"Älä nyt vaan enää laihduta".
Anteeksi mutta vituttaa. Olen aikuinen ihmine ilman anoreksiamenneisyyttä. Mittani on nyt 176 cm ja 67 kg. Normaalipainoinen mielestäni. Tiputtanut pikkuhiljaa kuutisen kiloa. Mua vituttaa nämä "älä nyt vaan enää laihduta" -tyypit. Miksi pitää koittaa opastaa tai neuvoa aikuista ihmistä?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:20"]
Mulle sanottiin tuota jo silloin, kun olin saanut ekat 15 kiloa pois ja painoin yhä yli sata kiloa. Nyt olen normaalipainossa ja sekös joitakuita vituttaa.
[/quote]
Onnea saavutuksesta! :) Mulla on samantyylinen tilanne. Ekat 20 kg tiputettu ja "ei tarvi yhtään enää laihtua"-kommentteja tulee, vaikka painan 100kg... No, matkaa vielä on, mutta aion olla jossain vaiheessa vielä normaalipainossa.
Eniten ärsyttää se, että on saanut laihdutettua treenaamalla ja muutenkin elämäntapoja muuttamalla, niin tosi komentoi tyyliin: "Eihän sun enää tarvii treenata, kun oot jo hyvässä kunnossa." Ihan kun se kunto pysyis yllä itsestään..
Naispuolisilta "ystäviltä" saa kyllä parhaimpia kommentteja.
Olen laihtumisen myötä eräältä kuullut olevani kuikelo. Juu, todella kuikelo olenkin kun löytyy tiimalasivartalo ja D-kupin tissit. Niiltä naispuolisilta ystäviltä, joilla on oma itsetunto kunnossa ja kaunis ulkonäkö/vartalo itsellään olen kuullut mukavia kehuja :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:31"]
Eniten ärsyttää se, että on saanut laihdutettua treenaamalla ja muutenkin elämäntapoja muuttamalla, niin tosi komentoi tyyliin: "Eihän sun enää tarvii treenata, kun oot jo hyvässä kunnossa." Ihan kun se kunto pysyis yllä itsestään..
[/quote]
Tätäkin kuulee ja ihmettelyä, että käyköi joku joka päivä lenkillä/kävelyllä, että eikö muutama kerta viikossa riitä. Oon kävellyt päivittäin pahimmassa painossanikin jo vuosien ajan, sen pitäisi olla ihan peruskauraa kaikille painosta riippumatta. "Miksi se paino ei ole sitten aiemmin pudonnut?" Niinpä. Mulle kilot tulivat leikkauksen jälkitilassa sairauden myötä ja jos haluan laihtua, niin täytyy pitää todella tiukasti ruokapäiväkirjaa, laskea ja punnita aivan kaikki, n. 1400-1600 kcal/päivä ja samalla kuntoilla tuplamäärä normaaliin verrattuna. Tätä 20 kiloa ei ole millään päivittäisellä kävelyllä pudotettu...
12
Olen aina ollut hoikka koska katson mitä syön ja liikun tarpeeksi. Kun töissä joku alkaa laihduttaa niin saan aina kuulla että minun pitäisi lihottaa 15kg. Eli toiset tavoittelee minun kokoani ja minun pitäisi lihottaa heidän kokoonsa. Ja olen 167cm ja painan 58kg.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:26"]
Mulle sanottiin tota kun 176 cm pitkänä pudotin painoa 65 kg:sta alle 55kg:n.. Eli ihmiset oli huolissaan. Ei välttämättä sunkaan saamien kommenttien taustalla ole kateus (siis wtf?) vaan aito huoli siitä, että että et riitä itsellesi tuollaisena ja että syömishäiriöt ovat valitettavan yleisiä..
[/quote]
Toi paino onkin jo todella alhainen :o En tuossa tapauksessa ihmettele lainkaan toisten kommentointia.
Olen siis tuo nro 8, ja tällä hetkellä painan vieläkin sen 60 kg (163 cm), läskiä löytyy ylimääräistä ja vaikka tavoitepainoni on 58 kg se ei ole millään mittapuulla vielä liian alhainen kenellekään.