Minua ainakin stressaa, kun töissä yksi, jonka kanssa pitää joskus puhua, on myrkyllisen negatiivinen. Miten te olette suhtautuneet?
Minä olen ollut oma positiivinen itseni, mutta hänen kohtaamisestaan tulee aina outo fiilis, jopa paha mieli. Miten joku voi olla niin negatiivinen kaikessa...
Kommentit (23)
Olen muutaman kerran joutunut olemaan töissä tuollaisen ihmisen kanssa. Ammattiini kuuluu vuorotyö, ja valitettavasti minut palkataan aina vain määräaikaiseksi, joten koen, että keinoni pärjätä moisten ihmisten kanssa ovat heikot, he kun yleensä ovat aina vakituisia.
Nuorempana joustin ja mietin mikä minussa on vikana, mutta edellisessä määräaikaisuudessa saikutin sen sijaan suosiolla, jos inhottavan työkaverin kanssa meinasin kahdestaan samaan vuoroon joutua. Oli vain muutaman kuukauden pätkä eikä toiveita jatkosta, ja lisäksi Itselläni oli haasteita yksityiselämässäni (tuore ero), joten en todellakaan aikonut menettää mielenterveyttäni siksi, että joku vielä inhosi minua työpaikallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan siitä joka päivä herjaavia viestejä vaahtopallot pöksyissä aihe vapaalle.
Kerjään muilta sääliä kun Irmeli on paha paha ihminen joka silkkaa pahuuttaan kiusaa minua kilttiä ja ahkeraa työntekijää, joka notkuu koko päivän palstalla haukkumassa muita.
Jaxuhalit.
Et taida olla onnelinen ihminen. Olen pahoilani puolestasi.
Juu noita myrkkytyyppejä on siellä täällä, osa hyökkääviä. Älä anna ainakaan laskea "myrkkyä" sinuun. Voiko hän laittaa tiedot sähköpostilla sinulle vai pitääkö olla neutraali siinä tilanteessa kun asioi. Riippuu kuinka ikävä tyyppi on, että pitäisikö sinun kokonaan välttää häntä ja tehdä ratkaisuja sen mukaan elämässä.