Miksi monella hoikallakin naisella on sellainen "vatsapussukka"?
siis alavatsassa sellainen pieni pömppis, vähän kuin olisi raskauden alkuvaiheilla??
Kommentit (73)
Se riippuu ihan geenilotosta. Osalla ne vähäisetkin kilot vaan voi tulla epäesteettiseen paikkaan kun taas toisella(sama rasva% ja lihas% ja luusto) ne voi olla vaikka rinnoissa tai perseessä ja käsissä eikä sitö pömppöä ole.
Juuh. Vähän voisi katsoa mitä syö.
Mullakin on sellainen, en tosin aio siitä stressiä ottaa koska omasta mielestäni se on vaan seksikäs. Olen kyllä suht fitissä kunnossa muuten ja syön oikeasti terveellisesti, mutta en halua liiallisuuksiin tiputtaa rasvaprosenttia jolloin tuon pömpön saisi pois. Makuja on monia, omaan ihanteeseen istuu se että massu tulee juuri ihan alavatsasta silleen vähän kaareutuvasti ulos.
Menkkoja ennen turpoaa kyllä oikeasti ihan omiin sfääreihinsä tuo pömppö, jopa niin että yhdet lempparifarkkuni jotka muuten istuvat kuin hansikas ei mene tuohon aikaan kuukaudesta jalkaan... :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:14"]Anatomiaa, anatomiaa.
[/quote] kaikki alastonmallia piirtäneet tietää että se kuuluu naisen anatomiaan.
Olette ihan pihalla naiset kun mietitte miten sen saa pois kun se kuuluu naisen anatomiaan. T: mies
Ohhoh näin paljon vastauksia eikä yhtään oikeaa.
Tämä naistyypillinen söpö ominaisuus johtuu siitä että (eteen kallistunut) kohtu painaa suolistoa ja vatsanpeitteitä ulospäin.
Kohtupömppis.
Ei se ole pussukka. Se on masu :)
Vaimollakin on sellainen, tykkään kuin hullu puurosta :)
Ennenvanhaan kun tehtiin päivät ruumillista työtä, ei silti oltu kuin lehtien kansikuvanaiset. Ei ollut sixpackeja eikä "työstörakoja".
Ei, vaikka lihaskunto saattoi olla hyväkin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:14"]Anatomiaa, anatomiaa. [/quote] kaikki alastonmallia piirtäneet tietää että se kuuluu naisen anatomiaan.
[/quote]
Se kuuluu treenaamattoman naisen anatomiaan*
Mulla esim ei ole, koska lenkkeilen paljon ja katson syönmistäni.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:57"]
Mun mielestä on mielenkiintoista että nykymaailmassa naisilta vaaditaan juuri niiden asioiden piilottamista/poistamista, jotka meille on luonto määrännyt. Mietin tätä joskus.
Kuten tämäkin, biologia määrää naiselle luontaisia rasvankertymispaikkoja ja "yhteiskunta" määrää litteää vatsaa, hoikkia reisiä ja pullottavaa, ei leveää, peräsintä.
Eli naisen tulee olla juuri päinvastainen, mitä biologia määrää.
Onko miehillä mitään samankaltaista? Miehiltä ei vaadita mitään luontaisten ominaisuuksien kanssa ristiriidassa olevaa ulkoista olemusta. Lihastakin miehen on luontaisesti helpompi kasvattaa. Tuleeko teille mieleen joku vastaava juttu miehillä?
Tulisipa miesten tissit muotiin. Lihaksikas vartalo ja manboobsit. Siinä olisi kolmijalkaisillekin pohdittavaa.
[/quote]
Kyllä naisen on täysin yhtä luonnollista olla solakka ja timmissä kunnossa kuin miesten. Se tulee siitä, että liikkuu ja rasittaa lihaksiaan. Nykyaikana vaan harva nainen tekee mitään lihaksistoa rasittavaa. Kyllä biologisesti nainenkin on luotu juoksemaan, kiipeämään jne. Vastahan tästä julkaistiin artikkeli, jonka mukaan miehet tuntevat vetoa naisen lihaksikkaaseen (muodokkaaseen) takapuoleen, koska se kertoo viestii nopeudusta ja ketteryydestä.
Miesten lihakset kasvavat suuremmiksi kuin naisten, kyllä. Mutta kyllä nainenkin saa timmin vartalon ihan samalla treenimäärällä kuin mies. Ei miehellekään lihakset kasva salilla kevyillä painoilla ilman kipua vähän himputellessa. Jos luonnollista muotoa haluaa, kannattaa kokeilla vaikka mäkijuoksua. Se on biologisesti täysin lajinmukaista toimintaa ja vahvistaa juuri vatsalihaksia ja alaraajoja.
[/quote]
Liikun tasan joka päivä! Pyöräilen vähintään neljä kertaa viikossa 50 min, käyn tunnin (10km) lenkillä 3 kertaa viikossa ja salilla 3 kertaa viikossa ja yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, enkä kuluta melkeen yhtään alkoholia, slti minulla on pienet jenkat, läskiä sisäreisissä ja selluliittia. Minua niin rasittaa mehet, jotka eivät tajua kuinka paljon vaikeampaa nasten on laihtua luontaisesti suuremman rasvaprosentin takia. Miehet saa syödä niin paljon enemmän, kun naisten pitää kituuttaa itseään päivästä toiseen salaatilla ja pidättäytyä kaikesta hyvästä. Kuten huomaat minua vituttaa huomattavasti, kun en vaan laihdu niin millään...
Mulla on sellainen pussukka, raskaudet venytti vatsalihakset pysyvästi erilleen. Oon muuten aika timmi, treenaan 5 kertaa viikossa (3 salilla, 2 juoksua). Mutta maha vaan roikkuu.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:13"]Ulkoneva kohtu
[/quote]
Tämä voi hyvinkin olla selitys. Itselläni on kohtu taaksepäin kallellaan eli selkää kohti, eikä pömppöä ole.
Ulkoneva kohtu