Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi..

Vierailija
27.06.2015 |

Siis nyt oon ihan shokissa ja sekasin... mies otti lompakkoni ja käskin antaa takaisin eikä meinannut millään antaa, läppäsin sitä poskelle ihan hiljaa ja otin lompakkoni sitten mies vetäsi mua ihan täysillä käteen. Joojoo käteen se vain löin mutta kyllä sattui perkeleesti! Ja mies on siis kännissä.. en voi käsittää miksi piti lyödä? Joo tiedän että en sin läppäsin ihan hiljaa ja toinen vetäsee täysillä. Hohhoijjaaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsi täysillä käteen höhöhööh. Molemmat teitte väärin. Keskustelkaa aamulla/päivällä kun mies on selvinpäin.

Vierailija
2/5 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin vedin just täysillä käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu sympatioita, mitäs menit läpsimään.

Vierailija
4/5 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilanne on rauhoittunut niin mieti haluatko jatkaa suhdetta, jossa joudut tuollaisiin tilanteisiin. Olisi aika joko käydä asiasta vakavammanpuoleinen keskustelu tai jos tämä ei ollut eka kerta niin muuttaa muualle.  

Kun löit miestä itse ensin niin aloitit väkivallan. Siksi tuollaisessa tilanteessa ei pidä missään nimessä itse ensin lähteä huitomaan tai jakelemaan litsareita. Ei siis kovaa eikä hiljaa eikä varsinkaan jomman kumman ollessa humalassa. Miehesi ei myöskään saa juoda itseään niin känniin, että siltä menee tuolla tavalla tilannetaju.

Vierailija
5/5 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasko se löi,jätä se paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän