Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palan tunne kurkussa, kuin kurkku olisi turvonnut?

Vierailija
27.06.2015 |

En ole yhtään kipeä/flunssassa eikä okseta. Eilen illalla tuli sellainen olo, kuin kurkku olisi turpoamassa umpeen, ikään kuin ruokatorven reunat koskettaisivat toisiaan tuolla kurkussa.

Ja äsken tuli sama tunne. Tavallaan ei siis tunnu edes palalta, vaan nimenomaan turvonneelta eikä tuossa nielussa vaan kaulan kohdalla.

En ole allerginen millekään. Outo tunne!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhanen?

Vierailija
2/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen illalla samanlainen tunne. Voisiko olla närästystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "palan tunne kurkussa"....

Vierailija
4/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:53"]Mulla oli eilen illalla samanlainen tunne. Voisiko olla närästystä?
[/quote]
Totta muuten. Raskausaikana närästys tuntui rintakehässä paineen tunteena, ei vaikeuttanut hengitystä mutta tuntui kuin olisi jokin vanne rintakehän ympärillä. En tullut nyt edes ajatelleeksi tätä.

Ja tämä tunne alkoi nyt äsken kahvikupillisen yhteydessä, eli sinänsä sopisi myös! Ap

Vierailija
5/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksitauti. Alkoi mulla oireilla noin, kokeilepa esim. viikon Losec kuuria apteekista.

Vierailija
6/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpirauhasen suurentuma tuntuu just tolta, vaikea saada hyvä asento että saa edes nukuttua. Toivotaan muuta diagnoosia, sillä tää on varsin ikävä sairaus...

Vierailija
7/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkilpirauhasen liikatoiminta. On toki harvinaisempi kuin kilpirauhasen suurentuma mutta mahdollista

Vierailija
8/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:53"]Mulla oli eilen illalla samanlainen tunne. Voisiko olla närästystä?
[/quote]
Totta muuten. Raskausaikana närästys tuntui rintakehässä paineen tunteena, ei vaikeuttanut hengitystä mutta tuntui kuin olisi jokin vanne rintakehän ympärillä. En tullut nyt edes ajatelleeksi tätä.

Ja tämä tunne alkoi nyt äsken kahvikupillisen yhteydessä, eli sinänsä sopisi myös! Ap
[/quote] Mulla tulee suklaan syönnin jälkeen pala kurkussa olo. Sama homma monesti kahvin jälkeen! Meitä on näköjään muitakin.

Vierailija
9/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä pala tulee ajoittain kurkkuun. Alkaa yleensä, kun joku asia ahdistaa, psyykkistä siis. Joskus se on viikkoja ja häviää sitten itsekseen. On otettu kilpirauhastestit, jotka kunnossa. Mutta on kyllä todella ärsyttävä vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän