Päiväkoti työpaikkana?
Kommentit (8)
Onko paikalla päiväkodin työntekijöitä? Tosi vähän googlettamalla mitään löytyy.
Itse olen viihtynyt, tosin vasta alle 5v työkokemusta.
Olen ollut 4 päiväkodissa töissä ja ainoastaan yhdessä en viihtynyt työkaverin takia, joten joudun lopettamaan sen määräaikaisen suhteen kesken.
Itselleni tärkeitä ovat tiimin jäsenet ( usein toinen lh ja lto) ja johtaja. Lapset ovat aina ihania.
Omalla kohdalla ei tunnu fyysisyys, enempi henkinen puoli on itselläni rasituksella jos kohdalle osuu vaativat vanhemmat/lapsi.
Jos olet luova ja et turhan vakava niin sovit alalle
Suosittelen :)
Mieti niin, miltä tuntuisi hoitaa yksin kahdeksaa vilkasta lasta yhtä aikaa :) koko ajan saa olla valppaana, toistaa samoja asioita ja varsinkin se melu on stressaavaa kun 20 lasta samassa tilassa.
Olen aika rento ja humanistinen tyyppi. Luulen että työ voisi olla Juri oikea minulle. Rakastan lapsia, olen empaattinen ja sosiaalinen.
Mulla on myös hyvä stressinsietokyky ja nautin kun on hulinaa ympärillä. :)
-ap
Stressinsietokyvyn pitää olla hyvä. Muuten sinusta tulee hankala työkaveri. Vaatii tietyn tyyppisen ihmistyypin.
En tykännyt, joitakin sijaisuuksia tein, mutta väärä ala mulle. Liian meluista, liian laitosmaista, liikaa naisia nokittamassa toisiaan. En jaksanut innostua jatkuvasta napinasta lapsille, enkä oikein jaksa uskoa yhteen ainoaan oikeaan tapaan kasvattaa.