Mulle tuo olisi iso raha yksineläjänä, joka elää työttömyyskorvauksella ja toimeentulo- ja asumistuella.
Se riittää hyvin, jos et polta ja juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt taida ymmärtää sarkasmia. Sen ymmärtäminen on muuten jonkinasteinen älykkyyden merkki, ettähhh. . . . .
häh. mikä on sarkasmi, jotain syötävää vai, mitä voi ostaa 17 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Missä kohtaa olen sanonut, ettei riitä? Tai että poltan ja juon? Oletko ihan sekaisin vai muuten vajaa? Toteain vain, että itse olisin tyytyväinen 17€ korotukseen, koska se on minulle iso raha.
Sinulla taitaa olla ymmäryksessä vikaa? Jos ei polta tai juo, kyllä sun rahasi riittävät helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt taida ymmärtää sarkasmia. Sen ymmärtäminen on muuten jonkinasteinen älykkyyden merkki, ettähhh. . . . .
häh. mikä on sarkasmi, jotain syötävää vai, mitä voi ostaa 17 eurolla?
Sillä saa yksinäinen ihminen 'lähes' monen viikon ruuat, tälläisen viestin kansanedustajamme Kokoomuksen Sari Sarkomaa on lähettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Missä kohtaa olen sanonut, ettei riitä? Tai että poltan ja juon? Oletko ihan sekaisin vai muuten vajaa? Toteain vain, että itse olisin tyytyväinen 17€ korotukseen, koska se on minulle iso raha.
Sinulla taitaa olla ymmäryksessä vikaa? Jos ei polta tai juo, kyllä sun rahasi riittävät helposti.
Kukaan ei ole maininnut rahojen riittämättömyydestä mitään, on ihan omaa keksintöäsi. Että kenellähän tässä on ymmärryksessä vikaa. . . .
Jaa. Mikähän tuki on kyseessä.
Lapsiperheiltä viedään työttömyyskorvauksissa, annetaan asumistuessa ja ilmeisesti lapsilisissä. Kaksi antoa korvaa työttömyystuessa viedyn. Mutta lapsilisiä maksetaan kaikille lapsiperheille.
Ja odotettavissa on erilaisten maksujen korotuksia... varmaan kaupunkiliikenteen bussippujen hinnat nousevat, ruoka jatkaa kallistumistaan. Mutta huom Orpo on luvannut ettei bensan hinta nouse...
Ja jatkossa jokainen vastasyntynyt saa osakesäästötilille alkupääomaa valtiolta.
Ai sä sait 17 e... jossakin se otetaan sulta pois.
Kyllä se on monen viikon ruokaraha. Nyt ja varsinkin jatkossa.
Onneksi hallitus antoi meille yksityisten lääkäriasemien käyttäjille 335 miljoonaa lisää tukea.
Mihin se korotus tuli? Onko jokin tuki kokenut korotuksen nyt? Vai puhutko tulevasta?
Lääkekuluihin tulossa 27 euron korotus... omavastuuseen vai;
Tuon hallituksen tekemistä päätöksisyä yksikään ei ole vielä voimassa, joten et sinä mitään vielä ole saanut. Vasta ensi vuonna!
Kansanedustajat kähmivät itselleen lisää 500€:a palkkiota. Niin, voisi luulla että vuodessa, mutta että 500€
lisää kuukaudessa ennestään jo vähintään 7000€/kk palkkion päälle. Pöyristyttävää.
Mikä tuki?