Ystävänpäivä itkettää.
Some täynnä ihmisten ystävänpäiväpäivityksiä. Itse en taaskaan saa edes yhtäkään viestiä.
Itkettää kun kukaan ei muista😢
Kommentit (72)
Teennäinen päivä ja some ei liippaa läheltäkään todellisuutta. Keitäpä itelles hyvät sumpit ja hemmottele itteäs tekemällä jotain, mistä tykkäät. Olet itsesi paras ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kouluissa, kun askarreltiin ja jaettiin ystävänpäiväkortteja? Meillä oli joka vuos yks poika kenelle ei laitettu kuin max 1 kortti. Kävi aina sääliksi tota poikaa. Missä nyt ootki, niin toivotan täältä sulle hyvää ystävänpäivää❤️ Muistetaan tänäänkin niitä yksinäisiä vaikka tekstiviestillä.
Humble brag much? Voi voi sitä yksinäistä raukkaa koulussa, ja laitetaan nyt säälistä yksinäisille vaikka tekstiviesti. Tosi paljon varmasti lämmittää.
Ihan hyvää kirjoittaja tossa tarkoitti. Ainako pitää kaikki negatiiviseks vääntää?
Miten niin vääntää? Eihän tuo ollut muuta kuin oman erinomaisuuden korostamista, kun ne muut ovat niitä säälittäviä yksinäisiä.
En edes tiennyt/huomannut että on ystävänpäivä. Tämäkin yksi typerä amerikkalainen "rahat pois hölmöiltä kiinakrääsällä pakkolahjonnan merkeissä"-päivä.
En pysty sisäistämään moista ongelmaa sillä elän ja asun yksin yksiössä ja yleisin sosiaalinen kontakti on kaupankassa. Hyvin on vielä asiat jos on ystäviä ja/tai sukulaisia joita kiinnostaa.
Harmi että tällainenkin turha päivä aiheuttaa joillekin surua.
Onpa itsekäs aloitus ap:ltä. Parkuu ja valittaa, kun kykaan ei kuitenkaan laita HÄNELLE ystävänpäivätoivotusta.
Montako ystävänpäivätoivotusta ap ja ketjun muut valittajat olette ITSE laittaneet toisille?
Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Teennäinen päivä ja some ei liippaa läheltäkään todellisuutta. Keitäpä itelles hyvät sumpit ja hemmottele itteäs tekemällä jotain, mistä tykkäät. Olet itsesi paras ystävä!
Noin voi toki aina uskotella itselleen. Kyllä minä ihan kärsin siitä, että ei ole ystäviä - arjessa tai juhlassa ☹️
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu minulla, eli hyvin todennäköistä on, että kukaan ei minulle tänään toivota hyvää ystävänpäivää. Ja jos hän niin tekisi, jättäisin hyvin tosennäköisesti vastaamatta ihan sen takia koska en halua saada toivotuksia säälistä tai että joku teeskentelee ystävyyttä jota ei oikeasti ole olemassakaan.
Ei minulla ole yhtään oikeasti ystäväksi luettavaa ihmistä elämässäni. Pari kaveria on kyllä, mutta ystävyyteen vaaditaan mielestäni aika paljon.
Ja tuolla asenteella ei aivan varmasti ystäviä koskaan saakaan.
Oho. Mä olen laittanut näin ystävänpäivänä kukkalähtyksiä vanhemmilleni ja ystävilleni. Rahaa on mennyt jonkin verran, mutta ihana kun saan ilahduttaa. Suomessa on vähän erilainen ystävänpäivä, mutta rakastan ystäviäni vaikka en siellä asukaan. Myös nykyisessä kotimaassani olen antanut kukkia muutamalle ystävälleni. Mieheni saa suklaata ja hieronnan. Naistenpäivänä juhlin naispuolisia ystäviäni ja heidän kanssaan käydään kuplivalla ja ostan ruusuja. Näin he tekevät minulle myös.
Yrittäkää juhlia näitä päiviä. Koskaan ei ole juhlia liikaa. Ei tarvitse mököttää.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mä olen laittanut näin ystävänpäivänä kukkalähtyksiä vanhemmilleni ja ystävilleni. Rahaa on mennyt jonkin verran, mutta ihana kun saan ilahduttaa. Suomessa on vähän erilainen ystävänpäivä, mutta rakastan ystäviäni vaikka en siellä asukaan. Myös nykyisessä kotimaassani olen antanut kukkia muutamalle ystävälleni. Mieheni saa suklaata ja hieronnan. Naistenpäivänä juhlin naispuolisia ystäviäni ja heidän kanssaan käydään kuplivalla ja ostan ruusuja. Näin he tekevät minulle myös.
Yrittäkää juhlia näitä päiviä. Koskaan ei ole juhlia liikaa. Ei tarvitse mököttää.
Joo, olisihan se hienoa jos olis niitä ystäviä kenen kanssa juhlia.
Hyvää Ystävänpäivää kaikille.
Älä mene tällaisena päivänä someen. Miksi turhaan kiusaat itseäsi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei oikeesti voi tämmönen paskapäivä olla noin tärkee. Minä oikein toivon että ei vaan kukaan toivottele Hyvää ystävänpäivää. siis niin paskaa kun olla ja voi. Kyllä ystävänpäivä on joka päivä ja ystävät sen tietää oikein hyvin. Ei siihen tämmöstä hömppää tarvita
Sori mutta miten heikko ja typerä aikuisen ihmisen pitää olla kun välittää jostain ystävänpäivästä? Siis ihanko tosissaan joku yli 15v pahoittaa mielensä siitä ettei saa jtn teennäisiä tekstareita tai kiinakrääsää, kun kyllähän julkkiksetkin ig:n perusteella saa?
Halaus <3 Käy ostamassa kukkia ja leivos kaupasta. Tsemppiä ap!
Tuohan on normaalia todella monen miehen elämää.
Kaluni haluaa olla sinun pimpin ystävä 👌🏻👈🏻🍆🍑
Hyvä aloiteen tekijä . Olet yhtä arvokasi kuin me kaikki muut. Sydämellistä ystävän päivää erityisesti sinulle kuin kaikille muille. Some F.B. on keinotekoinen mailmaa. Joten älä elä siellä! Älä vertaa itseäsi muihin somessa.On pelkää pintaa ei todellisutta,ei elämää!Itse olen ymmärtännyt lähinä on rakastavaisten Suojeluspyhimyksen kuolin päivä:Eli Valentinuksen kuolin päivä 14.2.kuten veljeni Matin kuolin päivä. Kaupiat on tehnyt siitä pisneksen ja myyntivaltin myös Suomeen. Minusta ystävän päivä on aina siloin kun ystävän kohtaa,eikä se tarvitse erikseen tietyä päivää.Mitä ystävyttä oikeasti on jos se on runoja,kuvia vain surelisesti F.B. 14.2. Forumi jossa ei edes haluta aidosti kohdata ihmistä,paetaan myös sen somen taakse Kiire,Kiire
Olet siis laittanut viestejä ystäville eikä kukaan vastaa takaisin?
Eikö nuo Suomen yståvänpäivätoivotuksetkin ole vain julkisia jakoja joistain lässynlää-muka syvällisistä-muiden keksimistä-aforismikuvista.
Laita itekin toki jakoon, jos toivotteluja kaipaat.
Hyvää ystävänpäivää!
Mulle tuli toivotukset ainoastaan äidiltäni.