En ymmärrä perheitä joissa vanhemmat eivät ole yhdessä
Mutta asuvat yhdessä. Sitten tehdään vielä lisää lapsia. Tunnen kaksi tällaista perhettä.
Kommentit (29)
On maailmassa monta, ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa, pientä kulkijaa.
Me ollaan just tällasia; eka pitkäaikaisempi mies oli hirmu takertuva, joten mieluummin näin.
Mitä ap tarkoittaa, sitäkö, ettei olla kiinni 24/7? Minä en taas ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole mitään omaa tai anneta olla.
Kauheeta kun ymmärrys pääsee tuolla lailla loppumaan! Monille on kuulemma myös vaikea ymmärtää perheitä, joissa vanhemmat on ihan jatkuvasti kuin paita ja perse.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:00"]Mutta asuvat yhdessä. Sitten tehdään vielä lisää lapsia. Tunnen kaksi tällaista perhettä.
[/quote]
Siis öö, mitä tarkoittaa "asuvat yhdessä... mutta vanhemmat eivät ole yhdessä"?
Siis onko niin, että ap ei ymmärrä esimerkiksi sitä, että mun mies on nyt juuri kalastamassa ja minä olen kotona? Tai sitä, että minä menen tuossa kaupoille kohta etsimään kenkiä ja ihan sama tuleeko mies sillä aikana kotiin vai myöhemmin? Että sitäkö et ymmärrä, etten ole siellä kalalla (evvk) mukana ja että en odota miestä mukaani kenkäkaupoille (hänelle evvk) tai että yleensä ei menty ensin kalalle ja sitten kaupoille? Sitäkö et ymmärrä, että me poikien kanssa tässä syödään normaaliin aikaan ja mies syö sitten kun tulee, syö meidän kanssamme jos sattuu samaan aikaan ja jos ei satu, sitten ei syö? Eli etkö siis ymmärrä sitä, ettei olla kahleissa kiinni toisisamme koko aikaa?
En minäkään. Tunnen yhden perheen myös. No onhan siinä se, että lapsilla on vain yksi koti ja molemmat vanhemmat ovat siinä arjessa koko ajan mukana. Ja mikäs siinä jos vanhemmat tulevat keskenään toimeen eikä kummallakaan ole mitään muuta vakavaa parisuhdetta. En mä silti ymmärrä myönnetään.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:00"]Mutta asuvat yhdessä. Sitten tehdään vielä lisää lapsia. Tunnen kaksi tällaista perhettä.
[/quote]
vai tarkoitatko että miesystäväsi sanoo sulle "ei olla yhdessä X:n kanssa" ja silti mies asuu X:n kanssa ja tekevät lapsia. Siitäkö onkin kyse? :)
Vai muiden nukkumiskuviotko sua ahdistaa. Toinen voi kuorsata niin pahasti, että toinen ei voi nukkua samassa tilassa.
Mä taas en ymmärrä vanhapiikamaisia äityleitä, jotka kyttää ja elää enemmän toisen ihmisen elämää kuin omaansa.
Eivät siis ole parisuhteessa keskenään, koskaan olleetkaan, mutta asuvat yhdessä ja tekevät lapsia keskenään. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:27"]Ihanaa, että mun mies on ihan itsenäinen.
[/quote]
Se on kuitenkin sun mies, eikä vain kämppis ja lapsen isä? -ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 08:45"]Siis onko niin, että ap ei ymmärrä esimerkiksi sitä, että mun mies on nyt juuri kalastamassa ja minä olen kotona? Tai sitä, että minä menen tuossa kaupoille kohta etsimään kenkiä ja ihan sama tuleeko mies sillä aikana kotiin vai myöhemmin? Että sitäkö et ymmärrä, etten ole siellä kalalla (evvk) mukana ja että en odota miestä mukaani kenkäkaupoille (hänelle evvk) tai että yleensä ei menty ensin kalalle ja sitten kaupoille? Sitäkö et ymmärrä, että me poikien kanssa tässä syödään normaaliin aikaan ja mies syö sitten kun tulee, syö meidän kanssamme jos sattuu samaan aikaan ja jos ei satu, sitten ei syö? Eli etkö siis ymmärrä sitä, ettei olla kahleissa kiinni toisisamme koko aikaa?
[/quote]
Ei vaan sitä en ymmärrä että asutaan vain yhdessä ja tehdään lapsia mutta ei olla parisuhteessa. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:05"]Vai muiden nukkumiskuviotko sua ahdistaa. Toinen voi kuorsata niin pahasti, että toinen ei voi nukkua samassa tilassa.
[/quote]
Ja siksi pitää asua yhdessä? Täh? :D -ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:08"]Mä taas en ymmärrä vanhapiikamaisia äityleitä, jotka kyttää ja elää enemmän toisen ihmisen elämää kuin omaansa.
[/quote]Aivan.No onks niin ,et todellisuudessa oma elämä on karseeta ja se täytyy yrittää käänteisesti käsitellä muiden ihmisten kautta?!
Vaatii jotain erityistä pariskunnalta että voivat pysyä yhdessä periaatteessa eronneina. Joustoa ainakin. Yleensä toinen osapuoli ei kestäisi tuollaista kaveripohjalta-järjestelyä.
Ò_ó