Ystävänpäivä itkettää.
Some täynnä ihmisten ystävänpäiväpäivityksiä. Itse en taaskaan saa edes yhtäkään viestiä.
Itkettää kun kukaan ei muista😢
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes avaa tänään esim facea kun kaikki hehkuttaa siellä hyvää ystävän päivää.Ystäviä voi muistaa vaikka joka päivä.Tuo on vähän sellaista pakkopullaa.
Mä en edes ole facessa enää. Päälleliimattua höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei oikeesti voi tämmönen paskapäivä olla noin tärkee. Minä oikein toivon että ei vaan kukaan toivottele Hyvää ystävänpäivää. siis niin paskaa kun olla ja voi. Kyllä ystävänpäivä on joka päivä ja ystävät sen tietää oikein hyvin. Ei siihen tämmöstä hömppää tarvita
Onpas sinulla aurinkoinen elämän asenne.
Sulla lienee paljon ystäviä?
Kiitos kysymästä. Ihan on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei oikeesti voi tämmönen paskapäivä olla noin tärkee. Minä oikein toivon että ei vaan kukaan toivottele Hyvää ystävänpäivää. siis niin paskaa kun olla ja voi. Kyllä ystävänpäivä on joka päivä ja ystävät sen tietää oikein hyvin. Ei siihen tämmöstä hömppää tarvita
Sulla lienee paljon ystäviä?Kiitos kysymästä. Ihan on riittävästi.
Olen huomannut, että niillä, jotka häikäilemättömästi käyttää ihmisiä hyväkseen ja ovat röyhkeitä kaikille vähänkään erilaisille, omaavat hiton ison "ystäväpiirin". Kun taas ne ukot ja hiljaiset, mutta kiltit ja sydämelliset kärsivät yksinäisyydestä.
Hyvää ystävänpäivää minulta sinulle! :)
Hei ap!
Myöskin itkettää kun olen niin yksinäinen ja kaipaan exää. Itketään yhdessä, et ole yksin!
Vierailija kirjoitti:
Koko Ystävänpäivä on roskaa.
Jenkeistä tullut.
Kylla on ihan suomalaisten oma keksinto. USAssa on Valentine's Day joka on rakastavaisten oma paiva, ruusuja lahetetaan tyttoystaville ja vaimoille.
Saisin varmaan jonkun heikotuskohtauksen jos naisilta alkaisi tulla tykkaysviesteja kun ihan hetero olen.
Ei pitaisi yrittaa matkia jos ei osaa sita kunnolla tehda, nyt nahdaan miten paljon pahaa mielta tama vaarinkasitys aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on rakastavaisten suojeluspyhimys Valentinuksen kuolinpäivä. Rakastavaisten. Suomalaiset on jotenkin vääntäneet sen YSTÄVÄNpäiväksi, tai liekö yleisemminkin muualla. Typerää amerikkalais-katolista kaupallistettua hömppää.
Kylla on itseaiheutettua tuskaa nyt. Ei varmasti kaupparatsut ole USAsta kayneet Suomessa markkinoimassa ystavanpaivaa kun sellaista ei Yhdysvalloissa edes ole.
Aina sormi osoittaa USAaan kun joku menee pieleen.
Hyvää ystävänpäivää kaikille yksinäisille, jotka ei yhtään toivotusta saaneet! ❤️
On meitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne julkiset päivitykset ole yksityisiä ystävänpäivätoivotusviestejä, joten turha niitä on kadehtia.
No ei, mutta eipä tässä voi tehdä edes tuollaista "pusi-pusi"- päivitystä someen.
Sulla lienee paljon ystäviä?