IL: "Tuhannet huomasivat häiriöitä kuukautisissa koronarokotteen jälkeen – tuoreet tutkimukset vahvistamassa"
Valtamedia on alkanut viimein uutisoimaan kuukautishäiriöistä. Tämäkin oli foliohattuilua vielä jonkin aikaa sitten. Naisia vähäteltiin ja heille naureskeltiin. Nyt alkaa olla sen verran paljon ilmoituksia, että on ollut pakko uutisoida. 15 prosenttia kaikista ilmoitetuista haitoista on ollut kuukautishäiriöitä. Se on aika paljon.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f7b14362-0364-4f47-aad6-39277…
Kommentit (771)
"Koronarokotteiden ja kuukautishäiriöiden yhteyttä on nyt selvitetty kansainvälisissä tutkimuksissa. Tutkimuksissa on saatu naisten havaintoja tukevia tuloksia: koronarokote voi häiritä kuukautiskiertoa.
Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimeaan on jätetty tähän mennessä noin 3500 haittavaikutusilmoitusta kuukautiskierron häiriöistä koronarokotuksen yhteydessä.
– Ilmoituksia on tullut laidasta laitaan. On raportoitu, että kuukautiset ovat jääneet joksikin aikaa pois. Toisaalta on tullut ilmoituksia käytännössä jatkuvasta vuodosta sekä runsaista tai hyvin kivuliaista kuukautisista, Fimean ylilääkäri Maija Kaukonen kertoo.
Yhteensä koronarokotteita koskevia haittavaikutusilmoituksia on tähän mennessä tehty noin 24 000 ja 3500 ilmoitusta näistä on koskenut kuukautishäiriöitä, eli vajaat 15 prosenttia ilmoituksista. Ilmoituksista on käsitelty runsaat 7000, ja tarkempaa käsittelyä odottaa 16 900."ei
On aika olematonta oireilua, jos pelkillä kuukautishäiriöillä pääsee eikä kuole tukehtumalla.
Muistan, kun täällä oli keväällä ja kesällä se pitkä rokotekeskustelu, johon osallistui päivittäin rokotelobbareita. He tyrmäsivät täysin tämän mahdollisuuden ja kuukautishäiriöistä kertovat saivat heiltä haukut niskaan. Nämä kyseiset henkilöt häipyivät palstalta syksyn edetessä.
Vierailija kirjoitti:
On aika olematonta oireilua, jos pelkillä kuukautishäiriöillä pääsee eikä kuole tukehtumalla.
Sairastin äskettäin omikronin rokottamattomana. Oli 37,2 yhtenä päivänä ja tukkoisuutta poskionteloissa 3 päivää tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö lykitte näitä piikkejä lapsillenne kun ei tiedetä aiheuttaako lapsettomuutta?
Saati sitten raskaana ollessa? Jotkut ottaa 3 piikkiä odotusaikana. Millaiset vaikutukset sillä on sikiön hedelmällisyyteen? Tyttöjen munasolut kun muodostuvat jo kohdussa. Tähän ei saada vastausta vielä aikoihin.
Niinpä. Menee vielä sellaiset 20 vuotta ennen kuin alamme saadaan tietoa siitä miten rokotteet ovat vaikuttaneet hedelmällisyyteen. Hyvä tietenkin olisi ettei mitenkään mutta eihän nuo kuukautishäiriöt ja muut ilmitulleet oireet ainakaan hyvää lupaa.
SOTE-ala on naisvaltainen, ja meidät pakotetaan rokotteet ottamaan, (ethän pliis tule nyt kommentoimaan ettei mitään pakkoa ole olemassa) itsellä tuli kuukautishäiriöitä. Rokotevelvoite ei kestä päivänvaloa.
T. Sh
Joo suoraan sanottuna otti todella päähän etenkin miesten painostus tässä asiassa. Olen nuori nainen ja kamppailin vuosia vaikeiden kuukautisten kanssa, kunnes löysin luonnolliset keinot saada ne tasapainoon. Olen saanut haittoja ennen muun muassa Buranasta ja pillereistä kuukautisten aikana. Olen siinä iässä, kun usein aletaan miettiä lapsen saamista. Triggeröi ihan älyttömästi miesten syyllistäminen ja painostaminen. Mä en ole edes riskiryhmää miltään osin.
Vierailija kirjoitti:
SOTE-ala on naisvaltainen, ja meidät pakotetaan rokotteet ottamaan, (ethän pliis tule nyt kommentoimaan ettei mitään pakkoa ole olemassa) itsellä tuli kuukautishäiriöitä. Rokotevelvoite ei kestä päivänvaloa.
T. Sh
Ei todellakaan kestä. Samaan aikaan käytetään koronapositiivisia hoitajia maskien kanssa potilastyössä vanhustenhoidossa kun pakotetaan ottamaan rokote joka ei tehoa kovin hyvin. Sillä perusteella että ei sitten tartuta potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Joo suoraan sanottuna otti todella päähän etenkin miesten painostus tässä asiassa. Olen nuori nainen ja kamppailin vuosia vaikeiden kuukautisten kanssa, kunnes löysin luonnolliset keinot saada ne tasapainoon. Olen saanut haittoja ennen muun muassa Buranasta ja pillereistä kuukautisten aikana. Olen siinä iässä, kun usein aletaan miettiä lapsen saamista. Triggeröi ihan älyttömästi miesten syyllistäminen ja painostaminen. Mä en ole edes riskiryhmää miltään osin.
Ja yhtäkään piikkiä en siis ottanut, koska ei todellakaan kiinnosta ottaa riskiä, sekoittuuko menkat noista vai ei. Ja taas olisin lähtöpisteessä. Kun on saanut kuukautiset helpommiksi, niin sitä arvostaa sen verran paljon, ettei halua ottaa riskejä asian suhteen.
Tuhannet huomasivat, näistä osalla olisi tullut kuukautisiin satunnaisia häiriöitä ihan muutenkin, vaikkei olisi mitään rokotusta, osalla johtuu varmasti siitä, että stressasivat, tuleeko vai ei häiröitä, ja osalla sitten oikeasti syynä rokote. Sen sijaan miljoonilla naisilla ei tullut mitään häiröitä. Pitäisin aika minimaalisena haittavaikutuksena sitä, että vuoto on hetken aikaa alle promillella naisista vähän seikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vai painostiko yhteiskunta/media ja murruit? Se osoittaa mielenheikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun täällä oli keväällä ja kesällä se pitkä rokotekeskustelu, johon osallistui päivittäin rokotelobbareita. He tyrmäsivät täysin tämän mahdollisuuden ja kuukautishäiriöistä kertovat saivat heiltä haukut niskaan. Nämä kyseiset henkilöt häipyivät palstalta syksyn edetessä.
En tiedä ketkä ovat sinun arvioissasi rokotelobbareita, mutta on kyllä ihan vanhaa tietoa, että sekä virustautien, että rokotteiden aiheuttama immuunivaste voivat kuukautisiin väliaikaisesti vaikuttaa. Ei ole koskaan ollut mikään vakava asia. Ei esim. vaikuta hedelmällisyyteen, niinkuin nytkin on useissa tutkimuksissa todettu. Keskimäärin vaikutus kuukautisten kestoon pari päivää. Aina toki löytyy poikkeaviakin tapauksia, mutta vakavasta ongelmasta ei ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tuhannet huomasivat, näistä osalla olisi tullut kuukautisiin satunnaisia häiriöitä ihan muutenkin, vaikkei olisi mitään rokotusta, osalla johtuu varmasti siitä, että stressasivat, tuleeko vai ei häiröitä, ja osalla sitten oikeasti syynä rokote. Sen sijaan miljoonilla naisilla ei tullut mitään häiröitä. Pitäisin aika minimaalisena haittavaikutuksena sitä, että vuoto on hetken aikaa alle promillella naisista vähän seikaisin.
Mika Rämet kakkonen saapunut mukaan keskusteluun. Vähättelyä asian vakavuuden suhteen. Ihme kun et sanonut että häiriöt johtuu helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastin äskettäin omikronin rokottamattomana. Oli 37,2 yhtenä päivänä ja tukkoisuutta poskionteloissa 3 päivää tämän jälkeen.
Minä sain viime kuussa kolmannen rokotteen ja viimeisimmät kuukautiseni kestivät 3 tuntia edellisiä pidempään.
Nuo piikit on täysi floppi, ihmiskunta on osoittautunut järkyttävän typeryytensä tällä piikkipakotuksella. Mitään hyötyä noista piikeistä ei tunnu olleen, haittoja senkin edestä.
Vuotavalla "rokotteella" massapiikitys on täysin järjetöntä.
Tuon piikin olisi pitänyt kohdistua ainoastaan riskiryhmille ja heillekin vain täysin vapaaehtoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai painostiko yhteiskunta/media ja murruit? Se osoittaa mielenheikkoutta.
En minä ottanut yhtäkään piikkiä enkä tule ottamaan. Otti vain todella aivoon joidenkin miesten täysi ymmärtämättömyys tätä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Rokote on TUTKITTU, TURVALLINEN ja TEHOKAS. Käsi voi vähän tulla kipeäksi. Piste.
Toki voi tulla harvinaisia muitakin haittoja, mutta aina ennen myyntilupaa pitää osoittaa, että hyödyt ylittävät selvästi haitat. Maailmanlaajuisestihan rokotteet ovat säästäneet miljoonittain ihmishenkiä. Myös nuorten ja nuorehkojen henkiä.
Vierailija kirjoitti:
T. Sh
Mä toivon, että mulle tai syntymättömälle lapselleni tämä 3. rokote, jonka jouduin pakotettuna ottamaan, ei aiheuta vuosien päästä mitään.
En ikinä olisi raskauden aikana ottanut rokotetta, mutta jos palkanmaksu ja toimeentulo uhataan katkaista, koen, että minut on pakotettu. Ja sitä en voi antaa anteeksi.
Aivan käsittämätöntä sivistysvaltiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote on TUTKITTU, TURVALLINEN ja TEHOKAS. Käsi voi vähän tulla kipeäksi. Piste.
Rokote on testissä massarokotuksilla, turvallisuus on sanahelinää, koska rokotetut on kasvava enemmistö koronaan kuolleissa ja rokote ei estä taudin tarttumista, eikä tartuttamista.
Totuus ei tue sinun kommenttiasi.
t. kaksi rokotusta ottanut ja enempää en ota.
Väitteesi eivät perustu tutkittuun tietoon. Suomessakin THLn tilastoista näkee varsin selvästi, että tartuntoja kohden rokottamattomat kuolevat moninkertaisesti enemmän kui rokotetut ja samoin tehohoitojen kohdalla. Opettele mitä tarkoittaa perustasoharha.
Rokotteen tuomasta helpotuksesta johtuu.