Miesystäväni laittoi ihanan rakkausrunon whatsappiin :)
Ei ole mikään runomies, mutta näki että ajatuksella oli saanut aikaan ihanan ja hieman kömpelön tunnustuksen näin ystävänpäivänä ❤😉
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Miltä AP:tä pitää puolustaa henkeen ja vereen? Elämäsi kuulostaa melko raffilta.
Se on sellainen sanonta vain. Mutta esim. kun kuljetaan pimeällä räyhäävän nuorisojoukon ohi, pitää huolen että minä en kävele heidän vierestä vaan on siinä välissä. Tuollaista pientä ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Vastahan mä sen löysin 😅. Ei aarretta jätetä. Helmi mieheksi, empaattinen ja vahva samaan aikaan. Puolustaa mua henkeen ja vereen.
Tuosta kannattaa pitää kiinni. Empaattinen mies on yhtä harvinainen kuin vesi Saharassa.
Höpö. Noin se narsistin rakkauspommitus alkaa. Kohta oot mustelmilla.
Voin vakuuttaa ettei ole. Nimittäin on kokemusta aidosta narskusta, on kuin yö ja päivä. Jos olisi aito narsku ei runoon olisi käytetty aikaa ja saatu aikaan tuo kömpelö ihana viritys. Ei. Narsku olisi kopsannut runokirjasta jonkin ja esittänyt omanaan.
”Nimittäin on kokemusta aidosta narskusta” yllätys, eiköhän tämäkin paljastu narsistiksi ennen kesää.
Vierailija kirjoitti:
”Nimittäin on kokemusta aidosta narskusta” yllätys, eiköhän tämäkin paljastu narsistiksi ennen kesää.
Ei. Virheistä oppii. Korjaan, että oli oikeasti psykopaatti.
Mullekki jostain oma romanttinen runomies, kiitos.
Oliko kantasuomalainen mies? Kyselen vaan kun omat Suomi ukot ei ossoo.
Julio Iglesiasin siirappimainen biisi.
https://lyricstranslate.com/sv/llegaste-mi-vida-you-came-my-life.html
Mies taitaa olla oikein patinoitunut runomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Vastahan mä sen löysin 😅. Ei aarretta jätetä. Helmi mieheksi, empaattinen ja vahva samaan aikaan. Puolustaa mua henkeen ja vereen.
Jopa niin, ettei muut miehet saa tulla metriä lähemmäs, tai edes katsoa...
Nämä kuuluu kirjoittaa kynällä paperille, ei jatkoon!
Kunpa miehet tajuaisivat että naiselle on niin ihanaa kun joskus tulee kotiin kukkapuskan kanssa tai muistaa jotenkin ihanasti viestillä. Mutta ei suurin osa hiffaa.
Tuo on vain alkuhuumaa. Kyllä se ero vielä tulee. Pian huomaat olevasi satimessa ja myöhemmin turvakodissa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vierailija kirjoitti:
Oliko kantasuomalainen mies? Kyselen vaan kun omat Suomi ukot ei ossoo.
Osaa kumminkin. Aamulla lehteä hakiessa tartinoitiin aamuvirkun linnun kanssa:
käpytikka seinään kolon
nakutti omaan tahtiin
muistutti kevään tulosta
tiinuun ainekset sahtiin
sekoitan niin saan hyvän olon
Vierailija kirjoitti:
Kunpa miehet tajuaisivat että naiselle on niin ihanaa kun joskus tulee kotiin kukkapuskan kanssa tai muistaa jotenkin ihanasti viestillä. Mutta ei suurin osa hiffaa.
Tämä! Minä kirjoitin kerran runokirjan(!), ja mies ilmoitti, että olen ”stereotyyppinen” 🤷🏻♀️
Se kirjoitti:
Tuo on vain alkuhuumaa. Kyllä se ero vielä tulee. Pian huomaat olevasi satimessa ja myöhemmin turvakodissa
En ole menossa naimisiin. Kyseessä aikuisten ihmisten kypsä suhde jossa asutaan erillään, molempien tahdosta näin. Sori, että romutin sun turvakotiunelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Miltä sinua pitää puolustaa? Ja oikein verissä päin.
Se kirjoitti:
Mitä olet käynyt läpi kun noin katkera? Säälin sinua.
Tässä runo kaikille, jotka ap:lle kateellisia. Kuvitelkaa, että juuri teille:
Pysäytit minut,
saat ajatukseni
pyörimään
väärään suuntaan
oikealla tavalla.
Hyvää ystävänpäivää
maailmani kauneimmalle naiselle
- mies sivusta
Höpö. Noin se narsistin rakkauspommitus alkaa. Kohta oot mustelmilla.